AndroidHealthClinic

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.389
Interessant

Je zit dus altijd thuis? Neemt niks van ouderen aan. Ooit misbruikt als klein kind?

Hoi John van H., Wat doe jij hier? Ben je niet gedetineerd? :eek:

Ik zit helemaal niet altijd thuis halve, ik ben elke dag uren buiten, om te tricken & te voetballen. Ik ben gewoon geen asociaal k*tkind. Misbruikt? Nee, maar jij wel zeker!

Ik stel voor dat niemand nog moeite doet om Sniperx te helpen en dat niemand nog post in zijn log. Het is pure tijdverspilling, sniper zal nooit luisteren want hij wil niet luisteren.

2 dagen niet gekeken, zo'n 19 pagina's erbij.

Update me ff Sniper, bulk je al door met 0.25l melk extra?

Hmm eigenlijk is hij gewoon erg zielig. Elke keer als hij naar buiten loopt probeert Unicef hem een voedselpakket op zijn hoofd te gooien omdat ze denken dat hij ondervoed is. Ondertussen zit hij echter wel wijs te doen op een BB site, gevraagd en ongevraagd adviezen te verstrekken en andere onzin te verkondigen terwijl alle adviezen die hij zelf krijgt klakkeloos worden genegeerd.

Snipie...gozer..waar woon je ergens. Als je in de buurt woont mag je een keertje mee trainen. Gewoon om je eens wat basiselementen van BB bij te brengen.

Oh brother, dit escaleert alleen maar.

this log is the biggest joke of 2009

Er was een maandje geleden al 50 pagina's verwijderd...misschien weer een idee???
Met de gewichten die je hebt kun je beter gaan iso-en (geloof me svp) en af en toe 20x30 squatten o.i.d.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven