Fitness Seller

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Friesland? Pff als ik 60 km/u kon fietsen was ik nu direct er heen gegaan ja. Maar m'n ouders zeggen toch nee als ik het vraag, want ze hebben er al problemen mee dat ik train want het is 'tot dat je een keer wat breekt', right.

Ik voel weer 200 bash reacties aankomen, maar daar ga ik nu simpel in zijn: ik kan er niks aan doen dat m'n ouders zo onsoepel zijn, dus bash > report.

Wat niet geheel onrealistisch is met die luciferhoutjesledematen.

misschien kun je je bankje ook nog even brengen, Obeb :o

Wel een beetje dom van je ouders aangezien krachttraining de dichtheid van het bot laat toenemen waardoor de kans op breuken juist vermindert....

Ik vraag me af wat voor discussies jij voert met je ouders. Je moet gewoon blijven zeiken en niet tegen jezelf zeggen "ik zou het wel kunnen vragen, maar ze zeggen toch nee". Blijf ze gewoon gek maken, misschien krijg je dan straf of oid, maar blijf er over doorgaan, immers "No sacrifice, No victory....".

Haha ik ben al gek om dat ding gratis weg te geven.
Ik ga niet ook nog eens dat ding afleveren.
Maar mocht ik hem brengen bij sniper dan zou ik hem direct een schop onder zijn kont geven en zeggen dat hij verdorie optimaal gebruik moet maken van het bankje:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.647
Shh shh, ben nu aan't praten over een gym en het gaat wonderwel goed..

Hij praat helemaal niet met zn ouders, dit zegt hij alleen maar omdat wij dan wat minder zeiken, totdat hij zegt dat het niet mag ;)

En?

Maar wacht eens ff... trainde jij niet een tijdje terug met dat dbb maatje van je hier (ben zijn naam vergeten).

Watskebeurt? Ruzie?

volgens mij zijn jou ouders niet te snugger. Ga bij je opa en oma wonen man, heb je tenminste ook een weegschaal!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven