Fitness Seller

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
gewoon de ene hardcore fail na de andere :rolleyes: dit gaat toch gewoon helemaal nergens over, toen ik 14 was had ik twee bijbaantjes, wanneer je je ouders vraagt om gezonde voeding lijkt het me zeer onwaarschijnlijk dat ze liever hebben dat je chips en cola vreet en zuipt ??? je voeding lijkt meer iets weg te hebben van een sonja bakker dieetje ;)

Agh ja, je hebt werkpaarden en sierpaarden ;)
Maar vind het idd vreemd dat hij wel Chips/cola/etc...mja....

@Sniperx
Tja, soms moet je dingen eten die je niet lekker vindt om groot te worden en dan komt de vraag: Wil je groot worden? eet dan! ;)

Lust je wel chocomel?

Haha, ik wil het best eten hoor, maar wat heb je eraan als je het net zo hard eruit kotst? :rolleyes:

Welkom, dit is bodybuilding. Ik heb kwark de eerste paar maanden ook behoorlijk vaak uitgekotst. Ik heb er een vleugje ranja doorheen gegooit zodat het wat smaak had, na een tijdje kon ik het prima eten, je lichaam raakt er aan gewend.

Ja heerlijk, maar het is nooit in huis hiero :S

Vraag aan je moeder of ze chocomel mee wil brengen ipv cola. Qua prijs maakt het niet gek veel uit volgens mij. Als ze cola mee wil brengen dan wil ze vast ook wel chocomel mee brengen. Als ze dit niet wilt doen dan laat je haar een artikel over cola aka aspartaam lezen.

Het probleem is, sniper. Dat veel mensen je willen helpen maar je deze posts om een of andere reden negeert. Vandaar dat mensen je gaan bashen omdat je wijs loopt te doen maar zelf niks in de praktijk brengt.

Face the reality.

kernwoord van dit log: maar

****ed for life.

Nerd, je ****t helemaal niks. Je bent gewoon een eigenwijs ****ed up snotjochie.

en waarom negeer je die hele post van jeffa dan weer
samen met alle 900 andere posts die je hebt genegeerd in dit log.

je bent 14 jaar oud true. Doe je dan ook niet voor als 20 jaar. Je bent een ****ing kindje man, ga buiten spelen en stop met ''bb''. Je bakt er niks van. Kom over 3 jaar nog eens terug. Zoek anders het logje eens op van IJSER. Die kerel trainde op zijn 15de ongeveer 10000keer harder dan jou.

Daar kun je nog eens iets van leren. Voor de rest ben je gewoon lame en voer je geen hol uit.

Dit topic is een verspilling van top ruimte:roflol:, gaat nergens meer over.

je bent 14 jaar oud true. Doe je dan ook niet voor als 20 jaar. Je bent een ****ing kindje man, ga buiten spelen en stop met ''bb''. Je bakt er niks van. Kom over 3 jaar nog eens terug. Zoek anders het logje eens op van IJSER. Die kerel trainde op zijn 15de ongeveer 10000keer harder dan jou.

Daar kun je nog eens iets van leren. Voor de rest ben je gewoon lame en voer je geen hol uit.

ja maar waarom zijn de legendes ijser en alext hier nooit meer

ik had ook nog van ze willen leren:(

@ Gta4 jwz: Een groot bord vol gewoon.. Vlees met aardappelen enz.
@ Loca: Thanks :), ja bruine bolletjes. (Wit zit niks in)
@ Akira: Stats omhoog zal lastig worden als er sommigen niet zwaarder kunnen omdat ik niet meer heb.

En weet jij ook wat er dan wel in bruine bolletjes zit en waarom het beter is en wat het doet, Koolhydraten zijn heel belangrijk als je wilt groeien,je weet beter wat je eet

8-12 Bolletjes per dag
1 L melk
2-3 plakken kaas.
Warm eten, wat de pot schaft.
Toetje (200 kcal, staat erop)
2 Appels + soms nog een banaan.
Regelmatig Chips.
Tja, Cola
Yoghi
En nog wel eens wat extra's die ik zo 1.2.3 niet weet..

Ik heb iets voor je in elkaar geflansd. Pas aan waar nodig.

Citaat:
Maaltijd 1

0.5L Melk
150 Gr. Brinta
4 Boterhammen met Kipfilet/beleg

Maaltijd 2

0.5L Melk
4 Boterhammen met Kipfilet/Beleg
Snack

Maaltijd 3

150 gr. Havermout
0.5L Melk
Snack

Maaltijd 4

4 Boterhammen met kipfilet/beleg
Snack

Maaltijd 5
Avond eten (Uitgaan van ~500 kcal)
0.5L Melk
Dessert/Toetje whatever.

Maaltijd 6
250-500 Gram Kwark.
Snack

Goed, op die 2L melk alleen al:
Halfvol 2L = ~940 kcal
Vol 2L = ~1300 kcal!

Alleen op de melk kan je dan dus al veel kcal binnen krijgen.
Groot verschil Snipey

de voeding schema s worden gemaakt voor m. En nog niet op ingaan. arrogant kereltje.

BAN PERM BAN

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.278
:roflol: EPIC FAIL

Ja inderdaad, ik vind het een kwalijke zaak dat je toch best wel een redelijk voedingsschema in elkaar weet te flansen, maar erzelf niks mee doet. Goed dat we op 1 lijn zitten.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven