XXL Nutrition

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die terrorbokkie is ook niet helemaal 100% :roflol:

AH! Jij bent dus 1 van de hyves gastjes. Die spelde ook m'n naam als ' Brian ' .

AH! Nee, je kan jouw naam gewoon op twee manieren spellen. :bang:YOU DIDNT PROVE ANYTHING!!! Misschien moet je eens kijken naar al die fulltime-bashers in dit topic.

edit: snap niet dat mensen hier nog hun tijd verspillen, sniperx negeert elk advies en weegt nogsteeds 50kg

Wanneer word Terrorbokkie weer vrij-gelaten? ik mis hem zo.

Ik snap ook niet waarom Big T of een andere mod/ admin hier gewoon geen slotje op gooit.

Het moge duidelijk zijn dat sniper niet echt serieus is (no offense sniper, maar benchen op je bed; wtf?) en hier ook niet thuis hoort.
Ik vind het wel een goed topic. Als ik die gewichten lees lijkt het in ieder geval dat ik extreem sterk ben :')

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.810
Ik voel me ook gruwelijk sterk als ik die gewichten zie!
Alleen curlen pakt sniperx meer dan ik...

MP dan?

On:
Vandaag niet trainen, reden: Zometeen deel 3 (jwt). + Morgen Als het goed is Health City. Mocht ik niet meekunnen/mogen, dan kan ik in ieder geval vrijdag goed trainen en morgen een paar sets. Als ik vandaag zou trainen, en morgen dus weer bij Health, dan zou'k niet voluit kunnen morgen...

MP dan?

On:
Vandaag niet trainen, reden: Zometeen deel 3 (jwt). + Morgen Als het goed is Health City. Mocht ik niet meekunnen/mogen, dan kan ik in ieder geval vrijdag goed trainen en morgen een paar sets. Als ik vandaag zou trainen, en morgen dus weer bij Health, dan zou'k niet voluit kunnen morgen...

Potverdomme sniper jij gaat vandaag gewoon trainen, alsof je daar morgen nog last van hebt. Deel 3 van wat? Ik wens je trouwens veel succes bij HC, geloof me die kneusjes hebben je er al uitgezet voor je je bar geladen hebt :P

Dus trainen nu, daarna mag je van de zon genieten :D.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.812
Klopt Bas. Deel 3 'date'.

Bye bye.

AH! Nee, je kan jouw naam gewoon op twee manieren spellen. :bang:YOU DIDNT PROVE ANYTHING!!! Misschien moet je eens kijken naar al die fulltime-bashers in dit topic.

edit: snap niet dat mensen hier nog hun tijd verspillen, sniperx negeert elk advies en weegt nogsteeds 50kg

Vrouwen luisteren ook niet en toch trouwen mannen met ze. :D

De fotocontest is bijna! Sniperx, wat is je progressie al? Tijdje geen foto's gezien. Succes vanmiddag bij Desiree! :P

Nee noans, en het boeit me ook niet.
Bas, m'n ouders gaan een ex-fitness instructeur nu vragen of die nog spullen heeft, en zo ja, of ik bij hem mag trainen onder evt. begeleiding. Zo niet, dan maybe health city.
Dán kan ik BS gaan doen.

Okee dan zit het goed...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

of toch niet?:P

MP dan?

On:

Hahahahaha, je hebt nog niet gevraagd of je mag? En we weten natuurlijk allemaal het antwoord. Je mag niet.

6gxv5t.jpg

Terrorbokkie is alweer aan het bulken met koekjes en cola je kan niet achter blijven snipie!

:roflol:

Is dat Terrorbokkie? :roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven