MuscleMeat

Contest Log (v) contestlog Miss H!

• Topic Starter Topic Starter
Ah, okay. Ik trof in enkele andere logjes ook al veel reps aan en alle dames met dergelijke reps zagen er erg netjes uit - vandaar mijn vraag :)

Maar duidelijk - de extra reps zijn dus al (extra) vetverbranding an sich (ten opzichte van massa opbouwen bij minder reps?)

ja een soort van cardio, hoewel er natuurlijk niks boven de échte cardio gaat maar voor erbij..;)

Erg mooi op de pics!!! :thumbs:
Ook van mij succes met de contest!
Ik had nog geen tijd gehad om verder rond te neuzen hier, maar ook bij jou kom ik spieken :D

Ja we proberen natuurlijk allemaal elkaar bij te houden..maar t valt niet mee..jij ook succes hé..

Nee lust ik niet..ik hou t wel bij kip ok??

Trouwens wel weer een pijnlijke training gehad net, as in ZWAARRRRR

Benen:

Squat: 4x20 met 30kg..licht gewicht maar achter elkaar en dan gaan ze ook lekker branden..

Walking lunges: 4x20 12kg

Leg press: 4x20 50kg

leg extension: 4x20 30kg

Leg curl: 4x20 35kg

Stiff legged DL: 40kg..maar **** voor t eerst gedaan maar die doet best auw..lekkerrrr

Standing calf raise

5x15 35kg..lekker diep..

Biceps:

optrekken 5x6 bodyweight

ez bar : 5x8 stang+ 5kg elke kant en laatste 2 keer met 8kg elke kant

aan het multistation met touwtje:

5x8 30,35 kg

toen nog half uur staand gespind..ik had nog bicep oef willen doen maar zat beetje krap in tijd..

Nu net lekker 2 bruine broodjes op met tartaar en uitje,eitje..mjammie

Zo strakkies even lekker uitrusten als een oud wijf op de bank..:D

---------- Toegevoegd om 13:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:40 ----------

Dat wist ik dus echt niet, zo handig hé dat je steeds weer meer leert..;)

:eek: jezus jij kan morgen niet meer lopen denk ik :D
die stiff legged is echt lekker he, je voelt je hele hamstring opgerekt worden :)

goed plan :thumbs:

ik heb m maandag gedaan en heb nu nog spierpijn in mn hams :)

thnx, mijn mannetje heeft zojuist een benchschema gemaakt en daar ga ik morgen mee aan de slag..tis alleen t vervelende dat wij op do+vrij altijd apart trainen dus hij er dan niet als mijn vaste spotter bij is..
Ik ga dit even 1 mndje proberen..even kijken of er uberhaupt iets van progressie in gaat zittten, zo niet dan klop ik bij je aan..if that's ok:)

Wel vervelend dat dit forum ineens een stuk verslavender is geworden...:mad:
Nu even een grapefruit naar binnen eten en vanavond aan de macroni..[/QUOTE]

Ok geen probleem, je laat maar iets horen, veel succes! Een goeie spotter is heel belangrijk, voor een extra rep, een rep met hulp of...veel succes!!!!
Smakelijk é...

Grtz

ja een soort van cardio, hoewel er natuurlijk niks boven de échte cardio gaat maar voor erbij..;)
Ik vind het met 5 reps minder (15 reps) al behoorlijk als cardio aanvoelen.
Uiteraard kan je het ook weer niet als vervanging voor cardio zien maar je hartslag kan wel overuren maken na 1 setje (en dan moet je er nog meer en begint het weer van voor af aan bij een nieuwe oefening. :roflol: )
Mijn gewichten gaan niet echt omhoog bij benen maar ik ben elke keer weer blij als ik een set heb overleefd met mijn huidige gewichten.:o
Dat gevoel zal voor jou ook wel herkenbaar zijn.;)

Laatst bewerkt:
Hahaha, lekker he, als je een bepaalde oefening een tijd niet hebt gedaan... Au au au... Spierpijn :p

Hahaha, lekker he, als je een bepaalde oefening een tijd niet hebt gedaan... Au au au... Spierpijn :p

Ja echt bizar veel spierpijn..echt zo lekker..ik zeg net zo tegen mijn moeder van auww spierpijn en vervolgens echt lekkr..zegt ze..je bent niet lekker..ik snap dat niet hoor...:p

Ik vind het met 5 reps minder (15 reps) al behoorlijk als cardio aanvoelen.
Uiteraard kan je het ook weer niet als vervanging voor cardio zien maar je hartslag kan wel overuren maken na 1 setje (en dan moet je er nog meer en begint het weer van voor af aan bij een nieuwe oefening. :roflol: )
Mijn gewichten gaan niet echt omhoog bij benen maar ik ben elke keer weer blij als ik een set heb overleefd met mijn huidige gewichten.:o
Dat gevoel zal voor jou ook wel herkenbaar zijn.;)

Ahaa heel herkenbaar ja..ik doe t overigens alleen met benen hoor..

Thank u..

Ik zal wat later even mijn training plaatsen..die was echt lekker..een pr met dumbbell press..(6x met 24kg!) daar was ik best trots op joehoe!
Nu even lekker mijn bank opzoeken dat heb ik wel verdiend al zeg ik t zelf..(haha ik zeg t ook zelf..):D

Miss H is back on track!
Huphuphup go train !

Straks ga ik Borst en triceps trainen tot ik mijn kont nietmeer kan afvegen :o

Miss H is back on track!
Huphuphup go train !

Straks ga ik Borst en triceps trainen tot ik mijn kont nietmeer kan afvegen :o

Hé verdorie..ik wou even languit op de bank..zit ik weer achter die pc...
Ja ik vermeld zo mijn training maar alles doet echt goed pijn(de goeie manier) en mijn spieren zijn moe..dusse tot straksss
Succes Feyoso:D

Hmz ok..dat wist ik dus niet ..weer wat geleerd..tis zo vanzelf sprekend om aan de kip/tonijn te gaan..
Maar ok lekkr biefstuk eten dus...:D

Rundvlees eet ik zelf ook graag, varkensvlees daar in tegen bijna niet..bevat overigens wel +/- 21gr. eiwit per 100gr vlees (ligt er dan natuurlijk wel aan wat voor een deel je eet, wat betreft de verhouding tussen vet&eiwit :p)

Ja echt bizar veel spierpijn..echt zo lekker..ik zeg net zo tegen mijn moeder van auww spierpijn en vervolgens echt lekkr..zegt ze..je bent niet lekker..ik snap dat niet hoor...:p
Ahaa heel herkenbaar ja..ik doe t overigens alleen met benen hoor.

Thank u..

Ik zal wat later even mijn training plaatsen..die was echt lekker..een pr met dumbbell press..(6x met 24kg!) daar was ik best trots op joehoe!
Nu even lekker mijn bank opzoeken dat heb ik wel verdiend al zeg ik t zelf..(haha ik zeg t ook zelf..):D

Spierpijn heerlijk :cool: hahaha ik snap je wel :D.

PR met dumbbell press... 24kg db'S? :eek:

Ben benieuwd!!! Nu maar even relaxen dan ;).

Ik ben benieuwd, toch redelijk strak al aan het begin in mijn mening hoor:o maar kan me voorstellen als je eenmaal wedstrijd droog gestaan hebt lijkt al de rest nogal soft:)

en die SLDL idd een goeie vinding, doe hem ook niet heel erg standaard maar kan ook wel voelen dat ik hem gisteren wél gedaan heb:D

Trouwens gisteren ook dikke training gehad jij! :thumbs:
Flink volume, hoe lang ben je met zo'n training bezig ?

DB press met 24 kg per stuk:eek:. Met of zonder spotter? Ik kan zelf niet meer dan 17,5 kg. Voor 20 kg heb ik iemand nodig die het eerste stukje helpt..En die heb ik niet:treuren:

Rundvlees eet ik zelf ook graag, varkensvlees daar in tegen bijna niet..bevat overigens wel +/- 21gr. eiwit per 100gr vlees (ligt er dan natuurlijk wel aan wat voor een deel je eet, wat betreft de verhouding tussen vet&eiwit :p)

Spierpijn heerlijk :cool: hahaha ik snap je wel :D.

PR met dumbbell press... 24kg db'S? :eek:

Ben benieuwd!!! Nu maar even relaxen dan ;).

Haha nou lekker gerelaxed hoor..pff beetje te relaxd ben nou nog moeier ahahhaah

Ik ben benieuwd, toch redelijk strak al aan het begin in mijn mening hoor:o maar kan me voorstellen als je eenmaal wedstrijd droog gestaan hebt lijkt al de rest nogal soft:)

en die SLDL idd een goeie vinding, doe hem ook niet heel erg standaard maar kan ook wel voelen dat ik hem gisteren wél gedaan heb:D

Nou mijn achterkant benen is een drama..dus ja..en ik wil altijd in wedstrijdshape staan, maar ik wil niet constant op de koolvis..iemand dé tip hahahaha

Trouwens gisteren ook dikke training gehad jij! :thumbs:
Flink volume, hoe lang ben je met zo'n training bezig ?
Max 1,5 kt..buiten de cardio dan hoor..thnxx

DB press met 24 kg per stuk:eek:. Met of zonder spotter? Ik kan zelf niet meer dan 17,5 kg. Voor 20 kg heb ik iemand nodig die het eerste stukje helpt..En die heb ik niet:treuren:

Balen als je niet een spotter hebt..mijn spotter is mijn mannetje dus ik heb t wat dat betreft erg getroffen:D
Ja de laatste wel natuurlijk wat hulp bij gehad maar hij ging aardig..we hadden zelfs die 26kg db gepakt maar dat was echt even te veel van t goede..haha die kreeg ik niet eens omhoog :cool: eerst maar even gaan wennen weer aan de zwaardere gewichten en als deze lekker gaan dan gaan we weer zwaarder..

okidoki hier mijn training van today:

Op het menu vandaag: borst+tri

Begonnen met banken nu op andere manier omdat ik sterker wil worden duss:

8x 35kg
6x 40kg
6x 50kg
4x 60kg
4x 70kg
2x 75kg.. die laatste 2 sets was gewoon puur om te wennen aan het gewicht..en ging ook verre van soepel..(i wish)

Toen "dumbbell">dumbbell press:

8x 16kg
8x 18kg
8x 20kg
6x 22kg
en 6 x met 24kg (lichte hulp van spotter)

schuine bank in de smith:

5x8 stang plus 10kg
14kg
16kg
20kg
24kg

"dumbbell">dumbbell flyes:

5x10 8kg
9kg
en de laatste 3 sets met 10 kg

toen triceps:

triceps pushdown

5x8 30,35,40,45,50kg zwaar maar mannetje zat te schreeuwen van kom op..dus ja..toch een tandje bij hé hij ging wel hahaha

met zón handvat ook aan de multi 5x8 met de eerste 3 sets 10kg en daarna 15kg

touwtje met je rug naar het station toe en over je hoofd trekken: 5x8 30,35,35..

en als laatste pfff 5x8 dippen bodyweight..nou toen was ik echt stuk...:shake:

Vervolgens wel nog 30 min op de loopband begonnen op snelheid 8,5km/p/u
de laatste 10 min op 10km ****ing hell ook die was behoorlijk snel, volgens mij zag het er ook best debiel uitt aangezien ik niet echt een loper ben maar goed..toch goed voor zo'n 316kcal's dus.. dat was dat weer voor vandaag..van het weekend lekker rust dus kan mijn lichaam even lekker bijtrekken..straks boodschappen doen..is ook wel nodig want heb weinig meer in huis..:rolleyes:

Goedzo , & Ik ben kapot

Terug
Naar boven