Fitness Seller

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jouw mentaliteit is een epic fail.

Leuk epic fail plaatje, maar het is wel zo. Je mentaliteit is p*ssy. Hoezo niet trainen omdat je wat last van je kuit hebt? Dan ga je toch bovenlichaam trainen?

Je zou de aflevering ''i want a perfect body'' met Kevin Nee eens moeten zien. Het mooie aan die aflevering is ook dat er zo'n ****ing p*ssy inzit die ook constant excuses zoekt om niet te eten/trainen.

http://www.mtv.nl/artikel.php?article=134

Kijk die aflevering maar eens.

I work in the coïtus industry lijkt me toch wel wat interessanter.

Man man, op je 13 jaar een rustdag nemen omdat je een hele dag hebt moeten stappen.

Gut.. Kuit geblesseerd.. én je mag niet trainen van je ouders..

Arme jongen!

Echt een hardcore mentaliteit heb je sniper..

Gaat goed sniperx, doe zo verder.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.512
Als jullie het allemaal zo goed weten, ga jomanda na doen man.
Ik MAG toch niet trainen? Wie zegt dat ik dat niet ga doen? M'n ouders zijn vanavond weg, denk je dat ik dan uit me neus ga lopen vreten? Right.

Als jullie het allemaal zo goed weten, ga jomanda na doen man.
Ik MAG toch niet trainen? Wie zegt dat ik dat niet ga doen? M'n ouders zijn vanavond weg, denk je dat ik dan uit me neus ga lopen vreten? Right.

Ouwe stiekemerd!!! Beter leg je uit dat sporten gezond is en laat je het je ouders accepteren ofzo, zo kom je nooit die sportschool in.

Snipert. In 3 weken heb ik 4CM aan m'n benen geplakt, door middel van Rippetoe. Het is echt, echt de moeite waard. M'n meetlint is the living proof. ;)

En ik weet wel dat je als een 'bodybuilder' traint, of in ieder geval wilt trainen, maar, kracht zorgt voor massa.

Sta ik misschien op ignore Sniper? Volgens mij kun jij best wat extra CM's gebruiken, en niet alleen op je benen.

goed bezig sniper :thumbup:

Hoeveel weeg je nu SniperX? :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven