MuscleMeat

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Sulletje.

Doe nou es niet zo belachelijk. Ik ben vandaag nog in het ziekenhuis geweest bij een vriendin die daar opgenomen is met anorexia. sniper lijkt in geen enkel opzicht op haar (los van het feit dat het een meisje is en snipe een jongen). Sniper weegt weinig, te weinig, maar er is geen enkele rede om anorexia aan gewicht te koppelen. Anorexia zit niet in je gewicht maar in je hoofd.

Sniperx wilt ook niet eten en trainen. Dat zit in zijn hoofd, dus hij heeft anorexia?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.945
Sniperx wilt ook niet eten en trainen. Dat zit in zijn hoofd, dus hij heeft anorexia?

Dude, back off en heel snel ook. Als ik in een gym MOCHT trainen zou ik er van mij part 2x per dag, 7 dagen per week heen gaan als het moest. En ik zou van m'n zakgeld dan ook zo chocomelk e.d. kopen.

Volgensmij zit er iets fout in jou hoofd want als je goed leest zie je dat hij wel wilt trainen.. Eten doet hij ook wel, maar ik moet je gelijk geven dat hij te weinig eet.

Dude, back off en heel snel ook. Als ik in een gym MOCHT trainen zou ik er van mij part 2x per dag, 7 dagen per week heen gaan als het moest. En ik zou van m'n zakgeld dan ook zo chocomelk e.d. kopen.

Hardcore praatjes maar je zou het geen week volhouden, snotneus.

:roflol: H'a't'e'r's'. 'S't'o'e'r'!

MP
5x31.5kg REP PR

Kijk, dat is adrenaline maatje. Een rep-PR. Goed gedaan.:)
En kom op...het heeft toch geen zin om zijn log op deze manier kapot te maken. Ieder traint voor zich op zijn/haar manier.:D Niet bijdehand bedoeld btw.
Het gaat erom om jezelf te verbeteren.

nog 2 pagina's zet em op!

Als als als ja als ik jay cutler was was ik ook buff

• #1.952
Blijf doorgaan met me adrenaline boosten. Dikke pr gezet:

5x31.5kg SQUAT, PR

• #1.957
Haat maar raak voor een knaak: :mad:

6x31.5kg MP PR

Waarom moet je van je zakgeld nou weer melk kopen? :roflol: Doen je ouders dat niet?

dit topic wordt echt elke dag triester :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven