XXL Nutrition

Controversiele meningen en ideeen.

Ik heb niets tegen homo's, heb soms ook wel graag wat in mijn poepertje.
Maar vind het gewoon beetje raar voor zo een kind, lijkt mij niet natuurlijk.
Zat ik ook aan te denken, over dat onnatuurlijke dan. Sterke positieve rolmodellen van beide geslachten in de eigen ouders zal misschien wel het beste zijn, maar dat maakt alternatieven die eigenlijk ook van nature mogelijk zijn niet perse slecht.

Zat ik ook aan te denken, over dat onnatuurlijke dan. Sterke positieve rolmodellen van beide geslachten in de eigen ouders zal misschien wel het beste zijn, maar dat maakt alternatieven die eigenlijk ook van nature mogelijk zijn niet perse slecht.
Had onderzoek niet aangetoond dat het vooral boeit of je ouders van je houden en je groei stimuleren? I couldn't give a flying f**k of in 2 vaders of moeders zou hebben gehad als ze me maar lief hebben.

Had onderzoek niet aangetoond dat het vooral boeit of je ouders van je houden en je groei stimuleren? I couldn't give a flying f**k of in 2 vaders of moeders zou hebben gehad als ze me maar lief hebben.
Nou als je geen voorkeur hebt is het maar goed dat je niet hoeft te kiezen.

Dat zeg ik nergens. Ik vind juist dat we ook echt goede vakmensen moeten opleiden. Dus juist ook mts achtig.

Ik zeg goed opgeleid. Ik wil een goede loodgieter of timmerman en geen halfdwaze mafkees die met meer spijbelen dan aanwezigheid zijn mbo uit genade heeft gehaald. Kwaliteit. En ja, ook daar kun je hoge eisen stellen. Maar ik ben ook voorstander van het geven van lessen logica en filosofie op de basisschool.

Er moet gewoon op elk vlak een hoger niveau gehaald worden. Daar wil ik ook best meer belasting voor betalen. Praktisch, hoog laag, maar haal er in ieder geval uit wat er in zit.
Juist.
Maar ik geef ook nergens aan dat jij dat op die manier hebt gezegd, ik veralgemeen het gewoon :D

Ik heb niets tegen homo's, heb soms ook wel graag wat in mijn poepertje.
Maar vind het gewoon beetje raar voor zo een kind, lijkt mij niet natuurlijk.
Weer zo een wijdversdpreid non- argument.

Bijen en zalmen sterven na het paren. Bidsprinkhanen en bepaalde spinnen doden het mannetje na het paren.

Allemaal natuurlijk... Moeten wij dat dan ook maar doen?

Bijen en zalmen sterven na het paren. Bidsprinkhanen en bepaalde spinnen doden het mannetje na het paren.

Over non-argumenten gesproken, het hangt er volledig vanaf hoe je natuurlijk interpreteert in deze.

Dat is het verschil tussen mens en dier. Een bewustzijn en het feit dat ze mekaar psychologisch de grond in kunnen boren.
Gewoon omdat je 2 papa's of mama's hebt.

alle domme subsidies voor sectoren die anders niet overleven stop zetten oa subsidies op theater ( als je zonder subsidie niet kan overleven als sector heb je geen bestaans recht )
jaartje of 5 geen ontwikkelings- hulp die 4 miljard per jaar is harder nodig in NL

De mens is van nature niet monogaam. Uiteraard kun je wel monogaam zijn, maar ik denk dat de meesten het niet van nature zijn. In ieder geval niet de mannen die ik ken :p

De mens is van nature niet monogaam. Uiteraard kun je wel monogaam zijn, maar ik denk dat de meesten het niet van nature zijn. In ieder geval niet de mannen die ik ken :p
Zou dit per ras verschillen? :thinking:

Dacht veelal wel monogaam maar niet perse voor het leven dezelfde partner. Maar misschien is dat meer een regiogebonden iets en doen ze het elders als bonobo aapjes.

Over non-argumenten gesproken, het hangt er volledig vanaf hoe je natuurlijk interpreteert in deze.
Neen, natuuurlijk wordt gebruikt in zijn betekenis in het dagelijks leven zoals Van Dale dat kent: "op de natuur betekking hebbend, door de natuur gevormd, zoals het van nature voorkomt"

Die Hugh Mangina is echt zo’n r*tard die een keer een boek heeft gelezen en nu denkt iedereen de les te moeten lezen.
Oh wacht dat is geen controversiële mening.

Terug
Naar boven