HUPHUP
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 40kg
Veel van die 'vwo stumpertjes' bereiken wel een stuk meer dan de gemiddelde Luppie die op zijn 14de crack rookt en met roze size XXS shirtjes dagenlang op de kermis rondzwerft. Wel grappig dat je eerst beweert het beste met die jongen voor te hebben en hem vervolgens gewoon weer bashed. Maar dat is mijn zaak verder niet.Nee, sniper is gewoon zo'n vwo-stumpertje, die geen leven heeft, en de hele dag een beetje binnen achter internet zit, en zich gedraagt als een ouwe opoe, maar geen flauw idee heeft waar hij over praat..
Luister naar de adviezen die je krijgt Sniper en probeer er wat mee te doen, lijkt me duidelijk dat dit niet echt de goede weg is.

Ze willen er mee zeggen dat 14 een mooie leeftijd is om het leven te ontdekken, met vrienden omgaan, meisjes, feestjes etc. Niemand kan je dwingen om minder 'serieus' te gaan trainen, maar ze hebben het beste met je voor en willen je laten genieten nu het nog kan.
.
. Ten eerste zit ik niet op het vwo, maar op de havo. Ten tweede maak ik elke dag uren lang lol, dus insinueer niet dat ik geen lol maak. En ik weet ook DONDERS goed waar ik over praat.