Fitness Seller

Craze - Driven Sports [body&fitshop - feedback gevraagd]

ceexex

Cool Novice
Waardering
1
Lengte
1m80
Massa
84kg
Vetpercentage
12%
Craze - Driven Sports

Hey mensen,

Ik heb veel gegooglt en veel gezocht hier op de forum, en heb veel gelezen hierover dat het "misschien" wel gerelateerd is aan drugs..
Hier moet een soort stof inzitten waardoor ze een rechtzaak hebben gehad in de US.
Ik was zelf van plan om deze pre-workout te gaan kopen bij body & fitshop maar nu weet ik niet zeker als hier "verboden" stoffen in zitten...
Ik hoop dat body & fitshop ook een feedback hierover kan geven.

Laatst bewerkt:
Als die erin zaten mochten ze niet verkocht meer worden en zou je nu wss een nieuwe formule verkocht krijgen

google even: geranium of DMAA.

dat mag niet meer verkocht worden.

was idd een zaak tegen in amerika omdat er gezegd werd dat er een vorm van amphetamine in zou zitten... Feit dat hij nog steeds verkocht wordt wil dus zeggen dat ze hun rechtzaak hebben gewonnen. In Craze zit overigens geen geranium of DMAA volgens mij, nu niet thuis dus kan ook niet checken...

de rechtzaak was volgensmij tegen usp labs van jack3D.
Overigens worden zelfs deze supplementen nog verkocht echter, zonder dmaa.

schijnt een leuk product te zijn voor energie. Ik heb er echter geen ervaring mee.

Die rechtszaak is dismissed, maar er gaan nu nieuwe hardnekkige geruchten dat de Australische autoriteiten een methamfetamine analoog hebben aangetroffen in Craze. Verschillende personen en shops zouden een email van de Australische douane en VWA hebben ontvangen waarin staat dat Craze verboden is en niet meer geimporteerd en verkocht mag worden. Ben benieuwd hoe zich dit gaat ontvouwen....

Deze pre-workout is goed, heb het zelf. Hier is een stukje erover.

As of March 16, 2012, the manufacturer of a popular dendrobium supplement (Craze, Driven Sports) was the subject of a class action lawsuit. The lawsuit alleges that the product contains amphetamine drugs, that the product is manufactured in a non-compliant facility, and that the ingredient, dendrobium, is a new dietary ingredient (NDI), which requires an NDI notification to FDA. There is concern that this and other dendrobium containing products might be spiked with synthetic stimulant drugs. For example, the dendrobium-containing commercial product Craze by Driven Sports contains the stimulant phenylethylamine which some experts say does not occur naturally in dendrobium plants. Phenylethylamine is a stimulant with effects similar to amphetamine.

oh niet nemen dan ?

• Topic Starter Topic Starter
Deze pre-workout is goed, heb het zelf. Hier is een stukje erover.

As of March 16, 2012, the manufacturer of a popular dendrobium supplement (Craze, Driven Sports) was the subject of a class action lawsuit. The lawsuit alleges that the product contains amphetamine drugs, that the product is manufactured in a non-compliant facility, and that the ingredient, dendrobium, is a new dietary ingredient (NDI), which requires an NDI notification to FDA. There is concern that this and other dendrobium containing products might be spiked with synthetic stimulant drugs. For example, the dendrobium-containing commercial product Craze by Driven Sports contains the stimulant phenylethylamine which some experts say does not occur naturally in dendrobium plants. Phenylethylamine is a stimulant with effects similar to amphetamine.

Dus ze hebben het gewoon vervangen door een andere soort stof genaamd Phenylethylamine.. Wel interessant.. Maar zal het niet gewoon hetzelfde blijven? :p Ik heb toevallig ergens nog gelezen (bron vergeten) dat phenylethylamine een iets zwakkere stof is dan amphetamine.. Ik wil gerust aan een pre-workout, en ik heb verschillende gezien, en veel gelezen ook over DMAA maar dat is nu zo als goed uit alle producten.
Echter word gezegd dat DMAA ook bijwerkingen heeft, en ik weet niet hoever dit bewezen is of dat het daadwerkelijk veelzijdig voorkomt. (maja andere verhaal)
Ik wil deze pwo best kopen, maar schrik er wel een beetje van dat het gerelateerd is aan drugs.
Dan vraag ik mij eigenlijk af.. welke pwo is dan eigenlijk niet gerelateerd, en in hoeverre kan dit bewezen worden.

Dus ze hebben het gewoon vervangen door een andere soort stof genaamd Phenylethylamine.. Wel interessant.. Maar zal het niet gewoon hetzelfde blijven? :p Ik heb toevallig ergens nog gelezen (bron vergeten) dat phenylethylamine een iets zwakkere stof is dan amphetamine.. Ik wil gerust aan een pre-workout, en ik heb verschillende gezien, en veel gelezen ook over DMAA maar dat is nu zo als goed uit alle producten.
Echter word gezegd dat DMAA ook bijwerkingen heeft, en ik weet niet hoever dit bewezen is of dat het daadwerkelijk veelzijdig voorkomt. (maja andere verhaal)
Ik wil deze pwo best kopen, maar schrik er wel een beetje van dat het gerelateerd is aan drugs.
Dan vraag ik mij eigenlijk af.. welke pwo is dan eigenlijk niet gerelateerd, en in hoeverre kan dit bewezen worden.

DMAA versterkte bij mij het feel good gevoel tijdens de training, maar ik kon niet meer pissen en een stijve krijgen zolang de PWO zijn werk deed, het niet kunnen pissen duurden 2 a 3 uur en het geen stijve krijgen duurde een uur of 6, maar de voordelen waren een grote concentratie en extreme krachttoename, maar de voordelen wonnen het niet van de nadelen, want niet kunnen pissen als je 1-1,5 liter water drinkt tijdens de training is het meest k*tte gevoel dat er is denk ik zo, en the day after de training en het gebruik was ik lichtelijk depressief.

Lijkt mij dat alle pwos zware troep is waar je niet aan moet beginnen!

Edit: 2 scoops gebruikt uit een pot van mijn maat ceexex, deed helemaal niks. Was toch nieuwsgierig hihi

Laatst bewerkt:
heb ook jacked gebruikt, kon niet slapen niet trekken niks, ik zeg je 1 ding het is nooit waard

Dat Dendrobium extract is net de bron van een hoop phenylethylamine (met allerlei methyl en ethyl groepjes aan). Het zorgt niet voor een rush zoals DMAA wel deed maar geeft een ongelofelijke verhoging van mijn mind-muscle connectie, de focus is echt goed met Craze.
Al dat bange gezever altijd over Craze... In tegenstelling tot andere PWO waar het placebo effect voor meer intensiteit zorgt en je nooit 45 servings uit een potje krijgt, werkt deze wel goed. Ik zou zeggen, DOEN :rolleyes:

Het is gewoon drugs.. Net zoals alle PWO's gewoon niet gebruiken.
Mensen die hier zeggen van dat het niet zo is.. zijn gewoon hypocriet.
Ik heb het altijd zonder PWO gedaan, en het gaat prima.
Gebruik deze troep niet, ik ken iemand in de sportschool die zei tegen mij dat er mensen aan dood gingen, door hartaanvallen, hersenbloedingen, en andere aandoeningen ik waarschuw je doe dit niet.

Het is gewoon drugs.. Net zoals alle PWO's gewoon niet gebruiken.
Mensen die hier zeggen van dat het niet zo is.. zijn gewoon hypocriet.
Ik heb het altijd zonder PWO gedaan, en het gaat prima.
Gebruik deze troep niet, ik ken iemand in de sportschool die zei tegen mij dat er mensen aan dood gingen, door hartaanvallen, hersenbloedingen, en andere aandoeningen ik waarschuw je doe dit niet.

Dus jij gaat oordelen door het zelf nooit geprobeerd te hebben, en omdat andere mensen zeggen dat je hartaanvallen etc krijgt van PWO's? Dan mag deze man hier wel eens de bron komen neerzetten van al die gevallen van hartaanvallen, hersenbloedingen e.d.

Moest het drugs zijn, zou het niet op de markt mogen zijn. Amerika is nog honderd keer zo streng als BE/NL als het op drugs aan komt, zelfs alcohol mag niet onder de 21... Ze zullen heus wel proberen om deze goedjes uit de rekken te halen, maar zonder duidelijk bewijs dat deze dingen schadelijk zijn kan de supp industrie gewoon zijn ding blijven doen.

Liever eens een PWO naar binnen kappen dan een McDonalds maaltijd, wat IMO ongezonder is.

er zijn inderdaad een aantal soldaten aan doodgegaan omdat ze 30x de toegestane hoeveelheid naar binnen hadden gewerkt.

http://www.nytimes.com/2013/02/14/b...ws-gap-in-regulation.html?pagewanted=all&_r=0

maarja wat is drugs? Is alcohol een drug? Is caffeine een drug?
was DMAA een drug?
het moet maar een naam hebben toch?

Het is een veilig supplement als je je gewoon netjes aan het label houdt.
Ga je als een mong**l 1/3e pot naar binnen werken met een lepel ja dan ben je niet goed bezig..

er zijn inderdaad een aantal soldaten aan doodgegaan omdat ze 30x de toegestane hoeveelheid naar binnen hadden gewerkt.

http://www.nytimes.com/2013/02/14/b...ws-gap-in-regulation.html?pagewanted=all&_r=0

maarja wat is drugs? Is alcohol een drug? Is caffeine een drug?
was DMAA een drug?
het moet maar een naam hebben toch?

Het is een veilig supplement als je je gewoon netjes aan het label houdt.
Ga je als een mong**l 1/3e pot naar binnen werken met een lepel ja dan ben je niet goed bezig..

True that!

gewoon aan de aanbevolen dosering houden, is er niks aan het handje, meestal word het aangegeven als je niet over de dosering heen mag gaan

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben tot een besluit gekomen en ik wil dit gaan gebruiken. Echter nog 1 vraag.. Ik ben dus een beginner met PWO, maakt het wat uit als ik dan hiermee ga beginnen? ( Om dat het best wel heftig spul blijkt te zijn)

Ik ben tot een besluit gekomen en ik wil dit gaan gebruiken. Echter nog 1 vraag.. Ik ben dus een beginner met PWO, maakt het wat uit als ik dan hiermee ga beginnen? ( Om dat het best wel heftig spul blijkt te zijn)

Nee dat maakt niet uit gewoon potje lezen en beginnen met de minimale dosering, en neem het alleen als je moe bent of een zware dag gehad hebt. Ik nam het voorheen iedere training en als ik dan een keer zonder ging trainen ging het voor me idee bagger. PWO's zijn leuk hoor maar ik zou gewoon goed eten voor je gaat trainen;)

Terug
Naar boven