Fitness Seller

Contest Log Contest log SniperX (HST + Bulk)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wat voor een k*tgym is dat dat ze je dingen verbieden? In mijn gym komen ze enkel zagen als ik teveel lawaai maak en dan nog is het gwn om te zeggen datk moe oppassen me de gewichten. Volgens mij heb je gwn dik gefailed op alles.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.983
Wat voor een k*tgym is dat dat ze je dingen verbieden? In mijn gym komen ze enkel zagen als ik teveel lawaai maak en dan nog is het gwn om te zeggen datk moe oppassen me de gewichten. Volgens mij heb je gwn dik gefailed op alles.

Loze insinuaties zijn foute insinuaties, lullo.

hoe is het nou met het daten?

Ik vind het grappig dat er zelfs gasten aan het haten zijn die zelf niet eens trainen. Als ik grappig zeg bedoel ik dan natuurlijk triest.

wie traint er dan wel op DBB ?

zie je quote van Tjok ;)

Vraagje Sniper, wat zijn nu je plannen verder?

Ik kan me inbeelden dat ze een intake gesprek in de Health City niet echt constructief is (been there, pro tip van die gast : nooit cardio na de KT doen!). Maar eens je een abonnement hebt doe je toch wat je wilt?

Ik deadlift/squat ook in mijn healthcity. Buiten af een toe een rare blik van beachboy nr. 236 heb ik er nooit problemen mee gehad.

Meneer Sniper hier is nog onder de door zijn ouders bijzonder goed aangebrachte illusie dat hij als 14-jarige niks 'mag'.

Zijn genoeg 14-15-jarige op 't forum die ook gewoon normaal 'mogen' squaten en deadliften. Die hebben er alleen zelf moeite ingestoken.

Maar laat sniper maar steeds 'geweldige' comebacks maken achter z'n computertje en trainen als een weak ass 40-jarige huismoeder. Op z'n 18e komt ie er wel achter dat ie dan een gigantisch monster had kunnen zijn als ie op z'n 14e eens goed had beginnen te trainen en te eten.

Hij hangt liever de bijdehante snotaap uit met neverending knowledge over vrouwen, relaties en coïtus. Want daar heeft hij blijkbaar goed verstand van op z'n 14-jarige leeftijd met waarschijnlijk pas net ingedaalde teelballetjes de grootte van een erwtje.

je vergeet zijn stripjes.

Hahhahahha... Ik kon m`n lach echt NIET inhouden. Deze log is zo vermakelijk :D

Hoe serieus je jezelf neemt, maar hoe onnozel je het eigenlijk allemaal doet. Geweeeeeldig!

In het begin had ik steeds zoiets van 'geef die jongen een kans'. Maar na het volgen van je log, ben ik echt van gedachte verandert.

Toch een record gehaald: 100 pagina's binnen 2 maanden + volgens mij nog 50 verwijderde pagina's.

Oh hemeltje...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven