AndroidHealthClinic

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
dude, je bent een kindje van 14jaar die niets mag / wil doen. je post op een bodybuildingsite dat "je gaat bulken als een beest", je schrijft "bb woordenboeken" (die alleen maar als aandachtspilaar gebruikt wordt trouwens).

wanneer gaat het tot je doordringen dat je hier niets te zoeken hebt behalve aandacht.
je gaat nooit verder groeien dan je natuurlijke groei met de manier waarop je nu bezig bent. dan vraag je soms af waarop er zoveel negatieve comments in je log staan...

ga iets nuttigs doen. en over een paar jaar. als je wat ballen gegroeit hebt, dan kan je eens terug denken om te "bulken als een beest" op een deftige manier.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.662
Zozo, inmiddels wordt al voor mij bepaald wat ik precies met mijn leven moet gaan doen! Dus bij deze, Loastres, ga een Xbox kopen en speel 24 uur p/dag.

dat zou jij idd moeten doen ipv hier 24/7 crap te posten

kwil dat bankje ookwel hoor obeb :( als ik dr ook gratis trainings en voedingsschema bij krijg

Koop dan een Playstation, PS3 > X360 :D

KEREL rot toch op man, ik mag toch geen ene fl**ker van m'n ouders of wel dan.

Als je niks mag en niks kan, kap dan gewoon met de log!! Ga lekker een anoniem DBB bestaan lijden! Hou je overal buiten en ga vooral geen mensen die WEL alles eruit willen halen vertellen hoe ze moeten trainen!

Friesland? Pff als ik 60 km/u kon fietsen was ik nu direct er heen gegaan ja. Maar m'n ouders zeggen toch nee als ik het vraag, want ze hebben er al problemen mee dat ik train want het is 'tot dat je een keer wat breekt', right.

Ik voel weer 200 bash reacties aankomen, maar daar ga ik nu simpel in zijn: ik kan er niks aan doen dat m'n ouders zo onsoepel zijn, dus bash > report.

ik heb niet alle pagina's gelezen
maar sniper, heb je het uberhaupt gevraagd? het is echt een mooi aanbod.
je hebt volgende week vakantie, wil je pa echt niet even in het weeken rijden? zeg dat jij de benzine kosten betaald ofzo... Laat zien dat je dit echt graag wilt!

Hij kan gratis shit krijgen.. en hij doet niet eens de moeite om het aan zn ouders te vragen :D

Jij wilt dat vast heeeeeeeeeeeel graag :rolleyes:

Het ging ook eens 1 dag goed, en nu ik weer kijk staat er alleen maar weer gecrapp!

Only @ dbb:roflol:

veel sipper kan het niet worden

wat een topic....

Het ironische is dat Sniper heel dbb volgespamd heeft met zelfgeschreven literatuur over trainingsmethoden en weet ik wat voor crap nog meer.

:d

Ik snap ook niet waarom Big T of een andere mod/ admin hier gewoon geen slotje op gooit.

Het moge duidelijk zijn dat sniper niet echt serieus is (no offense sniper, maar benchen op je bed; wtf?) en hier ook niet thuis hoort.

Ik snap ook niet waarom Big T of een andere mod/ admin hier gewoon geen slotje op gooit.

Het moge duidelijk zijn dat sniper niet echt serieus is (no offense sniper, maar benchen op je bed; wtf?) en hier ook niet thuis hoort.

haha :D:roflol: nee nee, geen slotje, dit is 1 van de beste topics op dbb:cool:

Hahahaha prachtig dit! de dagelijkse DBB soap :D

Snipe, aan de ****ing bill starr, nu meteen! :D
Die bb-curl zijn echt overbodig.
Hoeveel meten je biceps nu?
Mijn biceps zijn 1 cm gegroeit in 2 maand, zonder bb-curl oid in mijn schema.
Het is gewoon echt niet nodig.

Ik begrijp dat ouders moeilijk zijn, maar hup, je bent 14: krijg eens ruzie met je ouders joh! Volgensmij accepteer je echt alles van je ouders. Misschien kwestie van respect o.i.d.? Je ziet hopelijk wel in dat je ouders het hier gewoon mis hebben.

Kan je anders geen treinkaartje kopen samen met 'terrorbokkie' (des noods rijd je zwart), en halen jullie bij obeb het bankje op. Dan voegen jullie schijven samen en dan zit je op zo'n 70 KG.

PS; ik wil je best / graag helpen, maar kom op, je ziet zelf hopelijk wel in dat benchen met halve reps op je bed niet gaan werken, dan kan je beter wat schijven in je east pak stoppen en push ups doen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven