XXL Nutrition

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
geef hem toch gewoon het voordeel van de twijfel...

Naja ripped buik e.d. jullie boren hem alleen de grond in... ik weet niet wat kinderachtiger is. Ook al begrijp ik het wel :)

Ik vraag het hem omdat hij 100 redenen bedenkt om niet normaal te gaan trainen.
Als hij vandaag niet duidelijk antwoord geeft. dan gaat het over.
Dan ligt hij of in de schroothoop of ik vind in de buurt nog wel genoeg mensen.

Ik woon in Friesland..

Het bankje kun je nog prima alles mee hoor. Maar het is geen sportschool kwaliteit.
Als gevorderd beginner zul je hier snel op uitgekeken zijn.

Daarbij staan de halters een beetje scheef, en is 1 draaiknop naar de knoppen.
Hij is 2 jaar lang wekelijks gebruikt meerdere keren en hij was nieuw zo'n 150 euri...

Het is sowieso beter dan bankdrukken op een bed!

Gewoon een prima begin vind ik. Hij traint nu met 20kg dus met dat materiaal kan je opzich wel een periode mee vooruit.

Als hij er in de vakantie een fatsoenlijke stang en wat gewichten bij koopt kan hij wellicht weer 3 jaar mee :) Zo hard traint die toch niet :p

Vreemd rack heb jij trouwens gekocht, die heb ik nog nooit gezien.

Nee dat ding kun je prima gebruiken. Zelf heb ik max 100 kg erop gelegd en dan beweegt het bankje wat mee. Maar niet dat hij elk moment uit elkaar valt ofzo ;)

Met de legextensions/curl kun je tot zo'n 80kg gaan. Meer schijven passen er niet op :P
En dan kan je bankje na een setje met 80kg ook 10 cm meer naar voren of achteren staan :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.605
Friesland? Pff als ik 60 km/u kon fietsen was ik nu direct er heen gegaan ja. Maar m'n ouders zeggen toch nee als ik het vraag, want ze hebben er al problemen mee dat ik train want het is 'tot dat je een keer wat breekt', right.

Ik voel weer 200 bash reacties aankomen, maar daar ga ik nu simpel in zijn: ik kan er niks aan doen dat m'n ouders zo onsoepel zijn, dus bash > report.

Voor 150eu kun je ook niet al te veel verwachten, maar het is gewoon prima spul voor sniper.

Wat ik al zei; het is beter dan 3x 21.5kg pressen terwijl je op je bed ligt.

Friesland? Pff als ik 60 km/u kon fietsen was ik nu direct er heen gegaan ja. Maar m'n ouders zeggen toch nee als ik het vraag, want ze hebben er al problemen mee dat ik train want het is 'tot dat je een keer wat breekt', right.

Ik voel weer 200 bash reacties aankomen, maar daar ga ik nu simpel in zijn: ik kan er niks aan doen dat m'n ouders zo onsoepel zijn, dus bash > report.

Wellicht kun je een oom ofzo bellen?

Leg uit dat bankdrukken op je bed vele malen gevaarlijker is dan op een normaal bankje.

• #1.609
Pff weet je ook wat; ik ga wel zelf zo'n rek + bankje in elkaar houwen.

Pff weet je ook wat; ik ga wel zelf zo'n rek + bankje in elkaar houwen.

2e hands kopen is sowieso de beste optie.

Zelf maken is vaak duurder (vooral als je van plan bent een power rack te maken) en jij als 14 jarige kotertje bent daar ook niet handig genoeg voor waarschijnlijk.

Je hebt het ze nog niet eens gevraagd.

Sniper, nu ga ik eens simpel zijn: je hebt meer gewicht nodig.
Als je daar niets aan doet en blijft belachelijke trainingen posten > report

• #1.616
Haha,
let op:

Ik: Zou pap's collega zoiets kunnen maken?
Ma: Weet ik veel. En dat krijg je toch niet want ik wil niet nog meer spullen. Je hebt al zo'n kleine kamer. (RIGHT, er ligt een STANG en MEER NIET)
Ik: Nou het zit zo, ik kan niet meer echt verder.
Ma: Dan verkoop je die stang en mag je wat nieuws. (RIGHT, Dan mag ik zeker een rack kopen maar dan sta je daar zonder stang in)
Ik: Ja jezus hoe kom ik dan verder.

Als je boeken blijft schrijven over bodybuilding terwijl je 21.5kg op je bed gaat bankdrukken > report.

Haha,
let op:

Ik: Zou pap's collega zoiets kunnen maken?
Ma: Weet ik veel. En dat krijg je toch niet want ik wil niet nog meer spullen. Je hebt al zo'n kleine kamer. (RIGHT, er ligt een STANG en MEER NIET)
Ik: Nou het zit zo, ik kan niet meer echt verder.
Ma: Dan verkoop je die stang en mag je wat nieuws. (RIGHT, Dan mag ik zeker een rack kopen maar dan sta je daar zonder stang in)
Ik: Ja jezus hoe kom ik dan verder.
Verkoop je stang en koop er een andere met 140kg aan gewichten. Dat mag dan blijkbaar.

of beter nog, verkoop je stang en vraag of je mag leren olympisch gewichtheffen

• #1.619
Verkoop je stang en koop er een andere met 140kg aan gewichten. Dat mag dan blijkbaar.

of beter nog, verkoop je stang en vraag of je mag leren olympisch gewichtheffen

Of nog beter: Wat wil ik met 140 kg gaan doen? Niks. Juist ja. Geen bankje & Geen rack = geen mogelijkheid tot 30+.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven