Basiclove
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 75
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 8%
'terror'bokkie

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

AH! Jij bent dus 1 van de hyves gastjes. Die spelde ook m'n naam als ' Brian ' .
YOU DIDNT PROVE ANYTHING!!! Misschien moet je eens kijken naar al die fulltime-bashers in dit topic.Ik vind het wel een goed topic. Als ik die gewichten lees lijkt het in ieder geval dat ik extreem sterk ben :')Ik snap ook niet waarom Big T of een andere mod/ admin hier gewoon geen slotje op gooit.
Het moge duidelijk zijn dat sniper niet echt serieus is (no offense sniper, maar benchen op je bed; wtf?) en hier ook niet thuis hoort.
Ik voel me ook gruwelijk sterk als ik die gewichten zie!Ik vind het wel een goed topic. Als ik die gewichten lees lijkt het in ieder geval dat ik extreem sterk ben :')
Ik voel me ook gruwelijk sterk als ik die gewichten zie!
Alleen curlen pakt sniperx meer dan ik...
MP dan?
On:
Vandaag niet trainen, reden: Zometeen deel 3 (jwt). + Morgen Als het goed is Health City. Mocht ik niet meekunnen/mogen, dan kan ik in ieder geval vrijdag goed trainen en morgen een paar sets. Als ik vandaag zou trainen, en morgen dus weer bij Health, dan zou'k niet voluit kunnen morgen...
.AH! Nee, je kan jouw naam gewoon op twee manieren spellen.YOU DIDNT PROVE ANYTHING!!! Misschien moet je eens kijken naar al die fulltime-bashers in dit topic.
edit: snap niet dat mensen hier nog hun tijd verspillen, sniperx negeert elk advies en weegt nogsteeds 50kg

Vrouwen hebben t**ten en een k*t, sniper nix. Althans over die k*t twijfel ik, want sniper traint als een b*ch.Vrouwen luisteren ook niet en toch trouwen mannen met ze.![]()
Nee noans, en het boeit me ook niet.
Bas, m'n ouders gaan een ex-fitness instructeur nu vragen of die nog spullen heeft, en zo ja, of ik bij hem mag trainen onder evt. begeleiding. Zo niet, dan maybe health city.
Dán kan ik BS gaan doen.

Vrouwen hebben t**ten en een k*t, sniper nix. Althans over die k*t twijfel ik, want sniper traint als een b*ch.
MP dan?
On:
Vandaag niet trainen, reden: Zometeen deel 3 (jwt). + Morgen Als het goed is Health City. Mocht ik niet meekunnen/mogen, dan kan ik in ieder geval vrijdag goed trainen en morgen een paar sets. Als ik vandaag zou trainen, en morgen dus weer bij Health, dan zou'k niet voluit kunnen morgen...