- Waardering
- 116
Waarom zou je dan ook die wafels eten als je zegt dat het "toch maar voor 1.5 uur is r*tard?
Neem boterhammen met pindakaas/kipfilet mee.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waarom zou je dan ook die wafels eten als je zegt dat het "toch maar voor 1.5 uur is r*tard?
Noem mij geen r*tard, r*tard.

Dus kan je ook die boterhammen eten.
Ken jij de term anorexia? Vreten kreng.
In 2 minuten, krijg ik één broodje weg. Waarom zou ik dat doen als er in stroopwafels meer zit?
In 2 minuten, krijg ik één broodje weg. Waarom zou ik dat doen als er in stroopwafels meer zit?

Toetsweek zit er bijna op trouwens, vanochtend had ik flinke dorst al om 8 uur, vlak voor 2 proefwerken. Het werd kiezen: Of normale cola á 100 kcal, of stroopwafels á 200 kcal per stuk. Gelukkig gekozen voor die 2 stroopwafels, dat waren dus weer 400 kcal.
Wie zegt dat? Juist kan ik al bijna de front flip.
Maar dit is een BB log.
En BoTo, jij hebt écht niets beters te doen he? Best wel sneu eigenlijk...![]()

Dit is gewoon dé optimale ontspanning tijdens mijn studeerpauzes, ik kan er ook niets aan doen dat jouw log zo hilarisch is toch?
Als er eentje de klok rond op fora zit trouwens...![]()

of je eet voor de les.. of na de les. Als je serieus voor deze sport gaat, dan stel je prioriteiten. Of hou op met mekkeren over dat je een ecto bent. Stroopwafels gaan je geen BB-er maken
Dus kan je ook die boterhammen eten.
Ken jij de term anorexia? Vreten kreng.

Kom op sniper, ik had je hoger ingeschat. Gooi lekker wat zalm op die boterhammen. Beter dan stroopwafels.