Fitness Seller

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee, sniper is gewoon zo'n vwo-stumpertje, die geen leven heeft, en de hele dag een beetje binnen achter internet zit, en zich gedraagt als een ouwe opoe, maar geen flauw idee heeft waar hij over praat..
Veel van die 'vwo stumpertjes' bereiken wel een stuk meer dan de gemiddelde Luppie die op zijn 14de crack rookt en met roze size XXS shirtjes dagenlang op de kermis rondzwerft. Wel grappig dat je eerst beweert het beste met die jongen voor te hebben en hem vervolgens gewoon weer bashed. Maar dat is mijn zaak verder niet.

Luister naar de adviezen die je krijgt Sniper en probeer er wat mee te doen, lijkt me duidelijk dat dit niet echt de goede weg is.

Snipe, ik heb een idee.
Jij vind het lastig om van je oude schema met lunges etc af te stappen, terwijl mensen daar kritiek op hebben. Ik heb nu ook mijn eigen schema gemaakt, en ik moet zeggen dat dat ook echt crap is tegenover bewezen schema's. Als we een ervaren iemand hier op het forum een goed schema voor ons op laten stellen, en ons daar aan houden motiveren we elkaar ook nog eens! Misschien kan je op msn o.i.d. vertellen hoeveel zakgeld je krijgt, begrijp dat je dat niet hier gaat posten, dan wil ik je als je dat wilt best helpen met een soort 'spaarplan' zodat jij zo snel mogelijk een goed bankje + gewichten bij elkaar hebt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.423
Hoe kun je nu met al je kennis zeggen dat je maar alles 1x traint met mijn opzet.

squat
deadlift
powercleans
front squat
etc

allemaal op verschillende dagen en belasten allemaal in meer of mindere mate het hele lichaam. Je traint dus alles 3x met een 3x FULL body. Dat is engels voor het hele lichaam.

Je deed weer curls voor powercleans:janken:
Vragen voor Choco? Hoezo vragen, heb je zakgeld. Ik zou dat maar investeren in chocomel dan.

Hoe bestaat het dat je meer mp doet dan bench dat is godsonmogelijk.

Goed, ik moet toch nieuw schema maken voor volgende week, dus bij deze het nieuwe schema.

Maandag: Squats, 5 sets
Bench Press 5 sets
MP 5 sets
Power Cleans 5 sets
Bench Dips 5 sets
Sit-ups 5 sets

Woensdag: Deadlift 5 sets
Front Squat 5 sets
BB Curls 5 sets
MP 5 sets
Bench Dips 5 sets
Sit-ups 5 sets

Vrijdag: Squats, 5 sets
Bench Press 5 sets
MP 5 sets
Power Cleans 5 sets
Bench Dips 5 sets
Sit-ups 5 sets

Wat vinden jullie van zo iets?

• #1.424
Snipe, ik weet niet hoe het bij jou op school is. Maar bij mij rookt zeker meer dan de helft van de 2e klassers, heb ik ook wel eens gedaan. Dus ben ik dan een r*tard omdat ik dat stoer vond? Dat is heel normaal hoor op deze leeftijd dat je jezelf stoer vind. :D Ze willen er mee zeggen dat 14 een mooie leeftijd is om het leven te ontdekken, met vrienden omgaan, meisjes, feestjes etc. Niemand kan je dwingen om minder 'serieus' te gaan trainen, maar ze hebben het beste met je voor en willen je laten genieten nu het nog kan.

Meisjes, oké, vrienden omgaan doe ik al, maar dat zijn normale vrienden die geen stoerdoenerij nodig zijn. Roken is gewoon NOT done. Ik zal het NOOIT doen, NOOIT. Zowel, dan serieus, mag iemand me in elkaar trimmen, en ja dat meen ik.
Genieten kan ook gezond.

Goed, ik moet toch nieuw schema maken voor volgende week, dus bij deze het nieuwe schema.

Maandag: Squats, 5 sets
Bench Press 5 sets
MP 5 sets
Power Cleans 5 sets
Bench Dips 5 sets
Sit-ups 5 sets

Woensdag: Deadlift 5 sets
Front Squat 5 sets
BB Curls 5 sets
MP 5 sets
Bench Dips 5 sets
Sit-ups 5 sets

Vrijdag: Squats, 5 sets
Bench Press 5 sets
MP 5 sets
Power Cleans 5 sets
Bench Dips 5 sets
Sit-ups 5 sets

Wat vinden jullie van zo iets?

