- Waardering
- 116
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Blijf doorgaan met me adrenaline boosten. Dikke pr gezet:
5x31.5kg SQUAT, PR

Dude, back off en heel snel ook. Als ik in een gym MOCHT trainen zou ik er van mij part 2x per dag, 7 dagen per week heen gaan als het moest. En ik zou van m'n zakgeld dan ook zo chocomelk e.d. kopen.
Je had gelijk; kwam maar tot 1580hh op de onderarmpjes.
Je log loopt alweer aardig vol. Op naar de 100 pagina's.![]()

k*t zooi...maar zijn er geen andere gyms in de buurt?
Of het eventueel aanschaffen van extra gewichten?

Me pa kan nog een ex fitness instructeur vragen.
P 100
edit:![]()
Morgen gewoon massa's met pr's zetten... zowel op KT vlak als op een ander vlak.
Ach als je wil kan je zwaarder trainen als sniper ooit heeft gedaan en dan wel thuis ook zonder iets. Ik heb toen ik een half jaar op reis was ook mijn log bijgehouden en daar vind je trainingen terug die voor mij uitdagend waren met een squat van om en nabij de 200 en een bench van 160.
Ik deed bv Pushups 3x50 met rugzak op en dan 3x20 smal en dan handstand push ups tegen de muur en dan nog dips tussen stoelen. Was ik totaal kapot. Waar een wil is is een weg. In Laos kwam ik weken geen sportschool tegen.

Nou nou...
Maarre, ik snap het niet helemaal. Hoezo 'kidsfitness'? Terrorbokkie traint daar toch ook (met gewichten), en je zou toch met hem meegaan?