Fitness Seller

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wow dus je progressie is in 2 maanden -15Kg ;)

kunnen lopen met een gewicht dat je max kan deadliften :roflol: give me a break, koop minstens tot 100 kg gewichten of ga naar een gym, want dit leidt nergens naar.

Als jij op je 15e nog een rug wilt hebben, moet je heel snel je techniek gaan verbeteren!

wel dit is een reden om naar een gym te gaan. daar kunnen mensen je techniek verbeteren

Ik moet zeggen, dikke pluskudo's omdat je inmiddels meer benched dan je curled! :D

Nog eventjes en je filmpjes zijn rijp voor failblog

Nog eventjes en je filmpjes zijn rijp voor failblog

Laten we wel opletten wat we zeggen... Volgens mij is de kans groot dat sniperx gewoon motorisch gehandicapt is hoor. ???

Na 18 maanden en zo'n rijkdom aan kennis haal je geen 5+ grote fouten meer uit iemands techniek toch? Dus er is gewoon wat anders aan het handje.

• Topic Starter Topic Starter
Goedzo Keranos, dankzij jouw heerlijke smiley spam kan ik m'n eigen LOG niet eens meer fatsoenlijk in! Motorisch gehandicapt BoTo? Doe normaal halve!

Wat is het dan wel? Er zijn gewoon kinderen van 5 op youtube die het beter dan jou doen (met meer gewicht trouwens), dus dan stel ik mij vragen over jouw vermogen om
a) kritisch te zijn tegenover jezelf,
b) jezelf zaken aan te leren en fouten te herkennen.

Dit is trouwens zo'n oorzaak-gevolg verhaaltje... Je gewichten zijn zo laag omdat je de oefening fout doet. Oftewel, je techniek trekt nergens op dus heb je zelf moeite met de lichtste gewichten.

• Topic Starter Topic Starter
Met m'n Nederlands is in ieder geval weinig mis, in tegenstelling tot.. ach laat ook maar.

Wil je serieus tegen mij gaan lullen over mijn Nederlands? Aan welke monsterlijke fout stoor je je sniper dat je deze reply zelf niet serieus kan beantwoorden?

Afgaande op je artikels en "boekje" zou ik trouwens niet te hoog van de toren blazen wat betreft taalvaardigheid. Wees gerust, je schrijft nog steeds als een 14-jarige met een ongekende arrogantie en dat blijft nog wel even zo.
Ik hoop echt dat je deze rommel binnen enkele jaren nog eens doorneemt, je euro zal vermoedelijk dan wel vallen...

Monsterlijke training Sniper!:)

Lekker bezig.. Deadlift techniek is niet helemaal "je van het", maar dat komt wel goed:cool:

Je hebt genoeg kennis en motivatie in huis om een gigantisch sterk beest te worden:o

Don't **** with Sniper boys, he's going to get yah!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit topic is stiekem wel het meest bekeken van alle contestlogs

Als we nu is allemaal stoppen met aandacht te geven aan sniper. Dan komt die jongen er misschien achter dat ie ook positieve aandacht kan krijgen als ie gaat trainen.

Als we nu is allemaal stoppen met aandacht te geven aan sniper. Dan komt die jongen er misschien achter dat ie ook positieve aandacht kan krijgen als ie gaat trainen.

Zo, jij bent er vroeg bij. Ik geef je hierin helemaal gelijk.
De trainingen zijn bijna onvindbaar in dit log. Gewoon sniper lekker laten trainen. Over 2 weken een ander schema en het komt vanzelf wel.:)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven