XXL Nutrition

cottage cheese lekker maken?

• Topic Starter Topic Starter
Ik ken wel betere eiwitbronnen voor de cut dan cottagecheese. Wat is je doel sanca, cutten of bulken?

i know, maar ik denk dat het wel een goede aanvulling is, altijd maar hetzelfde eten is ook maar saai
doel bulken, massa aanzetten en zo min mogelijk hoeven te cutten

Je kunt het ook lekker maken met stukjes ananas of frambozen.

cc als chocotoetje....een halve eetlp cacao wat melk en zoetstof vanillearoma en dan mixen

door de salade met allerlei kruiden en forelfile (zo eet ik het heel vaak )of ipv vis ger.kipfile.....en wat azijn en mosterd evt zoetstof...

tomaat(cherry) halveren met peper zout lenteuitje en daardoor wat cc doen en zwarte olijven in ringen gesneden

of cc met stuk of 3 eieren en een eetlp mayo(light natuurlijk;) )en wat knoflook peper en zout een soort van eiersalade voor op brood of door groentes die je lekker vindt....

zelf vindt ik het heerlijk en eet ik het zo met een beetje zoetstof...
kijk anders even hier daar staat ook genoeg over cc

The Cottage Cheese Thread to end ALL cottage cheese threads - Bodybuilding.com Forums

peper zout en tomaat en sla is goed te doen vind ik

Ik smeer mijn bakkie altijd uit over 2 krentenbollen..... Gaat behoorlijk makkelijk naar binnen hoor.

Ik doe het tussen mijn boterham en strooi er wat bruine suiker op.
Of ik eet het met radijzen.

Op brood met zout en peper. Heb 't nog nooit 'puur' gegeten, dus zonder brood, lijkt me ook niet echt lekker!

Op brood met zout en peper. Heb 't nog nooit 'puur' gegeten, dus zonder brood, lijkt me ook niet echt lekker!

maar dat is tog hardcore volgens ghostrider

http://forum.dutchbodybuilding.com/f15/hoeveel-waarde-hecht-jij-smaak-voeding-99056/

Citaat:
Het is toch uitdagend en hardcore als je iedere maaltijd kokhalzend naar binnen moet werken net zoals bij een goeie workout.

Ja ik ben dan inderdaad ook maar wat minder hardcore.

cottage cheese + special k/cornflakes + aardbeien + magere melk =;)

CC-smaak verdwijnt volledig en het is nog eens heel lekker ook!

doe er appel , kaneel en zoetstof door of stukes peer en magere ham ... YumYum..

Puur eten is het lekkerst.

Laatst bewerkt:
Op een bruine volkorenboterham, flink kerriepoeder erop en dan een tomaatje erover heen. Ik zal niet overdrijven: het is niet zo lekker als een zak friet met een klodder Belgische mayonaise, maar het smaakt best.

heb net een bak op gemengd met kaneel, stukjes appel en cruesli, was wel te eten, maar er zijn maaltijden die makkelijker naar binnen gaan.

ik moet bekennen dat ik het eigenlijk niet meer gegeten heb :o

Terug
Naar boven