AndroidHealthClinic

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waar heb je het over peter

It was I, Le clerc

Maar even ontopic..

Ben je gestopt met trainen? Of ben je gestopt met trainingen posten...

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.747
Maar even ontopic..

Ben je gestopt met trainen? Of ben je gestopt met trainingen posten...

Gestopt met trainen? Ik ben gestopt met trainen op het moment dat ik dood ben... snappiej?

Had ff geen zin om te posten idd., morgen wea!

Op die leeftijd en al zo hardcore.

Binnenkort krijgt die een skateboard op zn verjaardag en is ie hele dagen op het skateforum te vinden.

• #1.750
Donderdag mag ik waarschijnlijk mee naar Health city met terrorbokkie. Als dat kan knal ik die training op het hardst ooit. D.w.z. dat ik voor de 1x100 DL GA, of hij ook lukt is een 2e. Etc.

Ga eens slapen, sniper. Zo gain je nooit een kg.

• #1.752
Nee ben ff bezig.

Van 4x45 deadlift naar 1x100...

Je blijkt dus toch gewoon een complete idioot te zijn en niet gewoon een idioot met k*touders.

Het is al laat voor hem, laat hem gewoon lekker verder dromen.

Ga eens slapen kleuter, toen ik zo oud was als jou lag ik om 22 uur in mijn bed.

Leer lezen, 'idioot', er staat, PROBEREN.

:rolleyes: Zeg ik dan ergens dat ik het niet over die proberen had :)?
Jij die je eigen bodybuilding boek wou maken met je elite kennis, bij wie zn trainingsprincipes heb je gelezen dat als je 4 reps maakt met 45% je in één training mag opbouwen naar je 1RM? Dat is zowiezo complete bullshit en als je dan nog erbij weet dat je nog nooit over die "45%" gelift hebt is het gewoon lachwekkend dom. Even een vergelijkingkje om het duidelijk te maken:

De kans dat je faalt.>De kans dat je blessure opdoet.>De kans dat je slaagt.

Maar goed, probeer het maar! Kan je jezelf weer 3tal maand verdedigen dat je "toch al 1x hardcore getraind hebt" op de dagelijkse kritieken die binnenkomen waarna je al lang zou moeten beseft hebben dat je moet stoppen met loggen en terug beginnen als je iets te vertellen hebt dat nuttig kan zijn.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven