AndroidHealthClinic

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Waarom 1 * 100 DL, Dat ga je bij lange na niet halen.. Je breekt zo je rug.. Weet je hoeveel 1*100 voor jouw is? Het is gwoon insane dat je het gaat proberen, prik je niet zo vast op je 1RM, Ik heb hem zelfs nog nooit getest..

Als je als 14jarig kereltje het al voor elkaar krijgt om die 100kg (80) kg aan de stang te krijgen is het al knap, want ik denk dat de instructeurs meteen ingrijpen en je desnoods weer naar huis sturen :P

als je 4 x 45 DL't mag je al blij zijn als je 1 x 60 kunt trekken

Kijk dat is de instelling... en dan ook meteen 80kg full squats.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.766
Ochtend training dus minder kracht.

Squat 1x10x22.5kg
1x8x25kg
1x6x27.5kg
Walking Lunges 3x10x10kg
Bench Press 3x22.5kg
Dumbbell Flyes 3x10x5kg
Barbell Curls 1x5x22.5kg
1x5x25kg
MP 1x5x25kg
1x5x27.5kg
1x1x31.5kg (Even rustig aan gedaan, pijntje)
Bench Dips 3x10xBW
Sit-ups 3x10

Com: Had niet zoveel kracht, heb ik nooit in de ochtend,.

dacht dat jij 10 reppers voor alles ging doen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.768
Was de bedoeling ja, maar had niet heel veel kracht en dan wil het wel eens iets minder reps zijn ;).

alsof je kracht nodig hebt om met 25kg te trainen :rolleyes:

Ik moet zeggen snipe, van alle contest logs bekijk ik deze het meest. En vertrouw me.. dat is 0,0 omdat ik benieuwd ben naar je nieuwe 'PR's'.. maar ik geloof niet dat je dat inziet. Ik spreek voor mezelf maar ik denk dat dit niet voor mij als enige geld.

Sniper, het zou je grootste progressie zijn als je bij dat health center gaan trainen want je begrijpt toch wel dat je met trainingen als: Bench Press 3x22.5kg
gewoon niet gaat groeien.

Dus ga met terrorbokkie naar dat center en zet die 1x100KG deadlift om naar 10x100kg deadlift als doel voor over... een half jaar...

succes jongen

Ochtend training dus minder kracht.

Squat 1x10x22.5kg
1x8x25kg
1x6x27.5kg
Walking Lunges 3x10x10kg
Bench Press 3x22.5kg
Dumbbell Flyes 3x10x5kg
Barbell Curls 1x5x22.5kg
1x5x25kg
MP 1x5x25kg
1x5x27.5kg
1x1x31.5kg (Even rustig aan gedaan, pijntje)
Bench Dips 3x10xBW
Sit-ups 3x10

Com: Had niet zoveel kracht, heb ik nooit in de ochtend,.

Ziet er beter uit als dat gedoe een pagina of 15 geleden.:) Alles met dezelfde gewichten en reps voor totaal andere oefeningen.
Waarom ben je 's ochtends eigenlijk zwakker??? Ik train al jaren in de ochtend...aan het eind van een dag ben ik gewoon (zeker met dit weer) uitgeput.
Well done snipermans.

Hey sniperx, beter doe je geen 100Kg deadlift, omdat je techniek nog niet goed is en omdat je rug dat nog neit gewent is, beter doe je 10x60Kg ofzo! :D

Waarom zou je voor 1x100 gaan? Je bent een bodybuilder, gewicht is niet belangrijk.

Ik maak me geen zorgen, ik acht de kans dat hij die 100 kilo op de bar krijgt alleen al nihil. Mja, leuk te zien dat je 'er voor gaat'.

Als je als 14jarig kereltje het al voor elkaar krijgt om die 100kg (80) kg aan de stang te krijgen is het al knap, want ik denk dat de instructeurs meteen ingrijpen en je desnoods weer naar huis sturen :P

Hehe mij is de 1 x 100 gelukt :D
Al denken ze bij mij dat ik 16 ben :D.

Succes snipe!

leer eens trainen. waarom die 1rep? telkens komt die terug.

maak eens wat volume.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven