AndroidHealthClinic

Controversiele meningen en ideeen.

Omdat een kind een vader en moeder figuur nodig heeft.
Geen 2 nichten.
Gaat toch alleen maar hun hele jeugd gepest worden en in de war zijn.
Waarschijnlijk ook nog een slappe linkse opvoeding dat eindigt op zelfmoord voor zijn/haar 20ste.
Je ziet het toch al door al die single moms die falen met hun zonen.
Malse verwijfde verwende poepertjes van maken.
Zitten hele dag te gamen om te vluchten van de realiteit.
Nou ik geef ze eig geen ongelijk als je door die omstandigheden bent opgegroeid.
Met al die mannen hatende feministen er nog eens bij word het er niet makkelijker op.

Het trieste is dat goed opgeleid in de maatschapij wordt geassocieerd met intelligent zijn, en zouden dan volgens hun studies automatisch in een hoger barema terechtkomen. Zonder dat ze hun bewezen hebben.
Enkel theoretisch sterk, ben je daarom intelligent of ''hoog opgeleid''?

''Laag opgeleide'' zijn mensen die geen hogere studies hebben volbracht of beroepsonderwijs hebben genoten. Deze mensen worden dan weer in een lager barema geplaatst terwijl hun al meer werkervaring hebben d.m.v. stages en werkplek leren.
Mechaniekers,schrijnwerkers,electriciëns,... worden aanzien als ''laag opgeleide'' terwijl dat we deze mensen heel ons leven nodig gaan hebben, en ook hun heel hun leven moeten bijleren in mate van nieuwe matrialen,technieken,gebruiken,...

Ieder zijn job en sterke punten, de 1 is goed met zijn handen, de ander theoretisch aangelegd. Daarom is het woord hoog en laag zo slecht gekozen.
Dat zeg ik nergens. Ik vind juist dat we ook echt goede vakmensen moeten opleiden. Dus juist ook mts achtig.

Ik zeg goed opgeleid. Ik wil een goede loodgieter of timmerman en geen halfdwaze mafkees die met meer spijbelen dan aanwezigheid zijn mbo uit genade heeft gehaald. Kwaliteit. En ja, ook daar kun je hoge eisen stellen. Maar ik ben ook voorstander van het geven van lessen logica en filosofie op de basisschool.

Er moet gewoon op elk vlak een hoger niveau gehaald worden. Daar wil ik ook best meer belasting voor betalen. Praktisch, hoog laag, maar haal er in ieder geval uit wat er in zit.

Geen 2 nichten.
Waarschijnlijk ook nog een slappe linkse opvoeding dat eindigt op zelfmoord voor zijn/haar 20ste.
Nou ik geef ze eig geen ongelijk als je door die omstandigheden bent opgegroeid.
Met al die mannen hatende feministen er nog eens bij word het er niet makkelijker op.

Dit vind ik wel heel simpel gedacht. Alsof veel heterostellen wel goed kinderen kunnen opvoeden?

Hele wijken zitten vol met mensen die dat niet kunnen. Is echt niet afhankelijk van je sexuele voorkeur.

Dit vind ik wel heel simpel gedacht. Alsof veel heterostellen wel goed kinderen kunnen opvoeden?

Hele wijken zitten vol met mensen die dat niet kunnen. Is echt niet afhankelijk van je sexuele voorkeur.

Ik vind dat nog wel een vrij aardige gedachtegang.
Onze broeders van de Khoran zien ze toch liever allemaal van het hoogste gebouw afgeduwd worden of allemaal verzamelen in israel omdat ze dan beter vervolgd kunnen worden?
Owait.. ik verwar wat zaken.

:roflol:

Straatcommando's die in de bosjes zich verstoppen en tuig in de knieën schieten :thumbup:

Ik vind dat nog wel een vrij aardige gedachtegang.
Onze broeders van de Khoran zien ze toch liever allemaal van het hoogste gebouw afgeduwd worden of allemaal verzamelen in israel omdat ze dan beter vervolgd kunnen worden?
Owait.. ik verwar wat zaken.

:roflol:
Jij bent zeker hooggeleid g?

Belasting is diefstal.

Democratie is tirannie van de meerderheid.

Als je een werkcontract accepteert dat onnodig je vrijheid beperkt dan houd je willens en wetens een vorm van moderne slavernij in stand. Autoriteiten die dit opdringen schenden mensenrechten.

De overheid neemt je vrijheid tot onafhankelijk leven/ondernemen af en moet je daarvoor compenseren om in levensbehoeften te voorzien. Ambtenaren die hier een tegenprestatie voor opdringen schenden mensenrechten.

