XXL Nutrition

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sniper kan je nog ff link geven naar je deadlift filmpje ?

Momenteel bekijken: 16 (16 leden en 0 gasten) gebruikers dit onderwerp :roflol:

Je zit maar op te scheppen over da tje @ 14 jaar zo goed bezig bent.

Ik geef je een paar post terug een gast die al 100kg benchte @ 14 jaar.. dat negeer je gewoon :D Je bent niet goed bezig Sniper.. hoe graag je dat jezelf ook wijs maakt. En voordat je komt met die "Ik ben een BB'er, het gewicht is niet belangrijk"-smoesje.. hij was ook een flink(!!!!) stuk buffer.

Je DL uitvoering kan ik niet zien maar goed, t zal wel. Dat je met goed materiaal wel ff 15 20 kilo erop kan knallen is natuurlijk onzin praat, het ijzer ligt niet tegen je.

Sniper, de vraag die ik nu ga stellen is heel serieus.
Ben jij mensenschuw?

Ik stel deze vraag omdat je heel vaak je ouders de schuld geeft.
Je bent 14, dat klopt, maar trek eens je stoute schoenen aan en trek zelf de wijde wereld in (in dit geval de supermarkt).

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.373
Sniper, de vraag die ik nu ga stellen is heel serieus.
Ben jij mensenschuw?

Ik stel deze vraag omdat je heel vaak je ouders de schuld geeft.
Je bent 14, dat klopt, maar trek eens je stoute schoenen aan en trek zelf de wijde wereld in (in dit geval de supermarkt).

Een watte schuw?

zoals het er staat:)
Je bent bang om in contact te komen met andere (onbekende) mensen.
In andere wooren: je bent heel erg verlegen.
Zo erg zelfs dat je niet met onbekenden durft te praten, al is het maar het kassameisje dat je vraagt of je zegeltjes spaart.

• #1.375
zoals het er staat:)
Je bent bang om in contact te komen met andere (onbekende) mensen.
In andere wooren: je bent heel erg verlegen.
Zo erg zelfs dat je niet met onbekenden durft te praten, al is het maar het kassameisje dat je vraagt of je ze zegeltjes spaart.

Klopt, VERLEGEN ja.

Weet jij het verschil tussen een DL en een MP wel eens joh?

Ikke wel.. maar je bazelt over keihard trainen, bijna omvallen zo zwaar was het, overal PR's, je techniek is perfect. Rot op joh.. 10 pagina's terug liep je nog te huilen dat het nooit wat met je zal worden.

Als die deadlift al zo beroerd is.. hoe ziet je MP er dan wel niet uit?

Je bent gewoon een clown sniper, een karikatuur van jezelf..

Je praat als een ouwe vent van 70 terwijl je lekker buiten zou moeten spelen, achter de wijven aan, stiekem roken, beetje hangen.. niet de hele dag achter een BB-site zitten te klieren..

Je bent gewoon een stronteigenwijs k*tjoch.

• #1.378
Ikke wel.. maar je bazelt over keihard trainen, bijna omvallen zo zwaar was het, overal PR's, je techniek is perfect. Rot op joh.. 10 pagina's terug liep je nog te huilen dat het nooit wat met je zal worden.

Je praat als een ouwe vent van 70 terwijl je lekker buiten zou moeten spelen, achter de wijven aan, [b[stiekem roken, beetje hangen..[/b] niet de hele dag achter een BB-site zitten te klieren..

Niet iedereen wil sterven op z'n 40e.
Als je perse stoer wilt doen d.m.v. roken, dan ben je geen stoere boy maar gewoon een r*tard.

Je praat als een ouwe vent van 70 terwijl je lekker buiten zou moeten spelen, achter de wijven aan, stiekem roken, beetje hangen.. niet de hele dag achter een BB-site zitten te klieren..

+100

Laat je bannen sniper, je bent nog erger dan luppie man

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven