XXL Nutrition

Cornflakes of Havermout/Brinta?

ik vind cornflakes gewoon niet goed genoeg als ontbijt.

neem ik 50-60gr met 200ml melk zit je nog niet eens op 300kcal

dat schiet gewoon niet op, in diezelfde tijd kan ik ook wat boterhammen en een wheyshake met haver naar binnen heen werken en zit ik op 600kcal...

In het weekend vind ik het wel lekker als tussendoortje

• Topic Starter Topic Starter
ik vind cornflakes gewoon niet goed genoeg als ontbijt.

neem ik 50-60gr met 200ml melk zit je nog niet eens op 300kcal

dat schiet gewoon niet op, in diezelfde tijd kan ik ook wat boterhammen en een wheyshake met haver naar binnen heen werken en zit ik op 600kcal...

In het weekend vind ik het wel lekker als tussendoortje

Ik eet gemakkelijk 125gr cornflakes met 500ml halfvolle melk, dan zit ik aan 700kcal dacht ik???

Zou ik het zo houden of toch naar Brinta en whey gaan zoals eerder al eens aanbevolen?

??? :rolleyes:

tumblr_lexm26DAr71qgoelno1_500.jpg

Troep, junk, afval etc. Is gewoon puur suiker man in de slechtste vorm die er is, high-fructose corn syrup. Vermijden als de pest evenals transvetten.
Ook al is ie skinny, als hij het niet mee heeft zitten wordt ie straks skinny fat :roflol:

Waarover hebben jullie het man???????????????

Helaas kan ik niet meer volgen!!!!! :S

Oh my god :S

Cornflakes is geplette groenten

Waarover hebben jullie het man???????????????

Helaas kan ik niet meer volgen!!!!! :S

Is niet erg, zijn hier vaker van die pipo's die denken alles te kunnen eten en tegelijkertijd buff kunnen worden. Luister naar het advies wat je in de tweede post is verteld, dat is advies van een wedstrijdbodybuilder en hij heeft veel verstand waarover die praat. Deze post dus:

Brinta en Havermout zijn juist complexe khy.
Cornflakes bevatten juist veel suikers en dat is iets wat bb'ers liever vermijden of in mindere maten nemen.
Met 5% bodyfat kan het voor jouw geen kwaad om af en toe af te wisselen met cornflakes.

Is niet erg, zijn hier vaker van die pipo's die denken alles te kunnen eten en tegelijkertijd buff kunnen worden. Luister naar het advies wat je in de tweede post is verteld, dat is advies van een wedstrijdbodybuilder en hij heeft veel verstand waarover die praat. Deze post dus:

Thanks man;)

Respect aan jullie 2:cool:

Doe wel ff wat aan je vet 5% is te laag tenzij je aan een wedstrijd mee wil doen!

[IMDB][/IMDB]
Doe wel ff wat aan je vet 5% is te laag tenzij je aan een wedstrijd mee wil doen!

Okey, ik zal daar iets aan doen;)

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jul 2011 om 00:36 ----------

Cornflakes vinden jullie niet stevig genoeg, wat vinden jullie dan van Muesli met noten???????????????

Is muesli ook even goed en/of even stevig als Brinta of Havermout als ontbijt?

[IMDB][/IMDB]

Okey, ik zal daar iets aan doen;)

---------- Post toegevoegd Wed 27 Jul 2011 om 00:36 ----------

Cornflakes vinden jullie niet stevig genoeg, wat vinden jullie dan van Muesli met noten???????????????

Is muesli ook even goed en/of even stevig als Brinta of Havermout als ontbijt?

Volgens mij bedoelt hij, verander even je 5% naar iets als 10 o.i.d, je staat geen 5%
Zelf heb ik havermout, kan jij ook doen, je kan ook muesli met havermout combineren.. beetje creatief blijven hè

en wat betreft muesli?
Heb thuis nu een heerlijk pak muesli met noten.. is dit nog steeds onevenwaardig aan ranzige havermout... bah!

en wat betreft muesli?
Heb thuis nu een heerlijk pak muesli met noten.. is dit nog steeds onevenwaardig aan ranzige havermout... bah!

Inderdaad, dat vraag ik mij dus nu ook af, hopelijk kunnen we nog een paar nuttige reacties en meningen lezen omtrent Muesli vs. Brinta & Havermout:cool:

Brinta met een eetlepel honing erin kan ook,smaak is dan ook zoeter

Stelletje pussies die hun papje niet weg krijgen............

Terug
Naar boven