Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
zoals anderen hier ook al gezegd hebben, ik geloof er ook ik dat we van sniperke zullen verschieten als hij eens een jaar of 18 is, hij doet hier soms wel es onstuimig, maar eht valt me op dat hij hier toch ook wel zit om veel bij te leren, qua kennis staat hij idd wel ver voor een 14-jarige denk ik, wordt gewoon opbouwen vanaf nu he kerel, en net zoals ik ( late beginner) de gewichten traag maar gestadig opbouwen.
je zal er nu van verscheiten, maar ik denk dat je binnen een jaar toch wel sets zou moeten kunnen hebben van : bench : 40kg ongeveer
squat : 60/70kg
deadlift : ook 60/70kg ( zou niet te hoog gaan in deadlift op jouw leeftijd voor de ruggegraat he)
dat zouden dan goei stats al zijn op 15j, en dan met schema's a la bill starr of rippetoe nog verder opbouwen qua kracht
met de ideeen die ik hier nu geef wil ik zeggen dat we rekening moeten houden dat de meeste jongens op 15/16j beginnen, dus als sniper op die leeftijd qua krachtstats gelijk staat,is dat goed, zijn trainingservaring zal dan ook ertoe bijhelpen dat hij snel zal groeien vanaf die leeftijd, en je voeding goed houden, kerel!
ja, weet ik wel, maar niet iedereen is gelijk he, en we moeten sniper steunen ipv afschrikken ook he, als hij zich maar goed blijft inzetten
Niet iedereen wil sterven op z'n 40e.
Als je perse stoer wilt doen d.m.v. roken, dan ben je geen stoere boy maar gewoon een r*tard.
Ze willen er mee zeggen dat 14 een mooie leeftijd is om het leven te ontdekken, met vrienden omgaan, meisjes, feestjes etc. Niemand kan je dwingen om minder 'serieus' te gaan trainen, maar ze hebben het beste met je voor en willen je laten genieten nu het nog kan.Snipe, ik weet niet hoe het bij jou op school is. Maar bij mij rookt zeker meer dan de helft van de 2e klassers, heb ik ook wel eens gedaan. Dus ben ik dan een r*tard omdat ik dat stoer vond? Dat is heel normaal hoor op deze leeftijd dat je jezelf stoer vind.![]()
Vreet je vanavond de hele koelkast leeg en ben je morgen 2kg zwaarder.
de helft zijn meelopertjes die niet assertief zijn, sniperx staat teminste sterk in zn schoenen om daar nee tegen te zeggenSnipe, ik weet niet hoe het bij jou op school is. Maar bij mij rookt zeker meer dan de helft van de 2e klassers, heb ik ook wel eens gedaan. Dus ben ik dan een r*tard omdat ik dat stoer vond? Dat is heel normaal hoor op deze leeftijd dat je jezelf stoer vind.Ze willen er mee zeggen dat 14 een mooie leeftijd is om het leven te ontdekken, met vrienden omgaan, meisjes, feestjes etc. Niemand kan je dwingen om minder 'serieus' te gaan trainen, maar ze hebben het beste met je voor en willen je laten genieten nu het nog kan.
de helft zijn meelopertjes die niet assertief zijn, sniperx staat teminste sterk in zn schoenen om daar nee tegen te zeggen
ik snap je punt. Jij komt hier pas net kijken. De andere members zien sniper al een jaar aanklote.
Iedereen heeft 100den tips gegeven, ze wilde m zelfs gratis gewichten geven.
Maar het was tevergeefs. Sniperx failed,
Kerel die jongen is nog maar 14 of zo man, natuurlijk zit ie dan aan te kloten. Beetje empathie vriend. In plaats van zo'n iemand de grond in te boren kun je hem ook blijven stimuleren. Misschien kloot ie nu wel aan, maar je zult maar net zien dat ie op z'n 15e of z'n 16e de draad goed oppakt. Check deze topic dan, gasten van 20+ zitten beetje een tjap van 14 de grond in te boren. Vette gangsters hierzo.
Kerel die jongen is nog maar 14 of zo man, natuurlijk zit ie dan aan te kloten. Beetje empathie vriend. In plaats van zo'n iemand de grond in te boren kun je hem ook blijven stimuleren. Misschien kloot ie nu wel aan, maar je zult maar net zien dat ie op z'n 15e of z'n 16e de draad goed oppakt. Check deze topic dan, gasten van 20+ zitten beetje een tjap van 14 de grond in te boren. Vette gangsters hierzo.
Welkom op dbbIedereen hier heeft spijt van de periode dat hij heeft lopen aankloten. Sniper heeft de kans om vanaf zn 14de al kkgoed bezig te zijn. Maar hij vergooit gewoon alles door niet te luisteren. Beter komt hij daar nu achter ipv op zn 18de als hij al 6j bezig is en nog steeds 60kg weegt. You're wasting time.
ik wou dat ik zo'n broertje had, lekker mishandelenTrue, zonder ons zou sniper dit worden.
http://www.youtube.com/watch?v=7uxPwftS_H0&feature=channel_page
Iedereen hier heeft spijt van de periode dat hij heeft lopen aankloten. Sniper heeft de kans om vanaf zn 14de al kkgoed bezig te zijn. Maar hij vergooit gewoon alles door niet te luisteren. Beter komt hij daar nu achter ipv op zn 18de als hij al 6j bezig is en nog steeds 60kg weegt. You're wasting time.
Hoe kan iemand op z'n 14e al 'kkgoed' bezig zijn man, dan zit je net in je puberteit of zo. Ik denk bovendien niet dat het motiverend voor die gap is als er pagina's lang debiele dingen naar hem worden geroepen, c.q. reacties hierboven.
Hoe kan iemand op z'n 14e al 'kkgoed' bezig zijn man, dan zit je net in je puberteit of zo. Ik denk bovendien niet dat het motiverend voor die gap is als er pagina's lang debiele dingen naar hem worden geroepen, c.q. reacties hierboven.

Niet iedereen wil sterven op z'n 40e.
Als je perse stoer wilt doen d.m.v. roken, dan ben je geen stoere boy maar gewoon een r*tard.
ik snap je punt. Jij komt hier pas net kijken. De andere members zien sniper al een jaar aanklote.
Iedereen heeft 100den tips gegeven, ze wilde m zelfs gratis gewichten geven.
Maar het was tevergeefs. Sniperx failed,
Snipe, ik weet niet hoe het bij jou op school is. Maar bij mij rookt zeker meer dan de helft van de 2e klassers, heb ik ook wel eens gedaan. Dus ben ik dan een r*tard omdat ik dat stoer vond? Dat is heel normaal hoor op deze leeftijd dat je jezelf stoer vind.Ze willen er mee zeggen dat 14 een mooie leeftijd is om het leven te ontdekken, met vrienden omgaan, meisjes, feestjes etc. Niemand kan je dwingen om minder 'serieus' te gaan trainen, maar ze hebben het beste met je voor en willen je laten genieten nu het nog kan.
de helft zijn meelopertjes die niet assertief zijn, sniperx staat teminste sterk in zn schoenen om daar nee tegen te zeggen
Hoe kun je nu met al je kennis zeggen dat je maar alles 1x traint met mijn opzet.
squat
deadlift
powercleans
front squat
etc
allemaal op verschillende dagen en belasten allemaal in meer of mindere mate het hele lichaam. Je traint dus alles 3x met een 3x FULL body. Dat is engels voor het hele lichaam.
Je deed weer curls voor powercleans
Vragen voor Choco? Hoezo vragen, heb je zakgeld. Ik zou dat maar investeren in chocomel dan.
Hoe bestaat het dat je meer mp doet dan bench dat is godsonmogelijk.