MuscleMeat

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb zo de indruk dat snipers ouders op water en wit brood leven.

Dude, back off en heel snel ook. Als ik in een gym MOCHT trainen zou ik er van mij part 2x per dag, 7 dagen per week heen gaan als het moest. En ik zou van m'n zakgeld dan ook zo chocomelk e.d. kopen.

doe het dan. "mogen" trainen is gewoon een excuus, waar een wil is is een weg.
maar jij wilt gewoon niet, dus waarom post je hier eigenlijk nog

Wat voor grip training doe je eigenlijk?

Was een Lee Priest training. Ik train nu voor een Highland Games/Sterkste Man. Celtic Strong Man...als mijn rugje een keer heel blijft.:o
2 gewichten van 100kg per stuk zo lang mogelijk vasthouden is een onderdeel.:)
De training staat in mijn logje btw.

Hopelijk maak ik je 100ste p

edit: :fuu:

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.967
Helaas ZaZa.

Morgen gewoon massa's met pr's zetten... zowel op KT vlak als op een ander vlak ;).

Nou nou...

Maarre, ik snap het niet helemaal. Hoezo 'kidsfitness'? Terrorbokkie traint daar toch ook (met gewichten), en je zou toch met hem meegaan?

Ach als je wil kan je zwaarder trainen als sniper ooit heeft gedaan en dan wel thuis ook zonder iets. Ik heb toen ik een half jaar op reis was ook mijn log bijgehouden en daar vind je trainingen terug die voor mij uitdagend waren met een squat van om en nabij de 200 en een bench van 160.

Ik deed bv Pushups 3x50 met rugzak op en dan 3x20 smal en dan handstand push ups tegen de muur en dan nog dips tussen stoelen. Was ik totaal kapot. Waar een wil is is een weg. In Laos kwam ik weken geen sportschool tegen.

Ach als je wil kan je zwaarder trainen als sniper ooit heeft gedaan en dan wel thuis ook zonder iets. Ik heb toen ik een half jaar op reis was ook mijn log bijgehouden en daar vind je trainingen terug die voor mij uitdagend waren met een squat van om en nabij de 200 en een bench van 160.

Ik deed bv Pushups 3x50 met rugzak op en dan 3x20 smal en dan handstand push ups tegen de muur en dan nog dips tussen stoelen. Was ik totaal kapot. Waar een wil is is een weg. In Laos kwam ik weken geen sportschool tegen.

idd... gebruik je fantasie! Hopelijk geeft de post hierboven een beetje inspiratie :)

Hoeveel kg bedpress doe je nu?

Sniper..Het word eens tijd dat je je gewichten omhoog haalt!

Hij doet enkel cardio om af te vallen..

Als hij alleen naar een sportschool gaat om te cardioen vind ik toch een vrij kansloze bedoeling. Ga dan lekker hardlopen of fietsen of iets dergelijks.

En jij zou toch moeten weten dat om af te vallen de combinatie van KT en cardio ideaal is...

P. 100??? We zijn er bijna.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven