AndroidHealthClinic

Controversiele meningen en ideeen.

Ze hebben daar o.a. nog niet helemaal door dat je ook moet rehabiliteren om recidivisme te voorkomen. Denk dat je soms compleet kansloos bent als ze je in één of ander hellhole gooien gerund door gangs.

• Topic Starter Topic Starter
Ze hebben daar o.a. nog niet helemaal door dat je ook moet rehabiliteren om recidivisme te voorkomen. Denk dat je soms compleet kansloos bent als ze je in één of ander hellhole gooien gerund door gangs.
hoe maak je van iemand die in een slechte periode fouten gemaakt heeft een keiharde crimineel 101.

't Doet me denken aan de documentaire over Troy Kell. Degene die hem hielp bij de gevangenismoord zat er voor het vervalsen van een cheque. :rolleyes: (o.i.d.)

Ik zou zo snel mogelijk protective custody proberen te regelen. Zit eens 24/7 opgescheept met zo'n idiote gang. :kots:

Je weet dat het goed gaat als deze shit bestaat :roflol:

Het verbieden van het hebben van meer dan 5 huizen, weg met de huisjesmelkers.

Het trieste is dat goed opgeleid in de maatschapij wordt geassocieerd met intelligent zijn, en zouden dan volgens hun studies automatisch in een hoger barema terechtkomen. Zonder dat ze hun bewezen hebben.
Enkel theoretisch sterk, ben je daarom intelligent of ''hoog opgeleid''?

''Laag opgeleide'' zijn mensen die geen hogere studies hebben volbracht of beroepsonderwijs hebben genoten. Deze mensen worden dan weer in een lager barema geplaatst terwijl hun al meer werkervaring hebben d.m.v. stages en werkplek leren.
Mechaniekers,schrijnwerkers,electriciëns,... worden aanzien als ''laag opgeleide'' terwijl dat we deze mensen heel ons leven nodig gaan hebben, en ook hun heel hun leven moeten bijleren in mate van nieuwe matrialen,technieken,gebruiken,...

Ieder zijn job en sterke punten, de 1 is goed met zijn handen, de ander theoretisch aangelegd. Daarom is het woord hoog en laag zo slecht gekozen.

Mee eens. Dat "hoog" is niet altijd hoog te noemen en "laag" is gewoon een denigrerend woord.

Zou ook de MAVO weer herintroduceren.
VMBO heeft wat dat betreft veel minder aanzien, terwijl sommige VMBO scholieren veel dichter tegen HAVO niveau aanzitten dan tegen het oude VBO, wat vroeger onder de MAVO stond. Zogenaamd zijn VMBO scholieren automatisch meer praktijk gericht, terwijl er heel veel uiteindelijk gewoon een HBO gaan halen zij het wat later.

Vrijwillige contributies. Als nou elk potje opt-in is zijn er gewoon mensen die daar geld voor willen afstaan en dan beperk je al het gegraai. Zo zijn er ook gewoon private opties (verzekeringen, investeringen) voor waar ondernemers nu vrijwillig voor kiezen.

edit: heeft de overheid niet zat andere bronnen van inkomsten? Verkeersboetes enzo?

Waarom moet de overheid er trouwens tussen zitten? Ik kan toch ook zelf mensen geld afnemen voor mijn levensonderhoud?
Prima, gaan we dat lokaal op kleine schaal doen, op nationaal niveau of mondiaal?

Prima, gaan we dat lokaal op kleine schaal doen, op nationaal niveau of mondiaal?
Elk land dat zich aan de verklaringen omtrend de rechten van de mens wil houden zou dit al moeten doen.

Verschilt nu per gemeente geloof ik of de tegenprestatie gehandhaafd wordt en je dus praktisch een vrij basisinkomen hebt of dwangarbeid. Andere westerse landen hebben ook programma's die zo uitpakken.

Hoeven het eigenlijk alleen maar te formaliseren en een hoop bureaucratie wegnemen.

Kunnen die ambtenaren eens wat nuttigs gaan doen met hun leven. Misschien wel dingen die economische waarde opleveren :thinking:

Verschilt nu per gemeente geloof ik of de tegenprestatie gehandhaafd wordt en je dus praktisch een vrij basisinkomen hebt of dwangarbeid. Andere westerse landen hebben ook programma's die zo uitpakken.
Dat wist ik niet, heb je daar voorbeelden van?

Terug
Naar boven