Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat doen ze dan maar nadat ik een voorraadje voor enkele jaren heb gehaald. Echt TOPspul!![]()

Zweedse autoriteiten bevestigen nu ook dat Craze een methamfetamine analoog bevat!
Hoelang gaat het nog duren voordat Nederlandse shops hun verantwoordelijkheid nemen en dit product uit de schappen halen?!
Hey mensen ik heb gelezen dat er ook creatine in zit.. is het verstandig om ook extra creatine erbij te gaan gebruiken? bvb..
Maandag: PWO + 5g Creatine
Dinsdag: Rust + 5g Creatine
Woensdag: PWO + 5g Creatine
Donderdag: Rust + 5g Creatine
Vrijdag: PWO + 5g Creatine
Zaterdag: Rust + 5g Creatine
Zondag: Rust + 5g Creatine

Hey mensen ik heb gelezen dat er ook creatine in zit.. is het verstandig om ook extra creatine erbij te gaan gebruiken? bvb..
Maandag: PWO + 5g Creatine
Dinsdag: Rust + 5g Creatine
Woensdag: PWO + 5g Creatine
Donderdag: Rust + 5g Creatine
Vrijdag: PWO + 5g Creatine
Zaterdag: Rust + 5g Creatine
Zondag: Rust + 5g Creatine
Is het verstandig om verder benzine in een volle tank te gooien? -> geldverspilling (vind ik)

Hoe neem je het? Wanneer? Lege maag? Volle maag? ruim voor workout....dat soort dingen

omdat er geen N.O. producten bijzitten. Vandaag is leg day! Zit nu mijn Craze te zuipen en ik voel me al stuk beter dan 5min geleden
-> No bullshit!!!Probeer maar andersom, eerst ontbijten....laten we zeggen 7:45 ontbijt......daarna 8:45-9:00 pre-WO........9:30-10:00 trainen
Het heet niet voor niks pre-workout en niet pre-breakfast![]()
Ik zal het eens proberen.. Gewoon bij 1 scoop houden dan maar?Volgens mij is er een keer met 1 bepaalde batch van Craze iets geweest, we kregen heel veel vragen van Duitsers die zochten 1 bepaalde batch. En die hadden we toevallig en die waren toen zo weg![]()
Nu je dat zegt René, er zit (volgens sommige) amfetamine in. Wel in lage dosis, maar heel goed merkbaar.
Niks mis mee natuurlijk, mensen gebruiken amfetamine in lage dosis zelfs om goed te kunnen studeren...net voor examens enzo.
Mijn potje is ook van de oude batch, merk het heel goed werken in ieder geval
Ik gebruik het alleen voor leg daysomdat er geen N.O. producten bijzitten. Vandaag is leg day! Zit nu mijn Craze te zuipen en ik voel me al stuk beter dan 5min geleden
-> No bullshit!!!
Nu je dat zegt René, er zit (volgens sommige) amfetamine in. Wel in lage dosis, maar heel goed merkbaar.
Niks mis mee natuurlijk, mensen gebruiken amfetamine in lage dosis zelfs om goed te kunnen studeren...net voor examens enzo.
Mijn potje is ook van de oude batch, merk het heel goed werken in ieder geval
Ik gebruik het alleen voor leg daysomdat er geen N.O. producten bijzitten. Vandaag is leg day! Zit nu mijn Craze te zuipen en ik voel me al stuk beter dan 5min geleden
-> No bullshit!!!

Haha, jah thxIk zal het eens proberen.. Gewoon bij 1 scoop houden dan maar?
Hoe weet je als je de "oude" of een "bepaalde" batch hebt?