Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Sniper kan je nog ff link geven naar je deadlift filmpje ?
Nou dan?
je moet niet zo eigenwijs doen snot ventje. mensen proberen je hier 100 pagina s lang te helpen maar je negeert elk advies.
Waarom log je eigenlijk? Ga tricken man
Je bent niet goed bezig Sniper.. hoe graag je dat jezelf ook wijs maakt. En voordat je komt met die "Ik ben een BB'er, het gewicht is niet belangrijk"-smoesje.. hij was ook een flink(!!!!) stuk buffer.Ergens aan het begin van dit log.. pagina 10 ofzo.. alles wat je maar fout kan doen op de deadlift. en dat met 45kg![]()
Sniper, de vraag die ik nu ga stellen is heel serieus.
Ben jij mensenschuw?
Ik stel deze vraag omdat je heel vaak je ouders de schuld geeft.
Je bent 14, dat klopt, maar trek eens je stoute schoenen aan en trek zelf de wijde wereld in (in dit geval de supermarkt).
zoals het er staat
Je bent bang om in contact te komen met andere (onbekende) mensen.
In andere wooren: je bent heel erg verlegen.
Zo erg zelfs dat je niet met onbekenden durft te praten, al is het maar het kassameisje dat je vraagt of je ze zegeltjes spaart.
Tja, je praat altijd zo volwassen, ik dacht bij mezelf:

Weet jij het verschil tussen een DL en een MP wel eens joh?
Ikke wel.. maar je bazelt over keihard trainen, bijna omvallen zo zwaar was het, overal PR's, je techniek is perfect. Rot op joh.. 10 pagina's terug liep je nog te huilen dat het nooit wat met je zal worden.
Als die deadlift al zo beroerd is.. hoe ziet je MP er dan wel niet uit?
Je bent gewoon een clown sniper, een karikatuur van jezelf..
Je praat als een ouwe vent van 70 terwijl je lekker buiten zou moeten spelen, achter de wijven aan, [b[stiekem roken, beetje hangen..[/b] niet de hele dag achter een BB-site zitten te klieren..
Je bent gewoon een stronteigenwijs k*tjoch.
Ikke wel.. maar je bazelt over keihard trainen, bijna omvallen zo zwaar was het, overal PR's, je techniek is perfect. Rot op joh.. 10 pagina's terug liep je nog te huilen dat het nooit wat met je zal worden.
Als die deadlift al zo beroerd is.. hoe ziet je MP er dan wel niet uit?
Je bent gewoon een clown sniper, een karikatuur van jezelf..
Je praat als een ouwe vent van 70 terwijl je lekker buiten zou moeten spelen, achter de wijven aan, stiekem roken, beetje hangen.. niet de hele dag achter een BB-site zitten te klieren..
Je bent gewoon een stronteigenwijs k*tjoch.