Het ontnemen van je nacht/woonrust is een schending van je mensenrechten.

Tegen al deze zaken moet je je met wapens mogen beschermen.

De wereld zou zo mooi kunnen zijn.

Achja en dat verdrag is een verzameling van meningen. Je kan je op deze manier in dit topic gooien maar dat is niet bepaald waar dit om draait.
Maar ik zal het even voluit schrijven zodat jij het ook begrijpt; Naar mijn mening zou het krijgen van kinderen geen universeel recht moeten zijn.
Is het geen biologisch gegeven voor de meesten?

Laatst bewerkt:
Belasting is diefstal.

Democratie is tirannie van de meerderheid.

Als je een werkcontract accepteert dat onnodig je vrijheid beperkt dan houd je willens en wetens een vorm van moderne slavernij in stand. Autoriteiten die dit opdringen schenden mensenrechten.

De overheid neemt je vrijheid tot onafhankelijk leven/ondernemen af en moet je daarvoor compenseren om in levensbehoeften te voorzien. Ambtenaren die hier een tegenprestatie voor opdringen schenden mensenrechten.

Het ontnemen van je nacht/woonrust is een schending van je mensenrechten.

Tegen al deze zaken moet je je met wapens mogen beschermen.

De wereld zou zo mooi kunnen zijn.
Dan ga je toch lekker ergens wonen waar je geen belasting hoeft te betalen? Het is dan alleen wel lastig rondkomen zonder inkomen.

Dan ga je toch lekker ergens wonen waar je geen belasting hoeft te betalen? Het is dan alleen wel lastig rondkomen zonder inkomen.
Of mensen die anderen onder dwang het resultaat van hun arbeid willen afnemen gaan lekker in Noord Korea wonen.

Je zou ook vrijwillige belasting kunnen hebben. Als de overheid zo geweldig is dan hebben bedrijven en mensen er immers alle baat bij om hun geld er aan te geven. Maar private wegen leveren betere resultaten en het gebrek aan dwang scheelt inherente corruptie.

Je 2e punt is prima op te lossen met een universeel basisinkomen waar ik in mijn vorige post ook voor pleitte. Dat zou ook een bepaalde mate van vrijheid in het betalen van belasting veroorzaken, immers ben je dan vrij om te kiezen te werken en daarmee of je inkomstenbelasting betaald. Even terzijde dat een daadwerkelijke vrije markt economie (vrije markt = vrijwillige uitwisseling van diensten goederen en ideeen dus een economie waarbij mensenrechten zoals in mijn vorige post beschermt worden en niet een globalistische corporate slavernij zoals we die nu hebben) juist zoveel kansen bied dat deze overheidssteun niet tot nauwelijks nodig zou zijn (zeker niet voor mij gezien mijn skills en iq).

Hoe moet invredesnaam een universeel basisinkomen betaald worden als er geen verplichte belastingen zijn, waar moet dat van betaald worden?

Hoe moet invredesnaam een universeel basisinkomen betaald worden als er geen verplichte belastingen zijn, waar moet dat van betaald worden?
Vrijwillige contributies. Als nou elk potje opt-in is zijn er gewoon mensen die daar geld voor willen afstaan en dan beperk je al het gegraai. Zo zijn er ook gewoon private opties (verzekeringen, investeringen) voor waar ondernemers nu vrijwillig voor kiezen.

edit: heeft de overheid niet zat andere bronnen van inkomsten? Verkeersboetes enzo?

Waarom moet de overheid er trouwens tussen zitten? Ik kan toch ook zelf mensen geld afnemen voor mijn levensonderhoud?

Laatst bewerkt:
Geen 2 nichten.

Misschien is er evolutionair juist wel ruimte voor homos/lesbos die natuurlijk zelf niet reproduceren maar nog wel voordelig voor gerelateerde genen kunnen zorgen door weeskinderen te adopteren. De problemen die je noemt lijken me beter toegekent aan ouders en de maatschappij in het algemeen.

Misschien is er evolutionair juist wel ruimte voor homos/lesbos die natuurlijk zelf niet reproduceren maar nog wel voordelig voor gerelateerde genen kunnen zorgen door weeskinderen te adopteren. De problemen die je noemt lijken me beter toegekent aan ouders en de maatschappij in het algemeen.

Ik heb niets tegen homo's, heb soms ook wel graag wat in mijn poepertje.
Maar vind het gewoon beetje raar voor zo een kind, lijkt mij niet natuurlijk.

Terug
Naar boven