Fitness Seller

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bed, en die 22.5 kg moet ik eerst nog op me borst tillen.
oh-noes.jpg

Toepasselijk spreekwoord: Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan.

Omdat het een belachelijk slecht idee is om op je bed te benchen. Je ligt niet stabiel onder andere.

Doe vanaf nu floor presses of gewoon enkel military presses. Als ik nog eens "bench press" in je log zie staan zonder dat je er het materiaal voor hebt, dan spam ik je log vol onzin.

Haha wat moet je he, zonder bankje benchen wil überhaupt al niet super. En dan ook nog die verschrikkelijke k*tpijn aan m'n polsen.

Ongelooflijk.

Bed, en die 22.5 kg moet ik eerst nog op me borst tillen.

ben je nou echt zo dom?

Ja dus.

WTF dude!

op je bed kan dat niet eens man je moet de bb op je borst.

Dat is al één reden waarom je het niet op je bed moet doen.

potverdomme, je houd je nu al niet meer aan het schema.

Wat ben jij verdomd eigenwijs snotjong.

Ga pokemon spelen man

Doe dat. Pokemon.

Wat verwacht je nou Sniper? Dat je op deze manier spieren gaat opbouwen? Dat je op deze manier sterk gaat worden? Dat je hier iets mee gaat bereiken?

Al die tijd die je hier op DBB besteedt aan bullshit posts, en aan die nutteloze trainingen.. kun je ook steken in je ouders overhalen dat je lid mag worden van een sportschool.

Zodra je dat mag ga je een krantenbaan zoeken, en van je geld koop je eten.

En dan ga je rippetoe doen. Of bill starr.

Leuke variant, bed press!!111

@ marrkos: Kan je nou echt niets beter dan die jongen helemaal de grond in boren... je bent ****in 22 jaar man, gedraag je er eens na.

Het is al 100x gezegt.

Wat dachten we ervan als we vanaf nu niks meer zeggen behalve "Goed getraint!" Kijken hoe daar op gereageerd word door meneer eigewijse sniperx, en dan over 3 maanden kijken naar de resultaten! :D

@ marrkos: Kan je nou echt niets beter dan die jongen helemaal de grond in boren... je bent ****in 22 jaar man, gedraag je er eens na.

Het is al 100x gezegt.

Nope. Niks beters te doen. ****in 22 alweer ja..

heb jij niks beters te doen dan het voor die jongen op te nemen? Goede tips heb ik al gegeven, medelijden heb ik er al niet meer mee, hij doet er toch niks mee..

Misschien dat continue afkraken wel effect heeft..

bedpress hahahahaha

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.554
En weet je? Ik heb nog een heel inventieve press! :)
De nerd press, speciaal voor marrkos. ;)

Als je 31kg te ligt wordt voor presses (en dat zal binnenkort zo zijn), dan kan je de side press eens proberen (1 arm press met barbell).

Je moet wel dringend wat vinden voor die deadlifts. Je kan nog lunges doen en andere one leg squat varianten, maar voor pulls heb je echt zware gewichten nodig.

Tip:
Leg al je gewichten + barbell op je bed
En ga je met je bed dl'en.

Geen sarcasme, heb ik ook wel eens gedaan voor ik de gym in kon..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven