AndroidHealthClinic

Crack op dopinglijst

Vandaag weer Crack gebruikt, kan weer beuken als de malle :thumbup:
(wel weer t*ring veel zweten, na 20 min)

iemand die weet waarom yohimbine verboden is of waarom het niet meer in nano vapor zit?

het is in nederland verboden, het is nog wel te krijgen via bb.com en dergelijke sites..

omfg :D ik gebruikte crack, no xplode en gaspari zeer veel tijdens men prep :D vervloektttt

V) Bevat Crack verboden stoffen?

A) Dat zou je wel zeggen als je de resultaten van Crack zelf ervaren hebt. Crack is echter volledig toegestaan in nagenoeg iedere sport bond. Crack is uiteraard ook doping vrij. Vraag altijd bij je eigen bond naar de specifieke eisen alvorens je Crack gebruikt.

Dit stond er duidelijk bij de productbeschrijving van crack. Dus ik vind niet dat je de schuld bij de shops kan leggen. Want een duidelijkere waarschuwing kan niet.

Een duidelijke waarschuwing? Als één regel daarboven staat: "Crack is uiteraard ook doping vrij" en dit een leugen blijkt, dan is Prometeus de kl***zak. De shops niet, dat ben ik met jee eens. Prometeus produceert het product, zij schrijven de teksten. Webshops nemen teksten gewoon over en gaan er (uiteraard) van uit dat een en ander klopt.

Je kunt als fabrikant niet schrijven dat Crack dopingvrij is (volgens internationale WADA normen) en je vervolgens vrijpleiten door er een zinnetje aan toe te voegen dat je zelf bij je bond navraag moet doen. Als WADA het verbiedt, dan is het doping. Geen discussie over mogelijk.

Daarnaast vraag ik mij af of Crack de legale variant van geraniumolie bevat, of een synthetische (verboden) variant van het werkzame stofje methylhexanamine wat in een synthetische variant niet aan sportvoeding mag worden toegevoegd...

Terug
Naar boven