Fitness Seller

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
  • #1.561
He he, heb je eindelijk al je moed verzameld.. Durf je eindelijk een grote mond terug te geven?

Op deze manier ga je niks bereiken, je zult niet het lichaam krijgen dat je wilt, je wordt niet sterker, en je zult gewoon het sukkeltje blijven wat je nu bent..
En weet je? Ik heb nog een heel inventieve press! :)
De krijg de kanker press, speciaal voor jou maatje.

PS. Door mij nerd te noemen zal ik niet stoppen met commentaar geven op je training:)

Haha we gaan met ziekten schelden? Weet je hoe ongelooflijk zielig jij nu bent? Kereltje, alsjeblieft, ik hoop voor jou dat niemand die jou dierbaar is het ooit krijgt. Anders zal het je FLINK bezuren.

sniper, hou ook gewoon op met al die nutteloze flameposts te lezen en er op te reageren. Zet die personen op je negeerlijst en doe wat met de goeie tips van mij.

Haha we gaan met ziekten schelden? Weet je hoe ongelooflijk zielig jij nu bent? Kereltje, alsjeblieft, ik hoop voor jou dat niemand die jou dierbaar is het ooit krijgt. Anders zal het je FLINK bezuren.

ten eerste, ff in jouw sT: het is ziektes niet ziekten.

ten tweede:

Mannetje.. Mijn schoonmoeder heeft het, m'n oude buurman, m'n opa en oma zijn er aan gestorven..

Het geeft alleen maar meer lading mee als ik het zeg dus;)

En ga nou niet zo wijs lopen praten met je Kereltje.. je bent 14 jaar oud..

Is de cola naar je hoofd gestegen ofzo? Dat je opeens de ballen hebt om tegen me in te gaan?

edit

Laatst bewerkt:
  • #1.565
Als je 31kg te ligt wordt voor presses (en dat zal binnenkort zo zijn), dan kan je de side press eens proberen (1 arm press met barbell).

Je moet wel dringend wat vinden voor die deadlifts. Je kan nog lunges doen en andere one leg squat varianten, maar voor pulls heb je echt zware gewichten nodig.

Thnx.

• #1.566
Laatst bewerkt:
Heb je die true life aflevering al gezien?

http://link.marktplaats.nl/258602558

Ik snap je ouders echt niet. Print eens wat onderzoeken uit waarin wordt bewezen dat fitness met een belasting van 60% (dus hogere reps) niet nadelig is maar juist positief. Wie weet dat er wat van komt. Ik ging ook op mijn 14e voor het eerst met mijn vader trainen. Ik mocht van hem alleen 20 reppers maken maar ging wel vooruit. Op mijn 15e had hij allang door dat er geen stoppen aan was bij mij en heeft hij me niet in de weg gezeten qua training.

Goed getraind!

:')

Go sniper, go sniper!:D

Ik vind het idee van Basiclove (bed-deadlift) eerlijk gezegd niet eens zo heel slecht... Beter dan nog jaren lang deadliften met 30kg.

beter doe je push ups met een rugtas om man, kan je elke week een boek erbij doen :p

wel weer wat pr's..

bedpress..

ga naar de gym bro

Je mag van mij deze gratis ophalen!

fitkids-halterbank.jpg

...

Hehe nee serieus ik heb een nieuwe bank + rek gekocht.

Deze:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Je mag GRATIS mijn oude ophalen! Geen grapje.
Het enige wat je dan moet doen is hem in elkaar zetten.

Het is deze, maar dan een versie ouder:
marcy-ax697.jpg

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven