Fitness Seller

contestlog Miss H!

Bezoekers in dit topic

Lekkere training miss :thumbs:
 
+1

Ik ben benieuwd naar je nieuwe kapsel.
Je wil vast wel nog een keer op de foto.;)

ach vooruit..ik sta er nu trouwens ook full op dus met mijn nieuwe kapsel moet ook wel kunnen..die plaats ik dan wel gewoon in mijn log hoor..:p
gister trouwens even wat gejunkd..paar snoepjes (italiano..hmmmm) en sávond lekker broodje..met griekse yoghurt en rucola..pistache nootjes..en ben gelijk weer 3ons zwaarder..echt leuk hoor..:p

---------- Toegevoegd om 09:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:09 ----------

Lekkere training miss :thumbs:

thnk u!
 
noem je dat junken? :roflol:
 
noem je dat junken? :roflol:

Nou ben momenteel echt goed bezig dat ik me eigenlijk hier al schuldig om voel..echt superklote..ik weet nog wel een andere keer..toen hielden mijn mannetje en ik op zaterdags een junkdag..kwam ik 1,5kg aan ofzo..was ook echt kotsmisselijk eind vd avond maar goed.
Maar meestal was het rond maandag,dinsdag wel weer weg en viel ik gewoon weer af..
Maar durf het nu niet zo goed meer..de laatste maand gaat t echt lekker..en wil ik gewoon mijn buikspieren er goed en duidelijk op hebben..en mijn benen strak..(maybe illusie..i don't know..) en als ik dan ga eten als een malle..tja..:D
 
Bij mij standaard na een junkdagje die 1,5kg... is binnen een paar dagen helemaal weg, rest v.d. week drop ik dan nog verder in gewicht... geen probleem dus ;)
 
Bij mij standaard na een junkdagje die 1,5kg... is binnen een paar dagen helemaal weg, rest v.d. week drop ik dan nog verder in gewicht... geen probleem dus ;)

Ja i know..want ik zat toen in wedstrijdvoorbereiding, maar toch..vind t moeilijk om nu weer over te stappen naar een junkdag..terwijl ik weet dat ik toen ook gewoon afviel..*k*tsport* is het ook hahahaha:D
 
Kan je toch om de 14 dagen een junkdag doen ;)

Anders wen je binnenkort eraan en krijg je minder en minder resultaat imo
 
Ja i know..want ik zat toen in wedstrijdvoorbereiding, maar toch..vind t moeilijk om nu weer over te stappen naar een junkdag..terwijl ik weet dat ik toen ook gewoon afviel..*k*tsport* is het ook hahahaha:D

dat is het zeker ;)
 
Kan je toch om de 14 dagen een junkdag doen ;)

Anders wen je binnenkort eraan en krijg je minder en minder resultaat imo

Ja dat zou ook kunnen..1x in de 14dgn...een vrouw is ook gewoon een moeilijk mens hahaha
En wat je zegt is ook wel waar natuurlijk..ik krijg dan nu in verhouding zo weinig junk binnen dat als ik straks wat eet, mijn lichaam het weer gelijk gaat vast houden..hmmm :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 09:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:40 ----------

dat is het zeker ;)

Lol en lekker maar aan iedereen gaan lopen verkondigen dat kt de beste sport is die je kan doen..:p
 
Ja dat zou ook kunnen..1x in de 14dgn...een vrouw is ook gewoon een moeilijk mens hahaha
En wat je zegt is ook wel waar natuurlijk..ik krijg dan nu in verhouding zo weinig junk binnen dat als ik straks wat eet, mijn lichaam het weer gelijk gaat vast houden..hmmm :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 09:41 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:40 ----------



Lol en lekker maar aan iedereen gaan lopen verkondigen dat kt de beste sport is die je kan doen..:p

Ja kijk, hetzelfde als bij mij dus, ik eet ook haast geen junk maar dat zou dus beter zijn voor het resultaat, zo zie je maar, denk wel dat je mooie vooruitgang hebt hoor, als ik je trainingen bekijk!
 
ja en t stomme is dat ik dat dus ook weet want die junkdagen heb ik dus gehad..maar nu word ik er gewoon huiverig voor...pff om echt hopeloos van te worden..bah
 
:)Over zo´n kleine junk zou ik me echt niet schuldig voelen!!! Ik moet ook wel eerlijk zeggen dat ik zowiezo geen problemen heb met kleine junks, heb ik best wel regelmatig (elke dag wel iets lekkers:))maar een echte vette junk kan ik mij bijvoorbeeld niet herinneren (pizza, mcdonalds, shoarmabroodjes, HELE zak chips bijvoorbeeld eet ik echt nooit..)..Het is natuurlijk net wat bij je past. Van 1,5 kilo aankomen van 1 junkdag kan ik mentaal gewoon niet aan..
Ben wel benieuwd naar je nieuwe kapsel:)..ik ben al jaar niet meer naar de kapper geweest:o
 
:)Over zo´n kleine junk zou ik me echt niet schuldig voelen!!! Ik moet ook wel eerlijk zeggen dat ik zowiezo geen problemen heb met kleine junks, heb ik best wel regelmatig (elke dag wel iets lekkers:))maar een echte vette junk kan ik mij bijvoorbeeld niet herinneren (pizza, mcdonalds, shoarmabroodjes, HELE zak chips bijvoorbeeld eet ik echt nooit..)..Het is natuurlijk net wat bij je past. Van 1,5 kilo aankomen van 1 junkdag kan ik mentaal gewoon niet aan..
Ben wel benieuwd naar je nieuwe kapsel:)..ik ben al jaar niet meer naar de kapper geweest:o


Ja tis ook meer t mentale stuk nu denk ik..
Qua kapper betreft tis voor mij ook een jaar geleden denk ik..:o;)
 
Ach, er is maar weinig junk waar ik écht gek op ben...
koekjes, chocolade, chips en alcoholische drankjes...
Voor de rest eet ik graag clean ;):p
 
Ach, er is maar weinig junk waar ik écht gek op ben...
koekjes, chocolade, chips en alcoholische drankjes...
Voor de rest eet ik graag clean ;):p
Ik vind deze junk wel lekker zo af en toe
2qwotax.jpg
 
Echt een super training gehad net..

Borst-tri..

bench 4x8 40,45,50,55 en 1x6 met 60kg..durfde niet nog xtra rep te maken..was alleen..

schuine bank 5x8 30,36,40,46,46kg

db press 5x8 14,16,18,20,22kg

flyes 5x8 met 9kg

pull overs met 12kg..voelde eigenlijk best zwaar..:(

Triceps

triceps extension 5x10 25,30,35,40,40kg

dippen 5x8 bw,+2kg,+5kg,+7,5Kg, +10kg!! een record want die had ik nog niet eerder gedaan..lekker..staat alleen niet zo charmant zon riem met gewichten tussen je benen:p

Triangeltje aan de multi
5x10 elke arm met 15kg

toen nog half uur staand gespind.

Morgen geen training..maandag weer..

fijn weekend!
 
Nice! Dippen met extra gewicht :bow:
 
Back
Naar boven