Flying Fox
Huge Freak
- Waardering
- 0
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik woon in Friesland..
Het bankje kun je nog prima alles mee hoor. Maar het is geen sportschool kwaliteit.
Als gevorderd beginner zul je hier snel op uitgekeken zijn.
Daarbij staan de halters een beetje scheef, en is 1 draaiknop naar de knoppen.
Hij is 2 jaar lang wekelijks gebruikt meerdere keren en hij was nieuw zo'n 150 euri...
Zo hard traint die toch niet 

Friesland? Pff als ik 60 km/u kon fietsen was ik nu direct er heen gegaan ja. Maar m'n ouders zeggen toch nee als ik het vraag, want ze hebben er al problemen mee dat ik train want het is 'tot dat je een keer wat breekt', right.
Ik voel weer 200 bash reacties aankomen, maar daar ga ik nu simpel in zijn: ik kan er niks aan doen dat m'n ouders zo onsoepel zijn, dus bash > report.
Pff weet je ook wat; ik ga wel zelf zo'n rek + bankje in elkaar houwen.
geef hem toch gewoon het voordeel van de twijfel...

Friesland? Pff als ik 60 km/u kon fietsen was ik nu direct er heen gegaan ja. Maar m'n ouders zeggen toch nee als ik het vraag, want ze hebben er al problemen mee dat ik train want het is 'tot dat je een keer wat breekt', right.
Ik voel weer 200 bash reacties aankomen, maar daar ga ik nu simpel in zijn: ik kan er niks aan doen dat m'n ouders zo onsoepel zijn, dus bash > report.
Verkoop je stang en koop er een andere met 140kg aan gewichten. Dat mag dan blijkbaar.Haha,
let op:
Ik: Zou pap's collega zoiets kunnen maken?
Ma: Weet ik veel. En dat krijg je toch niet want ik wil niet nog meer spullen. Je hebt al zo'n kleine kamer. (RIGHT, er ligt een STANG en MEER NIET)
Ik: Nou het zit zo, ik kan niet meer echt verder.
Ma: Dan verkoop je die stang en mag je wat nieuws. (RIGHT, Dan mag ik zeker een rack kopen maar dan sta je daar zonder stang in)
Ik: Ja jezus hoe kom ik dan verder.
Verkoop je stang en koop er een andere met 140kg aan gewichten. Dat mag dan blijkbaar.
of beter nog, verkoop je stang en vraag of je mag leren olympisch gewichtheffen
Of nog beter: Wat wil ik met 140 kg gaan doen? Niks. Juist ja. Geen bankje & Geen rack = geen mogelijkheid tot 30+.