Fitness Seller

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
gaat goed sniper :thumbup:

Klopt, maar anders valt het zo uit de toon met leeftijdsgenoten he :o..

@ TH Jup

Je traint voor jezelf, dus let niet op anderen van ik MOET per se net zo sterk als hun zijn, geloof me, dat red je niet! Je lichaam moet eerst wennen aan de zware gewichten. Nu ben je nergens aan gewent omdat je nauwelijks gewicht tilt, let er dus op! :D

Hij zal dit toch wel weer negeren... :(

Ziet er beter uit als dat gedoe een pagina of 15 geleden.:) Alles met dezelfde gewichten en reps voor totaal andere oefeningen.
Waarom ben je 's ochtends eigenlijk zwakker??? Ik train al jaren in de ochtend...aan het eind van een dag ben ik gewoon (zeker met dit weer) uitgeput.
Well done snipermans.

heb jij geen werk oid?

2 bedrijven en een werkgever. Een groot gedeelte heb ik al gedaan verrrrr voordat jij opstaat.;)
Check anders het hoeveel verdien jij topic.:)

Ik vroeg het mij gewoon af aangezien ik het zelf onhandig vind om eerst te trainen (rond 5/6u) en vervolgens gelijk door te moeten naar mn werk.

Hoeveel je verdient heeft niks te maken met het feit dat ik 's ochtends trainen onhandig vind.

Daarbij verdien ik op internet ook zo'n 5k per maand.

Ik vroeg het mij gewoon af aangezien ik het zelf onhandig vind om eerst te trainen (rond 5/6u) en vervolgens gelijk door te moeten naar mn werk.

Hoeveel je verdient heeft niks te maken met het feit dat ik 's ochtends trainen onhandig vind.

Daarbij verdien ik op internet ook zo'n 5k per maand.

Ik begin nu om 3.30 te werken en dan tot een 8.00 ongeveer. Later op de dag nog een paar uurtjes. Ik dacht dat je het vroeg, omdat je vond dat ik (te) vaak aan het loggen ben.
Ik doe btw onze boekhouding al jaren zelf en dit zijn geen internetgetallen, maar gewoon mijn/onze inkomsten bruto.:)

Ik train altijd om half 11 sochtens, nergens last van..

Donderdag mag ik waarschijnlijk mee naar Health city met terrorbokkie. Als dat kan knal ik die training op het hardst ooit. D.w.z. dat ik voor de 1x100 DL GA, of hij ook lukt is een 2e. Etc.

:roflol:

Ik begin opeens te snappen waarom je niet naar een gym mag. Je zou jezelf nog bezeren / blesseren. :(

beest in wording, wat eet je nu? en wat weeg je nu?

Sniperx gaat gewoon lekker door. Hij is 14.. Jouw tijd komt nog wel ;)

goed zo jong:) je eet tenminste! en het is een hele verbetering tov dat plakje kaar:D

wat eet je nu?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.797
Nu niks, heb net een bord warm eten + toetje + banaan + melk op..

zin in morgen sniper?

op welke oefeningen ga je allemaa pr's zetten?

Met wie ga je naar die gym Sniper?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven