XXL Nutrition

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
dit log is goed voor je lachspieren.. tenminste, de reacties op sniper (zoals hierboven)

Maar die reacties van sniper.. potverdomme wat een irritant kreng ben jij soms zeg! Ik herinner me die post van die "rotschop".... zou je niet misstaan denk

Hou het dan maar op de bijdehande tour.

Nuff said^^

Sniper.. bijdehand doen is natuurlijk heel leuk.. maar goed.. Je zult op deze manier niet het lichaam krijgen dat je wilt, je zult op deze manier een sneue, slappe, vervelende ecto blijven.. Je kan net zo goed op ballet gaan.. dit gaat toch niks worden!

Sommige mensen hebben het gewoon niet in zich.. die kunnen niet hard werken, of ergens voor gaan.. naja.. jij bent kennelijk één van die mensen:)

Snipert, leg mij eens uit wat hoe waarom er "meer" in een stroopwafel zit dan in brood. Je hebt er vast over nagedacht, zal dan ook niet misstaan om het ff toe te lichten. Wie weet heb je nog gelijk :windup:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.185
Snipert, leg mij eens uit wat hoe waarom er "meer" in een stroopwafel zit dan in brood. Je hebt er vast over nagedacht, zal dan ook niet misstaan om het ff toe te lichten. Wie weet heb je nog gelijk :windup:

Als er in 2 stroopwafels 400 kcal zit, hoe wil jij dan in 2 min. meer aan brood wegwerken?

dit topic is gewoon 16.430x bekeken :roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol::roflol:

wie zegt dat ht in 2 min moet, en alsnog gaat dat zeker lukken :P

Als er in 2 stroopwafels 400 kcal zit, hoe wil jij dan in 2 min. meer aan brood wegwerken?

Let toch is niet alleen op KCAL!

het gaat om wat er in zit.. als iemand jaren lang leeft op marsen en snickers gaat hij toch ook niet gespierd worden? een dikke vetklomp zal je worden.

btw, wat eet je nu?

k*t topic, maar toch kan ik het niet laten om hier weg te blijven:P

haha dit topic is te erg

Keuze tussen cola en stroopwafels, en dan blij zijn de stroopwafels gekozen te hebben.. En dat noemt zichzelf een bodybuilder.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Cola ? Was het maar waar..
Ga je nog trainen vandaag sniper?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.195
Rustdag.

drink in die 2min gewoon 1l chocomelk.

Waarom dit log? Je eet net zoveel als de gemiddelde kleuter, stats zijn waardeloos laag (leeftijd) en dat zal ook wel de komende tijd zo blijven. Je kan je beter focussen op het inschrijven in een gym en daar dan langzaam een start maken. PR's bijhouden met een bench van 24kg is nutteloos.

Waarom dit log? Je eet net zoveel als de gemiddelde kleuter, stats zijn waardeloos laag (leeftijd) en dat zal ook wel de komende tijd zo blijven. Je kan je beter focussen op het inschrijven in een gym en daar dan langzaam een start maken. PR's bijhouden met een bench van 24kg is nutteloos.
goede 1e post :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven