Miss H
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 733
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 69kg
- Vetpercentage
- 19%
allright..nu ben ik volgens mij weer "bij"met de logjes en nu de mijne maar weer even aanvullen!
Voeding gaat nog steeds goed..geen snackmoment gehad..nuja dat lieg ik maar bedoel dat ik er nieet aan toe heb gegeven,
Wat heb ik gegeten vandaag:
7:00 brinta+whey
10:00 250gr magere kwark+ 1appel en 1 schepje whey door mijn kwark anders niet te hachelen..brrrr
13:00 3br boterhammen met gebakken ei..(de eieren gebakken in de Pam)
15:45 1 rode grapefruit, (daarna trainen)
18:30 1 aardappel (gebakken in walnootolie) snijbonen en een lekker groot stuk kipfilet..met pikante kip kruiden..
21;30 4 walnoten en 1 shake
Mijn training van vandaag:
Rug+schouders
Lat pull wijd
5x8 30,35,40,45,50kg
Lat pull small
Dan trek ik dat driehoekie zeg maar..niet op mijn borst maar helemaal naar mijn navel zeg maar..(tip Liona..was mijn coach..)
Dan zorg je ervoor dat je lats niet te hoog beginnen
5x8 20,25kg
Cable rows
5x8 30,35,40,45,45 kg
chinnen
5x4 bw..nu ik zo zwaar weeg kost t mij de grootste moeite maar als t goed is moet t elke week ietsie makkelijker worden..(as in..ik hoop afte vallen...
)
Schouders:
mp in de smith..
5x8 geen id wat de stang weegt maar buiten dat gewicht..begonnen met 2kg eraan(beide kanten) toen 3kg en toen 1,25erbij en toen ging ie heeeel zwaar worden..
bent over side raise:
5x8 met db's van 6kg
front raises:
5x16 eerst 6kg daarna 7kg en ook geeindigd
en shrugs in de smith
5x10 60,70,80,90,90kg..zo'n lekkere oefening!!
Ik moet eerlijk bekennen vind t ook een stoere oef, lekker zwaar gewicht hahaha
Toen nog wat buik gedaan en toen 30 min staand gespind en 15mn gecrossed en toen was ik er klaar mee..
Gister had ik borst+tri gedaan en ging ook lekker hoewel ik niet sterker word met banken..en dat HAAT ik!! max 60 kg en dat ik voor mijn gevoel al eeuwen zo.. jullie tips?? Iemand ervaring met negatief trainen??
Ps..ik kan morgen wel trainen..mijn sportschool is open..goeie gym !!
succes everybody..
Voeding gaat nog steeds goed..geen snackmoment gehad..nuja dat lieg ik maar bedoel dat ik er nieet aan toe heb gegeven,

Wat heb ik gegeten vandaag:
7:00 brinta+whey
10:00 250gr magere kwark+ 1appel en 1 schepje whey door mijn kwark anders niet te hachelen..brrrr
13:00 3br boterhammen met gebakken ei..(de eieren gebakken in de Pam)
15:45 1 rode grapefruit, (daarna trainen)
18:30 1 aardappel (gebakken in walnootolie) snijbonen en een lekker groot stuk kipfilet..met pikante kip kruiden..

21;30 4 walnoten en 1 shake
Mijn training van vandaag:
Rug+schouders
Lat pull wijd
5x8 30,35,40,45,50kg
Lat pull small
Dan trek ik dat driehoekie zeg maar..niet op mijn borst maar helemaal naar mijn navel zeg maar..(tip Liona..was mijn coach..)
Dan zorg je ervoor dat je lats niet te hoog beginnen
5x8 20,25kg
Cable rows
5x8 30,35,40,45,45 kg
chinnen
5x4 bw..nu ik zo zwaar weeg kost t mij de grootste moeite maar als t goed is moet t elke week ietsie makkelijker worden..(as in..ik hoop afte vallen...
)Schouders:
mp in de smith..
5x8 geen id wat de stang weegt maar buiten dat gewicht..begonnen met 2kg eraan(beide kanten) toen 3kg en toen 1,25erbij en toen ging ie heeeel zwaar worden..
bent over side raise:
5x8 met db's van 6kg
front raises:
5x16 eerst 6kg daarna 7kg en ook geeindigd
en shrugs in de smith
5x10 60,70,80,90,90kg..zo'n lekkere oefening!!
Ik moet eerlijk bekennen vind t ook een stoere oef, lekker zwaar gewicht hahaha
Toen nog wat buik gedaan en toen 30 min staand gespind en 15mn gecrossed en toen was ik er klaar mee..
Gister had ik borst+tri gedaan en ging ook lekker hoewel ik niet sterker word met banken..en dat HAAT ik!! max 60 kg en dat ik voor mijn gevoel al eeuwen zo.. jullie tips?? Iemand ervaring met negatief trainen??
Ps..ik kan morgen wel trainen..mijn sportschool is open..goeie gym !!

succes everybody..

Waar slaat dat nou weer op?