Ziet er goed uit, maar doe je dan heavy light en medium days? Anders ben ik bang dat het overkill wordt.. En 5 x 5, of wat? Ik denk dat ik zelf 8 - 8 - 8 - 8 ga toepassen op compounds.

Ziet er goed uit, maar doe je dan heavy light en medium days? Anders ben ik bang dat het overkill wordt.. En 5 x 5, of wat? Ik denk dat ik zelf 8 - 8 - 8 - 8 ga toepassen.

Hij heeft 3 light-days.
Op die dagen drinkt hij ook cola light ipv cola.

• #1.427
Ziet er goed uit, maar doe je dan heavy light en medium days? Anders ben ik bang dat het overkill wordt.. En 5 x 5, of wat? Ik denk dat ik zelf 8 - 8 - 8 - 8 ga toepassen op compounds.

Uhm, op Ma/Wo zo heavy mogelijk. Vrijdag's is einde v.d. week en ben ik altijd minder krachtig, dus dat zal medium worden. De rep verhouding zal verschillen. In het begin BIJV. bij de MP:

2x10x25 (puur massa)
1x5x27.5 (kracht erbij)
1x2x31.5 (kracht kracht kracht)

En dat dan opbouwen tot ik bijv. 10x 31.5 kan ;).

Hij heb het eindelijk door, nu nog goed eten en goeie gewichten kopen/gym! :thumbs:

Je kunt wel degelijk gemotiveerd trainen als je 15 bent, ben nu inmiddels wel 16 maar train al gemotiveerd sinds dat ik 15,5 ben. Ik denk dat je een goed voorbeeld moet nemen aan mensen zoals yoshuba, basiclove & anderen van ongeveer jou leeftijd. Die brengen het op om serieus te trainen. Hun zijn misschien net 1 jaar ouder en schoppen het wel voor mekaar...

Zie maar weinig rug werk erin terugkomen. BB rows? Chinnen in de speeltuin?

• #1.432
Nee, sniper is gewoon zo'n vwo-stumpertje, die geen leven heeft, en de hele dag een beetje binnen achter internet zit, en zich gedraagt als een ouwe opoe, maar geen flauw idee heeft waar hij over praat..

Hahahaha ik moest hier m'n melk zowat van uitspugen van het lachen :roflol:. Ten eerste zit ik niet op het vwo, maar op de havo. Ten tweede maak ik elke dag uren lang lol, dus insinueer niet dat ik geen lol maak. En ik weet ook DONDERS goed waar ik over praat.

Uhm, op Ma/Wo zo heavy mogelijk. Vrijdag's is einde v.d. week en ben ik altijd minder krachtig, dus dat zal medium worden. De rep verhouding zal verschillen. In het begin BIJV. bij de MP:

2x10x25 (puur massa)
1x5x27.5 (kracht erbij)
1x2x31.5 (kracht kracht kracht)

En dat dan opbouwen tot ik bijv. 10x 31.5 kan ;).

Oke, duidelijk:D. Ik doe met je mee, beloof je dan zelf ook gemotiveerd te blijven en écht zoveel te eten als je kan + meer?

• #1.434
Jup. Je doet mee met wat? :P
Je loopt al VER voor met de MP volgens mij.

dit lijkt er meer op sniper.. en niet kloten met heavy en light.. dat verschil ken je namelijk toch nog niet.

gewoon elke keer zo zwaar mogelijk trainen en niet onder de 4-5 herhalingen.. heb je nog helemaal niks aan.

succes held

• #1.436
Prima, het zit nu dus goed. Beetje uitwerken nog. Dan verwacht ik bij deze ook geen gebash meer als het nu 'goed' is voor hoe ik KAN trainen.

/Me zoekt baantje.

dat kan niet anders met al die aandacht die hij hier krijgt ...

Dude, hij doet nu toch ze best. Hij luisterd eindelijk naar de mensen hier, dus nu alweer gaan bashen slaat nergens op.

Laat hem nou eerst maar eens zien dat hij zijn schema netjes volgt, en goed zijn compounds pakt en vreet als een nijlpaard!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven