Fitness Seller

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ga gewoon op voetbal/turnen/basketbal/zwemmen/paardrijden/ballet/hockey smijt die computer van je uit het raam en als je 18 bent schrijf je je in bij een sportschool simpel zat.

Oke zelf weten...

Ga eens de onhandelbare puber uithangen. Als je echt zo graag deze sport doet vind ik dat je je er wel erg makkelijk bij neerlegt.

Neem een voorbeeld aan die gast die gaat flippen met een remote in zijn reet. Helemaal los gaan. Je ouders lekker verrot schelden. Zij beperken je namelijk dus verdienen het ook.

Zodra je de spullen krijgt ben je weer de lieve oude sniper. :D

Hebben jullie geen garage?

Vraag aan je vader of je een klein hoekje van de garage mag hebben om de spullen op te bergen. Als het fatsoenlijk weer is ga je buiten trainen.

En als je het niet mag dan ga je een discussie aan met je ouders, 'straks breek je nog wat.' Hou toch op zeg, de kans dat je een muis arm krijgt van al het computeren is groter dan dat je een blessure krijgt van het trainen op jou niveau. No offence maar het zijn nog maar light weights, daar maak je echt niks stuk mee.

Sniperx, vanaf nu heb ik echt alle hoop in je opgegeven.
Lees dit topic niet meer.

Nu snap ik waarom sniperx gebasht wordt :roflol:

Vraag dan of je bij een gym mag trainen sniper!!!!!! Ik snap jouu niet

Gaat die ectosaurus het ooit leren?? Blijkbaar niet....

Je krijgt een bank aangeboden, die je gratis kan halen en vervolgens doe je niks? Je hebt je ouders niet eens gevraagd, bovendien heb je toch wel meer familie? Vraag gewoon of een oom hem wil ophalen en geef hem 50 euro. Dan heb je een goedkoop bankje.

Dude, ik heb ook nog ouders, die willen niet zomaar even ergens heen touren. Als IK een auto had was ik er nu al geweest.
Tijd om eens met je ouders te gaan praten kerel. Dit is je kans om te laten zien dat je echt gemotiveerd bent en er voor gaan wil ondanks je nogal matige start.

Echt tof van Obeb dat ie je deze kans geeft.

Edit: nvm, ik had m'n page niet gerefreshed.

Dikke faal topic dit na deze actie, beter een slotje aanvragen.

Laatst bewerkt:
sniperx, weet je hoe ik het vroeger deed toen ik begon te trainen op mijn kamer..
ik had een bureau en een stoel en op de zitting van de stoel naar het bureau toe legde ik een stevige plank, dan kon ik bankdrukken
idee?

Je mocht toch gaan trainen op school?? Staat ergens heel veel pagina's terug te lezen.
Ben je daar al geweest, heb je dat al verder uitgezocht, etc....

Als ik jou was zou ik naar het station gaan en wachten op de eerst volgende goederentrein...

KEREL rot toch op man, ik mag toch geen ene fl**ker van m'n ouders of wel dan.

Je kunt ze toch proberen te overuigen, als je alles gewoon uitlegt en zegt waarom je het zo graag wilt enz. Als ze dan nog zeiken dan heb je inderdaad k*t-ouders:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.639
Laten we Sniperx in elkaar slaan.:knipoog:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven