Fitness Seller

Review Crazy Pre-Workout - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Crazy Pre-Workout is een Pre-Workout zonder poespas. Crazy Pre-Workout bevat werkzame stoffen voor spiergroei, explosieve energie, optimale vetverbranding, uithouding en volle spiermassa. 1 schepje voor de training is al voldoende!

Crazy Pre-Workout kenmerken:
    -Werkt in 15 minuten!
    -Vollere, harde spiermassa
    -Vetverlies en vasculariteit
    -Knallende energie
    -Ideaal om training plateaus te doorbreken
    -Explosieve spierkracht
    -Spierpomps tijdens de training
    -Meer uithouding
    -Perfect voor krachtsport en bodybuilding
    -De 6 top pre-workout ingredienten
    -Geen aspartaam
    -Lekker zwaar trainen met meer resultaat!
    -37 knaltrainingen per verpakking
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Ik had Orange, en moet zeggen dat het lekker smaakt. Niet te zoet en zeker een sinaasappel smaak/geur aanwezig. Door bepaalde ingrediënten is er een bitterheid aanwezig, maar absoluut niet storend! Vind de smaak t.o.v. andere PWO's het lekkerst.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? BodyenFitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Voor 22.00 besteld, morgen in huis
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €12,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut, zolang de prijs aantrekkelijk blijft.

Mijn review:

De waardes van de ingrediënten zijn niet zo achterlijk hoog als bepaalde PWO's. Gewoon simpel zonder allerlei poespas.

Koolhydraten: 46,61gr per 100gr
Kcal: 187 per 100gr

Per dosis:
KH - 5,13
Kcal - 20,57

- Creatine monohydraat 1500 mg

- L arginine alpha ketoglutaraat 1000 mg

- Taurine 500 mg

- Beta alanine 500 mg

- L-citruline malaat 2:1 500 mg

- Cafeïne anhydrous 250 mg

Het resultaat van Crazy verdeel ik onder per spiergroep die ik heb getraind:

Borsten: Geen vooruitgang.
Triceps: Normaal gesproken ga ik 0.5 tot 1kg hoger in gewicht per week/2weken, ik had deze keer misschien wel 2kg kunnen doen. De sets waren veel te makkelijk geworden, minder verzuring en mijn triceps hielden het veel langer uit. Zeker een vooruitgang.

Schouders: Mijn schouders waren altijd gesloopt na 2 oefeningen, was toch een zwak punt bij mij. Echter heb ik nu wel 4 oefeningen kunnen doen, iets wat ik nog nooit had kunnen uitvoeren.

Benen: Minder verzuring, ik trilde niet zo erg meer op mijn benen na een oefening als voorheen.

Biceps: Ik had een stuk meer kracht om de dumbbells met 1kg meer t.o.v. vorige week op te tillen. Meer uithoudingsvermogen.

Rug heb ik niet kunnen trainen door een pijn in mijn onderrug/wervelkolom die nog niet helemaal over was.

Pomp: Vooral in mijn biceps had ik een goede pomp. Heel eerlijk, heb nog niet eerder zo een pomp gehad na mijn trainingsessie.

Energie: Ik kreeg niet voor elkaar om na krachttraining nog 30min cardio te doen, nu doe ik het zonder enig probleem en tegenzin.

Mijn tip aan B&F: houd de prijs laag, wat denk ik makkelijk kan omdat er niet al te veel ingrediënten in zitten, en dit wordt een nr.1 selling PWO!

20130701_182406.jpg

Is de smaak vergelijkbaar met Strong? Of smaakt Crazy beter?
Vind Strong toch een wat nare bittere aftertaste hebben (maarja, blijft een pre wo he. Tis sowieso beter te pruimen dan vele anderen!)
Als Crazy inderdaad een beetje op Magnificent lijkt dan ga ik het zeker eens proberen (Magnificent Orange vind ik rete lekker :p)

Ja de smaak komt enigsins in de buurt daarvan ja.
Hij gaat je in ieder geval niet tegenvallen denk ik.
Daar naast ik tik ze altijd in 1 slok weg, maar dan is het idd fijn als de na-smaak gewoon goed is!

