- Waardering
- 699
- Lengte
- 1m74
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

hmm helemaal lekker zijn we geloof ik ook niet hoor hier..

, krijg al commentaar van hier
hahaha en ik had me nog zo voorgenomen om wat te gaan minderen van dbb...en tja..zo zie je maar weer word ik overgehaald om mee te doen met de contest hahaha
, nou moet ik wel blijven spammen
.
, geloof ik best...van die trillende benen
. Rust lekker uit vanavond
...mijn training zit er nu ook op. Ik ben wel weer ff uit gegluurd en ga nu ff lekker chillen met een mega bak kwark 

Jemig, wat een reacties!!
Leuk en bedankt natuurlijk allemaal!
Echt leuke comments..dat geeft de burger moed hahaha!!
Vandaag ging echt lekker..vanmorgen netjes mijn Brinta, tussendoortje zoas beschreven: bakje magere kwark en een appel en lunch 2 br broodjes 1 met huttenkase en die andere met slankie smeerkaas en voor ik ging trainen 1 rode grapefruit en net mijn avondeten wat bestond uit rijst met wat ragout..maar ik heb 1 uur geleden gegeten en nu alweer honger..of is t trek??
Mijn training van vandaag:
Er stond benen op t programma en biceps
Ik train mijn benen nu op meerdere herhalingen omdat ik daar miss meer baat bij heb (samen met spinnen dan..) dan 5x8 en zo zwaar mogelijk..
Het vet MOET weg daar...
Dus begonnen met Squat 4x20 met 30kg
legpress 4x20 volgens mij 55kg
leg extension 4x20 30kg
leg curl 4x20 25kg
daarna staplunges gedaan 4x20 met totaal 10kg aan gewicht maar jeezus wat doet dat zeer zeg..(ik stond echt te shaken daarna..ik doe t normaal ook nooit..die lunges dan hé..)
Biceps:
5x6 optrekken eigen gewicht
5x8 touwtje aan multi station met 20,25,30,35,35kg
5x8 op een bankje op je rug, tegen t multi station aan en stangetje naar beneden trekken..geen id hoe die heet maar is wel lekkerrr
Gewicht 20,25,30,30,30kg
En toen nog even dumbbell curl 5x16 met 8kg..was al aardig vol
Daarna whey shake genomen en toen nog 40 min staand gespind..maar toen ik van die bike afkwam stond ik echt te trillen..pfff maar we hebben m weer volbracht..was lekker..hahaha soort van zelfkastijding..hmm helemaal lekker zijn we geloof ik ook niet hoor hier..
Ik wou jullie wel allemaal quoten en redelijk persoonlijk bedanken voor jullie commentaren.. maar dan ben ik 5 pagina's verder..dus bij deze thank everybody!!
Op naar morgen dan staat borst+tri op het programma lekkerrr, zo en nu dan even gauw bij de andere logjes gluren..nou ja even....![]()

Thank u..we doen ons best hé..
ja ging ook wel lekkerrr thnks
Dank je wel..nou zo hebben wij allemaal wat, jij hebt strakke benen..das voor mij ben ik bang onbereikbaar..Succes,mooie brede rug heb je ! iets wat voor mij onbereikbaar is
![]()

Loggen is ook een sport he
Hoe ging het met borst en triceps? Lekker getraind?
Wauw...
Jouw fysiek vind ik al geweldig (voorbeeld voor me), en die training: petje af.

haha ja je bent er altijd wel even mee bezig met dat gluren in andere logjes, krijg al commentaar van hier
hahaha en ik had me nog zo voorgenomen om wat te gaan minderen van dbb...en tja..zo zie je maar weer word ik overgehaald om mee te doen met de contest hahaha
, nou moet ik wel blijven spammen
.
ZO na je beentraining nog 40 min. spinnen pfff, geloof ik best...van die trillende benen
. Rust lekker uit vanavond
...mijn training zit er nu ook op. Ik ben wel weer ff uit gegluurd en ga nu ff lekker chillen met een mega bak kwark
Fijne avond en trainze morgen![]()

Dank je Jerney voor je compliment maar nee..wedstrijd klaar i wishHeel veel succes! Volgens mij ben jij al zo ongeveer wedstrijdklaar![]()

Je bent goed bezig hoor!Ik zie vanaf hier dat vet al wegsmelten!Groetjes
Zo zie je maar dat de motivate er zo weer is. Echt zware beentraining vind ik. Ga ik ook eens proberen
. Train je met opzet je kuiten niet of krijgen die genoeg met het staand spinnnen?..

Super leuk dat je ook mee doet! Je hebt al een prachtig fysiek dus suc6 en zoals je zelf zegt; we zien wel hoe je er over een paar maanden bij staat![]()

dank u