MuscleMeat

Contest Log (v) contestlog Miss H!

• Topic Starter Topic Starter
Succes met de fullsquat!!! Dat wordt lekker zitten dit weekend :p

Jij ook goed weekend!
dank je wel..ohh weer gecheat met trainen..maar wel een pittige wandeling op het strand gemaakt sávonds..telt dat ook:p dus maandag de fs..

Mooie trainingen blijf je toch neerzetten:):). Vraagje over je db press. Hoe krijg jij je dumbbells voor de eerste keer omhoog. Ik blijf namelijk echt steken op 17,5 kg omdat ik problemen heb met het ritueel: zitten op bankje,halters vastpakken, op mijn rug gaan liggen en dan in deze zelfde beweging db omhoog slingeren.:( Hopelijk heb jij een goede tip.

dankje wel..ja is ook wel shit als de kg omhoog gaan ja..ik pak ze staand uit t rek en vanuit sta stand ga ik half zitten en daarna bijna gelijk liggen..dus ik ga niet eerst zitten en dan pakken want dan kom ik ook niet zo ver..snap je een beetje??;)

Vooruit... een stevige wandeling is ook goed :p

hahaha, misschien moet je het even filmen, je DB-trucje, want ik heb het zelfde probleem als Aradev. Met een spotter in de buurt is er niets aan de hand, maar het is frustrerend dat het niet lukt om ze omhoog te krijgen....

Ja en het zand geeft goede weerstand!Toch wat gedaan!Maandag de foto's?Hoe ga jij staan?

Vooruit... een stevige wandeling is ook goed :p

hahaha, misschien moet je het even filmen, je DB-trucje, want ik heb het zelfde probleem als Aradev. Met een spotter in de buurt is er niets aan de hand, maar het is frustrerend dat het niet lukt om ze omhoog te krijgen....
haha wil best filmen..maar is t dan ook nog bedoeling dat het op inet komt..want dan word t een probleem hahaha

Ja en het zand geeft goede weerstand!Toch wat gedaan!Maandag de foto's?Hoe ga jij staan?

Ach ja..nee dinsdag de foto's..dan komt Dwarf bij mij foto's maken..mijn camera is stuk.. en hoe bedoel je hoe ik ga staan?? mijn poses of hoe ik er nu naar mijn gevoel bij sta??
In ieder geval..altijd bezig om te verbeteren dus daar gaan we na de contest gewoon mee door!

Vandaag benen-biceps gedaan..auwwww

Begonnen met:

full squat 5x8 40kg
SLDL 5x8 50kg
leg press 5x8 70,79,86,96,106
leg extension 5x8 35,42,49,56,63
leg curl 5x8 35,42,49,56,56

biceps

arm curl machine 5x8 20,25kg
aan de multi rechte stang 5x8 25,30,35,35,35
aan de multi met handvat 5x8 per arm achter alkaar om en om met 10kg
concentration curl 5x8 7,8,9,10,10
toen even volgemaakt met db van 5kg en kwam tot 50hh achter elkaar en toen kreeg ik mijn armen niet meer omhoog..auw

toen nog 30min staand gespind.

morgen borst-tri..lekker om te trainen..en dan sávonds foto's..hmm ben benieuwd..in de gym zie ik mijn abs wel..nou nog op de foto haahaha

Ben heeeeeel erg benieuwd!!! Toch enorme progressie stiekem;)
Ga vandaag jouw truc met de dumbbells proberen (dus in de ´val´naar achteren direct de dumbbells omhoog stoten)

ja ben ook erg benieuwd!Die abs zul je vast wel zien.

Dan zal ik maar weer eens proberen om geen "kl***zak" te zijn, je verdient toch bij voorbaat complimenten voor die abs. Natuurlijk ben ik bloedlink dat jij wel abs kunt krijgen met weinig gewichtverlies wat betekent dat het waarschijnlijk qua spiermassa ook beter is geworden, en je me er keihard uit bankt terwijl je niet puur op kracht traint.
Maar jij hebt er genoeg voor gedaan en ik niet, dus ik kan dat jou niet kwalijk gaan nemen! Ik ben benieuwd naar je foto's, maar moet me wel bezinnen op preventieve maatregelen:p want het zal wel voor mij wel erg confronterend worden...

Ben heeeeeel erg benieuwd!!! Toch enorme progressie stiekem;)
Ga vandaag jouw truc met de dumbbells proberen (dus in de ´val´naar achteren direct de dumbbells omhoog stoten)

Ik hoop dat de press lukt..ben benieuwd.. tja ik ben best wel tevreden..ik bedoel..er was een moment in de contest toen woog ik 69,4:eek: en vanmorgen was ik 64,9 dus ach ben blij..

ja ben ook erg benieuwd!Die abs zul je vast wel zien.
ja ik zag ze net weer in de gym..maar t licht is hier shit dus ik hoop maar dat er wat van te zien is..anders maar buiten gaan staan maar t regent steeds:p

Dan zal ik maar weer eens proberen om geen "kl***zak" te zijn, je verdient toch bij voorbaat complimenten voor die abs. Natuurlijk ben ik bloedlink dat jij wel abs kunt krijgen met weinig gewichtverlies wat betekent dat het waarschijnlijk qua spiermassa ook beter is geworden, en je me er keihard uit bankt terwijl je niet puur op kracht traint.
Maar jij hebt er genoeg voor gedaan en ik niet, dus ik kan dat jou niet kwalijk gaan nemen! Ik ben benieuwd naar je foto's, maar moet me wel bezinnen op preventieve maatregelen:p want het zal wel voor mij wel erg confronterend worden...

Joh we hebben allemaal onze doelen toch..t gaat met jou toch ook steeds beter en qua wat jij doet met dl, cp etc..gaat mij weer niet lukken..
Maar dank voor je complimenten hoor..:o

Straks komt Dwarf hierheen om pics te maken..en gaan we even uitegbreid over jullie beppen..lol..:p

En vandaag borst-tri getraind maar ik voelde wat in mijn elleboog dus beetje aangepast getraind..wel half uur cardio nog..
Ik hoop dat met volgende training die stekende pijn weg is..bah bah bah

Succes met de foto's maken!

Jeetje die training weer.:eek:
Je hebt die 50 reps met elke arm gedaan?
Sterkte met je elleboog.

Laatst bewerkt:
Succes met de foto's maken!

Jeetje die training weer.:eek:
Je hebt die 50 reps met elke arm gedaan?
Sterkte met je elleboog.

Nou pics zijn net gemaakt..volgens mij wel goed..ach..omstandigheden niet helemaal top maar goed..ik zie wel wat er uit rolt..

Leuke meid irl Dwarf..lekker fanatiek..maar dat was wel te lezen op het forum lol. ziet er ook goed uit..flink afgevallen..duidelijk te zien.

oh enne Peetje..nee die reps zijn 50hh in totaal..om en om..en bedankt ja hoop dat t van heel korte duur is...

Link naar foto's via PM - foto's zijn natuurlijk niet al te goed gemaakt, je bent natuurlijk wel competitie ;)
Geintje: foto's zijn super, zeker gezien de regen en alles...

Link naar foto's via PM - foto's zijn natuurlijk niet al te goed gemaakt, je bent natuurlijk wel competitie ;)
Geintje: foto's zijn super, zeker gezien de regen en alles...

zie je wel..i knew it!!:p

Vandaag weer lekker getraind: rug-schouders

Chinnen 5x8 met 15 assist

lat pull wijd 5x8 35,42,49,56,56kg

rowing 5x8 35,42,49,49,56

straight arm pull down 5x10 30,35,40,45,50

front press 5x8 25kg

bent over side raise helemaal voorover gebogen 5x8 db's 6kg

shrugs 5x8 40,60,80,100,100kg

side lateral machine 5x8 25,25,30,30,32kg auwwww zwaar

nog 15 min gecrossed en 15 min staand gespind.

Morgen weer beentje on the program..ik heb wle weer zin!!
Gaat lekker mijn gewicht begint eigenlijk nu te zakken..(hoewel ik net goentesoep heb gegeten dus zit er vast morgen weer wat vocht in mijn lijf) maar dat mag de pret niet drukken..als ik zo lekker blijf gaan ga ik binnenkort wel even proberen om nog een paar foto's te maken..hoewel ik ga straks 3wkn met vakantie..:rolleyes:
Over 1,5..
Nou ben benieuwd naar alle pics..ik vind die van mij eigenlijk wel tegenvallen maar ach..we moeten het er maar mee doen hé..:p

Zo... dus jullie hebben lekker zitten kletsen over ons :p
Hahaha, kreeg je steeds een zenuwtrek als je het knopje moest drukken ;)
Regen...? Heb je in de regen foto's gemaakt...? Kan heeeeeel gaaf zijn...
Sjemig! zet die foto's neer!!! Nu!!!
:D:D:D:D:D
(Sue kan niet goed tegen haar eigen nieuwsgierigheid...)

Ja mee eens ! Preview!

Zo... dus jullie hebben lekker zitten kletsen over ons :p
Hahaha, kreeg je steeds een zenuwtrek als je het knopje moest drukken ;)
Regen...? Heb je in de regen foto's gemaakt...? Kan heeeeeel gaaf zijn...
Sjemig! zet die foto's neer!!! Nu!!!
:D:D:D:D:D
(Sue kan niet goed tegen haar eigen nieuwsgierigheid...)

Nou t kwam met bakken de lucht uit..maar ons zonnescherm stond nog uit..dus ik sta half tegen schutting aan..naja..de foto's duren nu niet zo heel lang meer toch..lekker wachten..puh:p
Ja lekker zitten roddelen.nu ik het eens afspeel in mijn hoofd..eigenlijk alleen over jou!! LOL:D geintjuhh

---------- Toegevoegd om 20:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:56 ----------

nanananananananah:P
Nee serieus..de minst erge komen in de collage dus heb geen foto's over om hier te plaatsen..sorry:p

Nou t kwam met bakken de lucht uit..maar ons zonnescherm stond nog uit..dus ik sta half tegen schutting aan..naja..de foto's duren nu niet zo heel lang meer toch..lekker wachten..puh:p
Ja lekker zitten roddelen.nu ik het eens afspeel in mijn hoofd..eigenlijk alleen over jou!! LOL:D geintjuhh
:grumble: wil nie wachten...

:eek: niet!!!

:p

You've got mail!

Miss H overdrijft een beetje geloof ik!

Terug
Naar boven