MuscleMeat

Cornflakes of Havermout/Brinta?

If it doesn't fit make it fit your ****ing macro's! (niet vergeten he?)

Laten we het houden op variatie, havermout/brinta staat op 1 sinds het 't meest kan bieden qua waarde, maar zo nu en dan cornflakes is zeker geen probleem

Kans is groot dat je van cornflakes sneller opnieuw honger krijgt... iets wat met jouw stats waarschijnlijk geen kwaad kan?

1233445870_ae19b02.gif

Joh gewoon eten eten eten en je suikers laag houden!!!!
Als jij goed gaat eten gaan je stats vanzelf omhoog vriend
Suc7

hahahahahahaha wat en topic

Hoi allen,

zou The KGB Effect zijn brinta met een beetje whey erbij opgewarmd eten of niet???

Kan het kwaad als men brinta met whey niet opgewarmd zouden eten?

Men vind warm eten lekkerder..
Het kan geen kwaad om het koud te nemen maar probeer zelf maar wat je lekker vindt :P

ik snap niet waarom mensen altijd van die zoete troep willen, als je ermee stopt en dingen zonder suiker gaat eten raak je er aangewend en smaakt brinta gewoon lekker

• Topic Starter Topic Starter
Ik had ergens gelezen (ik weet niet meer waar en wanneer precies) dat één van de 2 (Brinta of Havermout) op voorhand al bewerkt zou zijn en dat je daarom deze niet per se hoeft te koken. Klopt dat?

Zo ja, welk van deze 2 is dat?

Of kan je ze zonder probleem allebei met koude melk opvreten?

Graag jullie reacties hierover...

Ik had ergens gelezen (ik weet niet meer waar en wanneer precies) dat één van de 2 (Brinta of Havermout) op voorhand al bewerkt zou zijn en dat je daarom deze niet per se hoeft te koken. Klopt dat?

Zo ja, welk van deze 2 is dat?

Of kan je ze zonder probleem allebei met koude melk opvreten?

Graag jullie reacties hierover...

Nobody please?:bow:

De standaard havermout die in NL in de supermarkt ligt is instant havermout. Die is al gaar gemaakt in de fabriek (met stoom) dus volledig verteerbaar. Het zijn alleen van die grote droge vlokken, misschien als je een flinke hoeveelheid naar binnen werkt dat je toch problemen krijgt. Dus beter even laten weken in de melk, als het een weke pap is kun je hem ook perfect blenden. Brinta is ook instant, dus ook al in de fabriek gaar gemaakt.

En voor de prijs hoef je het ook niet te laten...
Ik heb zelf:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
000220458_002_48405_200.jpg

if it fits your macros.... leuk excuus voor diegene die graag meer cheatmeals hebben... hoeven ze zich niet schuldig te voelen als ze een cheatmeal nemen.

Nee het is gewoon zo...Probeer het maar eens uit zou ik zeggen..

Denk je echt dat jouw bakje rijst met kipfilet en broccoli wondervoedsel is ofzo?:o

Je hebt nog flink wat te leren qua voeding..

De standaard havermout die in NL in de supermarkt ligt is instant havermout. Die is al gaar gemaakt in de fabriek (met stoom) dus volledig verteerbaar. Het zijn alleen van die grote droge vlokken, misschien als je een flinke hoeveelheid naar binnen werkt dat je toch problemen krijgt. Dus beter even laten weken in de melk, als het een weke pap is kun je hem ook perfect blenden. Brinta is ook instant, dus ook al in de fabriek gaar gemaakt.

Je bedoeld Quacker dus?

50 gram brinta, 30 gram whey en 400ml. water, gooi het in je shaker, ff schudden en weggieten!

Terug
Naar boven