Fitness Seller

Gestopt Contestlog Karin

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.

Karinn4

Novice
10 jaar lid
Lid geworden
16 dec 2009
Berichten
26
Waardering
3
Lengte
1m69
Massa
65kg
Hoi!

Ik ben Karin bijna 20 jaar 1,69M en weeg 65KG. Mijn vetpercentage wil ik nog al te graag meten maar is er tot nu toe nog niet van gekomen?
Ik heb sinds klein af aan altijd al aan voetbal gedaan en doe dit nu nog steeds tussen de jaren door altijd wel naar de sportschool gegaan puur omdat ik het leuk vond. verder heb ik altijd onwijs veel aan sport gedaan. Sinds november 2009 naar een serieuze sportschool gegaan en hier gemiddeld 3x per week proberen te trainen. Vanaf februari ben ik pas echt serieus begonnen met trainen ( gemiddeld 5x per week) en schema's aan te houden.

mijn doelstelling is voornamelijk het vetpercentage te verlagen ( ondanks dat ik die nog niet weet :clown: ) en verder spiermassa/kracht op te bouwen, en dan voornamelijk benen en armen, rug. Voor de rest langzaam verder gaan met meer massa bouwen.

training

Maandag: Benen + Spinning
Dinsdag: Rug + Triceps ( & voetbaltraining )
Woensdag: Biceps + onderarmen + Borst
Donderdag: Bovenlichaam van alles beetje + Spinning ( & voetbaltraining)
Vrijdag: Benen

Dit schema probeer ik nu eigenlijk aan te houden maar het mocht nog wel eens gebeuren dat ik er wat variatie in gooi. Verder doe ik thuis verschillende oefeningen met Dumbbells aangezien ik die nooit zo leuk vind om in de sportschool te doen. En qua cardio doe ik elke trainingsdag totaal een half uur fietsen, 2x in de week dus spinning, 2x in de week voetbal training en zaterdag wedstrijd.

Voeding
Hierin heb ik geen vast schema maar een gemiddelde dag bestaat toch wel uit
granen bruin brood kip eieren groentes rijst/pasta kwark yoghurt fruit thee.

Met moeite zal ik er toch maar even een fotootje opzetten!;) Hij is wel van een week geleden ofzo want van het moment dat ik echt begon heb ik namelijk niet. ( sorry voor de kwaliteit! )


Ik ben ook maar een topic begonnen omdat tips en ideeen altijd handig en welkom zijn en ik het leuk vind om ervaringen van anderen te lezen en delen.

Groetjes!:D
 
Laatst bewerkt:
Succes!!
 
De lichaamsbouw heb je er wel voor. Moet goed komen met je doelstellingen. Succes!
 
Succes en welkom hier
 
Succes en welkom hier.
Leuk dat je meteen mee doet met de contest :D
 
Bedankt alle !
ik ga me best doen! :D
 
ziet er goed uit karin succes met je log meisje
 
Geil dat kickbox broekje. :D
 
Ik zie nog geen foto :)

Pas wel op ,gezien je activiteitsniveau, dat je niet te weinig eet.Succes/
 
Ik zie nog geen foto :)

Pas wel op ,gezien je activiteitsniveau, dat je niet te weinig eet.Succes/

Hij staat er toch echt al op! ;)
Dankje, Jaa ik probeer ondanks wel het nodige voedsel binnen te krijgen
 
Hoe bepaal je voor jezelf wat genoeg voedsel is ?Bereken je dat?
Het zou zonde zijn als je door te weinig voeding niet het optimale uit je training kan halen.
 
hoi
waar kom jij vandaan ?
 
Hoe bepaal je voor jezelf wat genoeg voedsel is ?Bereken je dat?
Het zou zonde zijn als je door te weinig voeding niet het optimale uit je training kan halen.

ja ik vind het vrij moeilijk omdat te bepalen maar ik probeer wel een beetje bij na te denken hoeveel en wat ik gedaan heb die dag, eigenlijk dus meer puur op gevoel.

---------- Toegevoegd om 21:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:56 ----------

hoi
waar kom jij vandaan ?

doet dat er toe? ;)
 
Hij wil je gewoon dolgraag nken, zie het als een compliment.
 
jongens jongens tog beetje respect voor deze liefe dame
+1

---------- Toegevoegd om 21:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:09 ----------

Mijn moeder heet trouwens ook Karin. :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven