MuscleMeat

Contest Log (v) contestlog Miss H!

• Topic Starter Topic Starter
allright..nu ben ik volgens mij weer "bij"met de logjes en nu de mijne maar weer even aanvullen!
Voeding gaat nog steeds goed..geen snackmoment gehad..nuja dat lieg ik maar bedoel dat ik er nieet aan toe heb gegeven,:banana:
Wat heb ik gegeten vandaag:

7:00 brinta+whey
10:00 250gr magere kwark+ 1appel en 1 schepje whey door mijn kwark anders niet te hachelen..brrrr
13:00 3br boterhammen met gebakken ei..(de eieren gebakken in de Pam)
15:45 1 rode grapefruit, (daarna trainen)
18:30 1 aardappel (gebakken in walnootolie) snijbonen en een lekker groot stuk kipfilet..met pikante kip kruiden..:lick:
21;30 4 walnoten en 1 shake

Mijn training van vandaag:

Rug+schouders

Lat pull wijd
5x8 30,35,40,45,50kg
Lat pull small
Dan trek ik dat driehoekie zeg maar..niet op mijn borst maar helemaal naar mijn navel zeg maar..(tip Liona..was mijn coach..)
Dan zorg je ervoor dat je lats niet te hoog beginnen
5x8 20,25kg
Cable rows
5x8 30,35,40,45,45 kg
chinnen
5x4 bw..nu ik zo zwaar weeg kost t mij de grootste moeite maar als t goed is moet t elke week ietsie makkelijker worden..(as in..ik hoop afte vallen...:D)

Schouders:

mp in de smith..
5x8 geen id wat de stang weegt maar buiten dat gewicht..begonnen met 2kg eraan(beide kanten) toen 3kg en toen 1,25erbij en toen ging ie heeeel zwaar worden..

bent over side raise:

5x8 met db's van 6kg

front raises:

5x16 eerst 6kg daarna 7kg en ook geeindigd

en shrugs in de smith

5x10 60,70,80,90,90kg..zo'n lekkere oefening!!
Ik moet eerlijk bekennen vind t ook een stoere oef, lekker zwaar gewicht hahaha

Toen nog wat buik gedaan en toen 30 min staand gespind en 15mn gecrossed en toen was ik er klaar mee..

Gister had ik borst+tri gedaan en ging ook lekker hoewel ik niet sterker word met banken..en dat HAAT ik!! max 60 kg en dat ik voor mijn gevoel al eeuwen zo.. jullie tips?? Iemand ervaring met negatief trainen??

Ps..ik kan morgen wel trainen..mijn sportschool is open..goeie gym !!:D

succes everybody..

je bent lekker bezig dame....:thumbs:

bij ons is ie morgen dicht :p

Jeetje dat je chinnen trekt aan het einde van je training.:eek:
Fijn om te lezen dat het eten weer goed gaat.
Ik had gister en vandaag ook van die momenten dat ik het liefst zou gaan snacken maar heb er gelukkig ook niet aan toegegeven.

Ik train morgen ook gewoon in me gym.:p

Damn nice dat jou gym open is!!! IK WIL OOK :(

Hee miss H, lekkere training zeg!!!

je bent lekker bezig dame....:thumbs:

bij ons is ie morgen dicht :p

Dank je, ik doe mijn best, vandaag weer benen op het programma..MET dit keer kuiten erbij..voor ik t weer vergeet hahaha

Jeetje dat je chinnen trekt aan het einde van je training.:eek:
Fijn om te lezen dat het eten weer goed gaat.
Ik had gister en vandaag ook van die momenten dat ik het liefst zou gaan snacken maar heb er gelukkig ook niet aan toegegeven.

Ik train morgen ook gewoon in me gym.:p

Ja nou dat chinnen trekken..pfff zoals ik al zei...loodzwaar maar mijn mannetje blijft er maar op hameren dat het dé oefening is..dus ja..dan luister ik heel gedwee..:D

Damn nice dat jou gym open is!!! IK WIL OOK :(

Hee miss H, lekkere training zeg!!!

Ja idd relaxed dat ie open is.. en ja ik doe mijn best, hoewel ik denk dat ik vandaag de cardio even ga skippen..maar miss gaat t wel zo lekker dat ik miss toch even ga..ik hoop t..:D

Straks aan mijn brinta..(ben net wakker..lekker zeg..)

Ja idd relaxed dat ie open is.. en ja ik doe mijn best, hoewel ik denk dat ik vandaag de cardio even ga skippen..maar miss gaat t wel zo lekker dat ik miss toch even ga..ik hoop t..:D

Straks aan mijn brinta..(ben net wakker..lekker zeg..)

Goedemorgen ;)

Ik moet zo werken :p
Eet smakelijk & trainze ;)

Veel succes met trainen vandaag! Fijn dat je gym open is.
Heb trouwens naar aanleiding van je reactie in mijn logje nog even aantal eiwitten in biefstuk/kip/tonijn opgezocht:
biefstuk, 23,8 gram per 100 gram
kip, 16,8 gram per 100 gram
tonijn, 25 gram per 100 gram
Maakt niet zoveel uit dus :D
Bedankt voor je tips! Minder brood gaat vast wel wennen ja, moet er ook wat voor over hebben hè.

Veel succes met trainen vandaag! Fijn dat je gym open is.
Heb trouwens naar aanleiding van je reactie in mijn logje nog even aantal eiwitten in biefstuk/kip/tonijn opgezocht:
biefstuk, 23,8 gram per 100 gram
kip, 16,8 gram per 100 gram
tonijn, 25 gram per 100 gram
Maakt niet zoveel uit dus :D
Bedankt voor je tips! Minder brood gaat vast wel wennen ja, moet er ook wat voor over hebben hè.

Hmz ok..dat wist ik dus niet ..weer wat geleerd..tis zo vanzelf sprekend om aan de kip/tonijn te gaan..
Maar ok lekkr biefstuk eten dus...:D

Nee lust ik niet..ik hou t wel bij kip ok??

Trouwens wel weer een pijnlijke training gehad net, as in ZWAARRRRR

Benen:

Squat: 4x20 met 30kg..licht gewicht maar achter elkaar en dan gaan ze ook lekker branden..

Walking lunges: 4x20 12kg

Leg press: 4x20 50kg

leg extension: 4x20 30kg

Leg curl: 4x20 35kg

Stiff legged DL: 40kg..maar **** voor t eerst gedaan maar die doet best auw..lekkerrrr

Standing calf raise

5x15 35kg..lekker diep..

Biceps:

optrekken 5x6 bodyweight

ez bar : 5x8 stang+ 5kg elke kant en laatste 2 keer met 8kg elke kant

aan het multistation met touwtje:

5x8 30,35 kg

toen nog half uur staand gespind..ik had nog bicep oef willen doen maar zat beetje krap in tijd..

Nu net lekker 2 bruine broodjes op met tartaar en uitje,eitje..mjammie

Zo strakkies even lekker uitrusten als een oud wijf op de bank..:D

---------- Toegevoegd om 13:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:40 ----------

???Waar slaat dat nou weer op?

OT:Ik las ergens dat niet alleen biefstuk veel eiwit bevat maar al het rundvlees.Tussen de 19-23 gr. per ons.

Dat wist ik dus echt niet, zo handig hé dat je steeds weer meer leert..;)

Zo te lezen heb je weer lekker getraind .

Vraagje dat optrekken doe je dat met handpalmen naar de toe of van je af.
Echt knap dat je het met eigen lichaamsgewicht kan.
Ik wil het ook graag kunnen maar doe nu 25 kg eraan, zonder lukt nog echt niet.
Eerste keer dat ik mezelf ging optrekken, had ik echt mega spierpijn(week lang) en werd er misselijk van.

Maar nette training hoor. Respect;)

Succes met de wedstrijd ;).

lekkere training hoor
Waarom doe je het chinnen eigenlijk aan het einde van je training?
De meeste doen het juist aan het begin omdat je daarmee behoorlijk zwaar aan het trainen bent.
Dat je bij je benen een licht gewicht hebt dat valt best mee want je doet wel veel reps en dat is erg zwaar.
Ik heb zelf de laatste tijd een week last van mijn benen en kan dan bijna geen cardio meer doen
Hoe doe jij dat?

allright..nu ben ik volgens mij weer "bij"met de logjes en nu de mijne maar weer even aanvullen!
Voeding gaat nog steeds goed..geen snackmoment gehad..nuja dat lieg ik maar bedoel dat ik er nieet aan toe heb gegeven,:banana:
Wat heb ik gegeten vandaag:

7:00 brinta+whey
10:00 250gr magere kwark+ 1appel en 1 schepje whey door mijn kwark anders niet te hachelen..brrrr
13:00 3br boterhammen met gebakken ei..(de eieren gebakken in de Pam)
15:45 1 rode grapefruit, (daarna trainen)
18:30 1 aardappel (gebakken in walnootolie) snijbonen en een lekker groot stuk kipfilet..met pikante kip kruiden..:lick:
21;30 4 walnoten en 1 shake

Mijn training van vandaag:

Rug+schouders

Lat pull wijd
5x8 30,35,40,45,50kg
Lat pull small
Dan trek ik dat driehoekie zeg maar..niet op mijn borst maar helemaal naar mijn navel zeg maar..(tip Liona..was mijn coach..)
Dan zorg je ervoor dat je lats niet te hoog beginnen
5x8 20,25kg
Cable rows
5x8 30,35,40,45,45 kg
chinnen
5x4 bw..nu ik zo zwaar weeg kost t mij de grootste moeite maar als t goed is moet t elke week ietsie makkelijker worden..(as in..ik hoop afte vallen...:D)

Schouders:

mp in de smith..
5x8 geen id wat de stang weegt maar buiten dat gewicht..begonnen met 2kg eraan(beide kanten) toen 3kg en toen 1,25erbij en toen ging ie heeeel zwaar worden..

bent over side raise:

5x8 met db's van 6kg

front raises:

5x16 eerst 6kg daarna 7kg en ook geeindigd

en shrugs in de smith

5x10 60,70,80,90,90kg..zo'n lekkere oefening!!
Ik moet eerlijk bekennen vind t ook een stoere oef, lekker zwaar gewicht hahaha

Toen nog wat buik gedaan en toen 30 min staand gespind en 15mn gecrossed en toen was ik er klaar mee..

Gister had ik borst+tri gedaan en ging ook lekker hoewel ik niet sterker word met banken..en dat HAAT ik!! max 60 kg en dat ik voor mijn gevoel al eeuwen zo.. jullie tips?? Iemand ervaring met negatief trainen??

Ps..ik kan morgen wel trainen..mijn sportschool is open..goeie gym !!:D

succes everybody..

Ik kan je wel tips geven ivm benchen, stuur me eens je bench schema door, of je volledige borst triceps schema, negatief trainen ken ik ook wel van maar laat me eerst eens je schema bekijken. Ik had je al een bericht verzonden, je bent goed bezig, volhouden zo!!!

Grtz

Zo te lezen heb je weer lekker getraind .

Vraagje dat optrekken doe je dat met handpalmen naar de toe of van je af.
Echt knap dat je het met eigen lichaamsgewicht kan.
Ik wil het ook graag kunnen maar doe nu 25 kg eraan, zonder lukt nog echt niet.
Eerste keer dat ik mezelf ging optrekken, had ik echt mega spierpijn(week lang) en werd er misselijk van.

Maar nette training hoor. Respect;)

Met mijn handpalmen naar mij toe.. en voor jou..gewoon rustig opbouwen..lukte mij in t begin ook niet gelijk hoor..komt goed..:D

dank u

lekkere training hoor
Waarom doe je het chinnen eigenlijk aan het einde van je training?
De meeste doen het juist aan het begin omdat je daarmee behoorlijk zwaar aan het trainen bent.
Dat je bij je benen een licht gewicht hebt dat valt best mee want je doet wel veel reps en dat is erg zwaar.
Ik heb zelf de laatste tijd een week last van mijn benen en kan dan bijna geen cardio meer doen
Hoe doe jij dat?

Ja chinnen aan t eind..is er eigenlijk zo ingeslopen..zou eigenlijk aan t begin moeten want dan ben ik nog niet zo leeg..maar probeer gewoon t uiterste te geven en dan is t altijhd goed toch..vaak denk ik ineens van oh shit..moet nog chinnen..eheu...:rolleyes:
En qua cardio ja ik heb nu echt ook onwijs last van mijn benen..vooral mijn hams..maar ik zet mijn mp3 op en probeer mij door de eerste 10min door te trekken en dan gaat t meestal, niet altijd, wel..
Soms gaat t echt niet en dan stap ik ook af..maar ik moet zeggen..vorige week 4 x gespind en deze week ook al 4 keer dus..gaat lekker..ikke trots op mijzelf hhahaha;)ik neem ook na mijn kt een wheyshake en gan dan de cardio doen..

Ik kan je wel tips geven ivm benchen, stuur me eens je bench schema door, of je volledige borst triceps schema, negatief trainen ken ik ook wel van maar laat me eerst eens je schema bekijken. Ik had je al een bericht verzonden, je bent goed bezig, volhouden zo!!!

Grtz

thnx, mijn mannetje heeft zojuist een benchschema gemaakt en daar ga ik morgen mee aan de slag..tis alleen t vervelende dat wij op do+vrij altijd apart trainen dus hij er dan niet als mijn vaste spotter bij is..
Ik ga dit even 1 mndje proberen..even kijken of er uberhaupt iets van progressie in gaat zittten, zo niet dan klop ik bij je aan..if that's ok:)

Wel vervelend dat dit forum ineens een stuk verslavender is geworden...:mad:
Nu even een grapefruit naar binnen eten en vanavond aan de macroni..

Chinnen...! Knap hoor - ik kan het nog steeds niet helemaal zelfstandig :D

Verder; nette training!
Mag ik vragen waarom zoveel reps? Is dat vanwege spierdefinitie oid?
(Ik zit zelf namelijk tussen de 8-10 en bij uitzondering op 15 reps)

Chinnen...! Knap hoor - ik kan het nog steeds niet helemaal zelfstandig :D

Verder; nette training!
Mag ik vragen waarom zoveel reps? Is dat vanwege spierdefinitie oid?
(Ik zit zelf namelijk tussen de 8-10 en bij uitzondering op 15 reps)

Ben overgestapt (tijdelijk) voor extra vetverbranding voor mijn benen samen met de cardio die ik erbij doe hoop ik, op een xtra boost ofzo.. mijn benen zijn mijn zwakke punt en ben tot nu toe altijd op set van 5x8 idd ook bezig geweest maar nu maar even zo proberen..:D

Ah, okay. Ik trof in enkele andere logjes ook al veel reps aan en alle dames met dergelijke reps zagen er erg netjes uit - vandaar mijn vraag :)

Maar duidelijk - de extra reps zijn dus al (extra) vetverbranding an sich (ten opzichte van massa opbouwen bij minder reps?)

Erg mooi op de pics!!! :thumbs:
Ook van mij succes met de contest!
Ik had nog geen tijd gehad om verder rond te neuzen hier, maar ook bij jou kom ik spieken :D

Terug
Naar boven