ArnieProportio
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 17
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Verkrijgbaar bij de lidl. Ik lepel altijd een bakje voor het slapen gaan voor de eiwitten. Snap niet waarom jullie het zo vies vinden... ik vind het echt heerlijk! Gewoon lekker puur oplepelen...![]()
Kwark aan de andere kant krijg ik niet eens een lepeltje door me mond... bah wat is dat goor!
En er is net zoals kwark een magere cottage cheeseVerkrijgbaar bij de lidl. Ik lepel altijd een bakje voor het slapen gaan voor de eiwitten.
Inhoud 250 gram, per 100 gram:
78 kcal
13gr E
4.5gr K
0.4gr V
hoeveel Gram moet je daarvan eten? Kheb hier een bak van 500gr staan.. kvind et nie te vrete eigelijk![]()

Juist magere kwark is goor omdat het te zuur is. Zelfs met zoetstoffen erdoorheen smaakt het niet.
Maar even tussendoor, netjes van je dat je ook je eigen magere cottage cheese gevonden hebt! Mijne bevat maar 1 gr Kh en een half gram eiwit meer!

Vind ik nogal verschillen per merk eigenlijk
C1000 platte kaas vind ik heerlijk.
Konings of melkkan bv eet ik niet voor de lol,
maar krijg het makkelijk weg als ik wil.
Zelfs zonder smaakjes en additieven.
Verstand op 0 en vreten.
Met cc precies hetzelfde.
Die van Danone is goed te doen.
goed punt!
ik weet niet meer welk merk ik had, ns een paar verschillende uitproberen dan...
is danone niet ontzettend duur?

Calorieen
Een complete calorie lijst voor uw dieet ondersteuning.
Wat ik wel kan vinden is dit.
Op deze site staan 2 soorten cc en ook nog diverse soorten kwak vermeld met caloriewaarde erbij. Zowieso een handige site lijkt me. Dus voor wie het nog niet kent.
Ik kan geen rechtstreekse link kopieren.
Dus dan maar alfabetisch.