XXL Nutrition

Craze - Driven Sports [body&fitshop - feedback gevraagd]

Zweedse autoriteiten bevestigen nu ook dat Craze een methamfetamine analoog bevat!

Hoelang gaat het nog duren voordat Nederlandse shops hun verantwoordelijkheid nemen en dit product uit de schappen halen?!

Dat doen ze dan maar nadat ik een voorraadje voor enkele jaren heb gehaald. Echt TOPspul! :D

• Topic Starter Topic Starter
Ik heb mijn eerste potje binnen ik ben benieuwd!

Hey mensen ik heb gelezen dat er ook creatine in zit.. is het verstandig om ook extra creatine erbij te gaan gebruiken? bvb..

Maandag: PWO + 5g Creatine
Dinsdag: Rust + 5g Creatine
Woensdag: PWO + 5g Creatine
Donderdag: Rust + 5g Creatine
Vrijdag: PWO + 5g Creatine
Zaterdag: Rust + 5g Creatine
Zondag: Rust + 5g Creatine

Hey mensen ik heb gelezen dat er ook creatine in zit.. is het verstandig om ook extra creatine erbij te gaan gebruiken? bvb..

Ik weet niet zeker, kan het ook niet bevestigen (gebruik geen supps) maar ik denk dat je dit gewoon kan doen. Misschien dat er iemand met ervaring hier op kan reageren. ;)

Is het verstandig om verder benzine in een volle tank te gooien? -> geldverspilling (vind ik)

Het is een blend en crea. mono staat als eerste op de lijst......ik denk dat er wat meer zit dan 1 gr.
Maar als jij zo graag wil aan 5gr per komen, dan kun je gewoon 2-3 gr extra pakken wanneer je pre-wo pakt.

Sry voor de huge bump.

Maar ik heb craze gebruikt..

dag 1: halve scoop - merkte wel wat meer focus, maar alsof het werkt?? ( tot conclusie gekomen om de dosis te verhogen )
dag 2: hele scoop - merkte niks, maar dan ook echt niks..

Vraag me af als ik de dosis moet gaan verhogen, maar dat is wel afgeraden?
En craze hoort er toch voor te zorgen dat je extra energie krijgt? niks van gemerkt :(

Ik heb het op nuchtere maag ingenomen.

Hoe neem je het? Wanneer? Lege maag? Volle maag? ruim voor workout....dat soort dingen

Probeer maar andersom, eerst ontbijten....laten we zeggen 7:45 ontbijt......daarna 8:45-9:00 pre-WO........9:30-10:00 trainen

Het heet niet voor niks pre-workout en niet pre-breakfast :p

Volgens mij is er een keer met 1 bepaalde batch van Craze iets geweest, we kregen heel veel vragen van Duitsers die zochten 1 bepaalde batch. En die hadden we toevallig en die waren toen zo weg ;)

Nu je dat zegt René, er zit (volgens sommige) amfetamine in. Wel in lage dosis, maar heel goed merkbaar.
Niks mis mee natuurlijk, mensen gebruiken amfetamine in lage dosis zelfs om goed te kunnen studeren...net voor examens enzo.
Mijn potje is ook van de oude batch, merk het heel goed werken in ieder geval :P
Ik gebruik het alleen voor leg days :P omdat er geen N.O. producten bijzitten. Vandaag is leg day! Zit nu mijn Craze te zuipen en ik voel me al stuk beter dan 5min geleden :P -> No bullshit!!!

Probeer maar andersom, eerst ontbijten....laten we zeggen 7:45 ontbijt......daarna 8:45-9:00 pre-WO........9:30-10:00 trainen

Het heet niet voor niks pre-workout en niet pre-breakfast :p

Haha, jah thx :p Ik zal het eens proberen.. Gewoon bij 1 scoop houden dan maar?

Volgens mij is er een keer met 1 bepaalde batch van Craze iets geweest, we kregen heel veel vragen van Duitsers die zochten 1 bepaalde batch. En die hadden we toevallig en die waren toen zo weg ;)

Nu je dat zegt René, er zit (volgens sommige) amfetamine in. Wel in lage dosis, maar heel goed merkbaar.
Niks mis mee natuurlijk, mensen gebruiken amfetamine in lage dosis zelfs om goed te kunnen studeren...net voor examens enzo.
Mijn potje is ook van de oude batch, merk het heel goed werken in ieder geval :P
Ik gebruik het alleen voor leg days :P omdat er geen N.O. producten bijzitten. Vandaag is leg day! Zit nu mijn Craze te zuipen en ik voel me al stuk beter dan 5min geleden :P -> No bullshit!!!

Hoe weet je als je de "oude" of een "bepaalde" batch hebt?

Haha! we gaan ook de boel sluiten hier en naar de gym. En ook benen trainen :wl:

Dit ben ik morgen, waarschijnlijk René ook

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd 19 April 2013 om 20:16 ----------

Haha, jah thx :p Ik zal het eens proberen.. Gewoon bij 1 scoop houden dan maar?

Hoe weet je als je de "oude" of een "bepaalde" batch hebt?

1 scoop gewoon, jah.
Oude formule heeft betaine anhydrous als eerste op de lijst staan.
Nieuwe formule heeft als eerste creatine mono.

Terug
Naar boven