Fitness Seller

contestlog Miss H!

Bezoekers in dit topic

Miss H overdrijft een beetje geloof ik!

mwah..ik WIL mijn benen strak!! jammer dat daar iets meer als 3 mnd voor nodig is..;) Maar ik zal ooit strakke benen hebben..eerder rust ik niet!:p
Komt wel goed van pas dan dat ik ook echt verslaafd ben aan kt natuurlijk..lol
 
Ja benen zijn lastig heb ik ook gemerkt! Ja dat scheelt weer dat je verslaafd bent.Zover ben ik nog niet,het is nu mijn hobby maar het resultaat is wel verslavend!

Ben jij dat niet op foto 1 uit j ealbum,JBC cup van april?Die dame heeft toch echt strakke benen hoor!Ook als er wat meer vet op zit zijn ze echt niet lubberig!
 
Kijk deze vrouw heeft wel gelijk als ze het over vette benen heeft:

dikke_vrouw.jpg
 
Kijk deze vrouw heeft wel gelijk als ze het over vette benen heeft:



hahaha ja hallo..weer t andere uiterste..lol.brrrrr
Maar ja op die foto zat ik zwaar in de cut en zit er nu toch 5kg boven en is het toch echt iets minder strak..maar weet je..je word gewoon steeds kritischer..blijf altijd wel wat te zeiken vinden..:o
 
Ja dat klopt !Volgens mij komt dat ook doordat je telkens gewend raakt aan je lijf en dan weer ontevreden wordt.

Ja en zo kan je ook niet 24/7 rondrennen!Ben nu wel erg benieuwd naar je benen! Preview???
 
hahahaha geduld is een schone zaak..spanning opbouwen voel je het niet..:p::D
 
Haha! Ben echt benieuwd naar iedereen! Sommigen zijn ook echt goed vooruitgegaan zeg!Sommigen waren al gespierd en nog mooier! Nog even geduld tot morgenavond of vrijdag....
 
ja ik ben ook reuze benieuwd.pff ik ruik eten hier ergens..volgens mij gebakken ei..mjammie.. maar ik denk dat ik zo maar s naar bed ga,, mijn avondtussendoortje zit er al in..
Zaterdag naar de kapper..spannend..want er gaat een behoorlijk stuk af..*slik*..en word gekleurd..tis een goeie kapper dus ik vertrouw erop dat t goed komt...
 
Krijg je een nieuwe coupe?Dat komt vast goed! Welke kleur? Slaap zacht!
 
welke kleur..dont know..laat ik aan hun over..maar ik ga naar Pierot die staat wel goed aangeschreven en ben er al 3 keer eerder geweest, kost allleen een godsvermogen..maar ga nu echt slapen.tot morgen~! ik blijf maar hangen...hebben jullie dat ook??
 
Oh Pierot ,ja die is heel goed! ?? Lekker duur moet ook zeker heel goed zijn! Ja ik heb dat ook !Slaap zacht!
 
Spannend :eyebrow:, een nieuw coupe ;).
Ben ook benieuwd naar je Miss, volgens mij sta je er strak bij! :p
 
Het is bijna zo ver....
 
nu speel ik in de jaws tune af..horen jullie hem ook..as in spannend....
 
haha ja mijn hart bonkt..
 
Haha, stelletje dramaqueens :P

(nu ik zelf niet meedoe kan ik dat makkelijk zeggen, vorig jaar vond ik 't ook eng hoor)
 
vandaag trouwens weer lekker getraind alweer.:)

Benen-biceps

Full squat 5x8 40kg

Sldl 5x8 50,60,64,64,64kg

leg press 5x8 70,79,88,97,106kg

leg extension 5x8 42,49,56,63,70

leg curl 5x8 35,42,49,56,56

biceps

5x8 optrekken bw

5x8 db curl 8,9,10

5x8 ez bar+16kg

toen volgemaakt aan de machine curl weer 50x met licht gewicht..voelt wel lekker..

****..kom er nu achter dat ik mijn kuiten ben vergeten..oepsss

---------- Toegevoegd om 18:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:38 ----------

haha ja mijn hart bonkt..
Fantastisch!! hahaha
Haha, stelletje dramaqueens :P

(nu ik zelf niet meedoe kan ik dat makkelijk zeggen, vorig jaar vond ik 't ook eng hoor)

Ja mooi hé..beetje show eromheen lachuuu:D
 
Haha!

Weer nette training !
 
Doe je die morgen, kun je goed met een andere spiergroep combineren hoeft niet met benen allemaal op 1 dag toch?
 
Doe je die morgen, kun je goed met een andere spiergroep combineren hoeft niet met benen allemaal op 1 dag toch?

Ja morgen borst_tri op het programma maar daar kunnen idd de kuitjes wel even bij..ga morgen ook weer staand spinnen dus dat is zoieso wel goed voor de kuiten..scheelt iets..:p
 
Back
Naar boven