MuscleMeat

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik help graag anderen d.m.v. artikelen, maar zelf is hier de situatie gewoon dat ik niet alles kan eten en drinken wat IK wil.

Je kunt mij niet wijs maken dat je moeder het niet goedkeurt dat je pindakaas/kipfilet op je brood doet en dat je melk drinkt.

Zoek een bijbaantje en koop van je eigen geld tonijn, rijst, kip, chocomel, kwark, etc.

Ik zie het probleem niet zo.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.242
Ok ik krijg je boodschap duidelijk door.
Mij negeren dan zoek je het maar uit.

Jezus man, ik kan niet alles in een keer door typen. Pffus

Antwoord:

Ik report niet zomaar.
Kan het rustig doen maar dan kan ik bijna elke post wel gaan reporten. En ja er staat BIJNA.

Je kunt mij niet wijs maken dat je moeder het niet goedkeurt dat je pindakaas/kipfilet op je brood doet en dat je melk drinkt.

Zoek een bijbaantje en koop van je eigen geld tonijn, rijst, kip, chocomel, kwark, etc.

Ik zie het probleem niet zo.

Maak je geen zorgen, deze post word toch genegeerd aangezien hij dit advies al 30 keer heeft gehad. Maar 's ochtends vroeg opstaan voor een krantenwijk voelt ie niet zoveel voor, en de rest vind ie ook niet zo leuk.

Hoe zit het met het betere materiaal/gym? :D

Dus als ik het goed begrijp mag je van je ouders wel chips, cola en stroopwafels eten maar geen gezonde dingen die je eigenlijk wel nodig hebt?

• #1.248
Congratulations, you've won the prize of 'world's biggest e-hero'. :thumb:

• #1.250
Als iemand hier die titel verdient ben jij het wel.

Inclusief een paar anderen.
Even een dialoogje over de basjers:

Vader:"Zo zoon, wat doe jij zoal?"
E-Hero:"Ik bash 14 jarigen op het internet, dan voel ik me sterker."
Vader:"Sterf."

Dus als ik het goed begrijp mag je van je ouders wel chips, cola en stroopwafels eten maar geen gezonde dingen die je eigenlijk wel nodig hebt?

idd...vaag:rolleyes:
Maar heb je het wel aan je ouders gevraagd?
Mijn ouders namen nooit iets mee als: zalm/kwark/tonijn/etc tot dat ik vroeg of ze het mee wilde nemen, wat toen ook gebeurde :)

• #1.252
idd...vaag:rolleyes:
Maar heb je het wel aan je ouders gevraagd?
Mijn ouders namen nooit iets mee als: zalm/kwark/tonijn/etc tot dat ik vroeg of ze het mee wilde nemen, wat toen ook gebeurde :)

Ik mag op zich wel kwark, maar dan moet je niet bij de GEUR al zowat overgeven.

Niet echt verstandig snipe, schouder ontlasten maar dan wel een 1 rep met 31,5 kg doen?

gewoon de ene hardcore fail na de andere :rolleyes: dit gaat toch gewoon helemaal nergens over, toen ik 14 was had ik twee bijbaantjes, wanneer je je ouders vraagt om gezonde voeding lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat ze liever hebben dat je chips en cola vreet en zuipt ??? je voeding lijkt meer iets weg te hebben van een sonja bakker dieetje ;)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven