MuscleMeat

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
knallen kerel

• Topic Starter Topic Starter
:p Ik denk het wel.

Thnx allebei.

Succes SniperX ziet er al netjes uit ;)

Suc6 kerel! :thumbs:
goed voor de motivatie !
winnen is niet het belangrijkste

succ6 snipermans.. maar concentreer je voortaan meer op eten en trainen ipv in al die vrouwencontest logs te spammen :D

Complimenten in m'n log zijn altijd welkom hoor - ook al ben ik ruim 2x zo oud ;)

wanneer ga je eens een normale front double biceps maken ofzo in plaats van die mislukte most musculars ?

Je hebt fans genoeg iig Sniper ;) Je zit al op pagina 5 en nog geen training gezien, alleen succes-wensen. Dus die van mij kunnen er ook nog wel bij; Zet 'm op Snipey!!

Heel veel succes sniper!

Heb jij geluk dat je 14 jaar bent en al mag mee doen :)

Heel erg bedankt voor alle leuke reacties mensen :D.
@ Kearess: Snipey? Hmmm, zo werd ik altijd op een engelstalig forum genoemd :p, toevallig ook daarop gezeten?

@ MironT: Jup, met een uurtje :D. Heb er té veel zin in :d.

Training Maandag 11 Mei :D

Volgens HST principe beginnen met laag gewicht en elke training opbouwen voor microplasma. Dus de gewichten zullen élke training omhoog moeten en ook gaan! (Assistence oefeningen blijven wel hetzelfde in gewicht).

Squat 2x15x11kg
Walking lunges 2x15x10kg

Bench Press 2x15x11kg

Deadlift 2x15x11kg

MP 2x15x11kg

Tricep Dips 2x15xBW (Voor het eerst, bevielen me TOP! Ik voel eindelijk dat ik m'n triceps train, kon bijna m'n armen niet meer optillen)

Sit-ups 2x15

Ik ga ook 4 logs openen.

1. Voor mijn familie/vrienden.
2. Voor mede-SM/PL volk.
3. Voor BB'ers.
4. Voor mij zelf.

Ik ga ook 4 logs openen.

1. Voor mijn familie/vrienden.
2. Voor mede-SM/PL volk.
3. Voor BB'ers.
4. Voor mij zelf.

Jij snapt er niks van, dus hou dan s.v.p. je mondje dicht. Dit log is verplicht voor de contest. Dat andere is een gewoon log.

Komop sniper ik snap dat je uitdagende schema's wilt volgen en je goed verdiept erin, maar die trainingen moeten de komende weken echt een keer wat beter (en dan bedoel ik het gewicht).. Verras ons!

Ik snap dat je moet laden, maar die squats van 11kg bijv. daar heb je echt niks aan. zelfs niet in een oplaadfase.

Tsja, zo bouw ik het wel volgens HST principes op. Maar als het lekker gaat komt er meer gewicht aan dan nodig.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven