AndroidHealthClinic

Controversiele meningen en ideeen.

De mensen die veroordeeld worden voor een lange straf (of na x aantal keer recidive) de keuze geven voor euthanasie. Denk niet dat dit nu al is of dat dit toch niet gemakkelijk is.
Al zijn het maar een minimaal aantal mensen dat dit doen, iemand die dit doet is toch weeral een kost minder. Nooit verder over gediscussieerd of over nagedacht. Is gewoon eens in me opgekomen.

De mensen die veroordeeld worden voor een lange straf (of na x aantal keer recidive) de keuze geven voor euthanasie. Denk niet dat dit nu al is of dat dit toch niet gemakkelijk is.
Al zijn het maar een minimaal aantal mensen dat dit doen, iemand die dit doet is toch weeral een kost minder. Nooit verder over gediscussieerd of over nagedacht. Is gewoon eens in me opgekomen.
een gedetineerde kost pakweg 90 k per jaar , ben voor een chaingang principe

Er is een moordenaar in Vlaanderen die daar al jaren om vraagt, met als reden "ondraaglijk psychisch lijden". :grumble:

• Topic Starter Topic Starter
alle domme subsidies voor sectoren die anders niet overleven stop zetten oa subsidies op theater ( als je zonder subsidie niet kan overleven als sector heb je geen bestaans recht )
jaartje of 5 geen ontwikkelings- hulp die 4 miljard per jaar is harder nodig in NL
Vind je dat ook van pretparken, dierenparken en sport gelegenheden zoals een ijsbaan?

Is een 3 strikes wet wat? 3 veroordelingen waarvan minstens 1 voor geweldpleging en het wordt levenslang :wave:

Is een 3 strikes wet wat? 3 veroordelingen waarvan minstens 1 voor geweldpleging en het wordt levenslang :wave:
Nee.
Dit is niet bepaald bevoordelijk voor de maatschappij, kijk maar naar hoe dat gaat in de US.

Al vind ik de straffen vaak wel te laag.

Wat dachten we van een werkstraf voor uitkeringsfraude?

Je mag het geld houden maar moet het voor het voor minimum uurloon terugbetalen in arbeid.

Zou ik toch wel truerig vinden als dat allemaal weg zou gaan of niet meet toegangkelijk blijft voor laag/middeninkomens.
sportclubs draaien al grotendeels op sponsor gelden , ijsbanen kunnen prima commercieel uitgebaat worden . opzich ben ik niet tegen het ondersteunen van minder kapitaal krachtige gezinnen dmv een pas systeem dat mooie kortingen geeft . een dergelijk systeem bestaat al voor medewerkers van dsm genaamd ods . en met weglaten van ontwikkelings hulp zou die kant van het subsidie verhaal niet verkeerd zijn . ben vooral voor eigen volk eerst en dan pas de rest .

Ik begrijp eigenlijk niet waarom ze dat nodig hebben in de VS. Sinds wanneer zijn te lage straffen daar een probleem? (op een paar staten na misschien)

Laatst bewerkt:
Wat kosten enkele meters touw, een hoop stenen en een viertal paarden op jaarbasis?
  • €10,- per pony, per half uur met een maximum van 2 uur per pony
  • Buitenrit zonder begeleiding
  • Er dient per pony altijd 1 volwassene mee te wandelen als begeleider
  • Trek dichte schoenen aan die vies mogen worden. Slippers zijn niet toegestaan
  • Te boeken tussen 9:00 uur en 12:00 uur
  • Dagen: ma, di en vr
  • Telefonisch reserveren
    +31 (0)6 - 48 33 26 52

Correctie: privé gevangenissen verdienen er aan

Ik ben weleens benieuwd wat de jaarlijkse rekening daar is.
daar doelde ik ook op . ongeveer een 80 k dollar per jaar per gevangenen . zat laatst te kijken naar een peckerwood die dat even uit de doeken deed na 20 jaar cel

1580837966947.png

Terug
Naar boven