Is de smaak vergelijkbaar met Strong? Of smaakt Crazy beter?
Vind Strong toch een wat nare bittere aftertaste hebben (maarja, blijft een pre wo he. Tis sowieso beter te pruimen dan vele anderen!)
Als Crazy inderdaad een beetje op Magnificent lijkt dan ga ik het zeker eens proberen (Magnificent Orange vind ik rete lekker :p)
Crazy is kwa smaak echt een topper onder de pre-workouts. Zeker de moeite waard om te gebruiken. Naast de goede smaak ook een goede energie en pomp!:cool:

Ralf

Thanks Sniezel & Ralf!
Zal zeker eens een potje proberen :)

Crazy Pre-workout samenstelling
Hoeveelheid per dosering (1 scoop): 11 gram
Doseringen per verpakking: 37

Bevat per dosering:
Crazy Pre-Workout blend 4250 mg
Creatine monohydrate (Creapure), L-Arginine Alpha Ketoglutarate, Taurine, Beta Alanine, L-Citrulline Malaat, Caffeine Anhydrous.

Ben ik nou de enigste die dit niet snapt?

Wat zit er nou in de andere 7 gram van de pre-workout? Sinds de enige ingredienten die erin zitten in die 4,25 gram pre-workout blend zitten.

Ingredienten zien er goed uit.. maak mij vooral zorgen over de dosering ervan. Iemand poste eerder 500mg citruline malaat? veelste weinig lijkt mij.

Laatst bewerkt:
De doseringen zwerven hier ergens op het forum, stond namelijk toen het product net geïntroduceerd werd gewoon bij het product, nu (om begrijpelijke redenen) gewoon aangegeven als blend.

Ben ik nou de enigste die dit niet snapt?

Wat zit er nou in de andere 7 gram van de pre-workout? Sinds de enige ingredienten die erin zitten in die 4,25 gram pre-workout blend zitten.

Ingredienten zien er goed uit.. maak mij vooral zorgen over de dosering ervan. Iemand poste eerder 500mg citruline malaat? veelste weinig lijkt mij.
Fructose en Dextrose, voor de extra energie en smaak. Dat is inderdaad samen 7 gram.:)

Ralf

Ik gebruik zelf ook creapure creatine dagelijks en zou dit met Crazy in 1 combo graag willen terugzien.
Voor optimale werking van creatine dien je gewoon elke dag 5gr te nemen, gezien jullie huismerk 500gr is, komt dat dus uit op 100 doseringen. Goed voor 14 weken.

Als jullie Crazy nou ook 500gr maken, dan kom je ongeveer uit op 8 doseringen meer, dus 45 doseringen per pot. Gezien de meeste mensen 3x per week trainen (jullie kunnen natuurlijk niet voor ieder mens een uniek exemplaar maken op maat), zijn de 45 doseringen goed voor 15 weken.

Beide potten zullen dus vrijwel gelijk leeg raken.

"Pomp Combo", 500gr creapure + 500gr Crazy= goed voor 15 weken. Nou nog een aantrekkelijke prijs :)
deze pwo.

Mix je de creapure met Crazy voor het trainen of neem je die creapure gewoon in de ochtend of avond en hoe veel neem je dan gewoon 1 maat schepje?

• Topic Starter Topic Starter
Ik neem het elke ochtend, dag in, dag uit, op een lege maag, 1 schepje, 5 gram. Niet meer, niet minder.

Vandaag voor de eerste keer genomen en het doet gewoon zijn werk, maar die smaak raspberry sensation is echt bocht! Niet voor niets was dit de enige smaak die nog leverbaar was natuurlijk haha

Niet zo gek met 7 gram suiker ;)

zéér geéinteresseerd in dit product. Nu vroeg ik me af of dit goed combineerbaar is met een fatburner die ik ook 's ochtends neem(dexaprine).

zéér geéinteresseerd in dit product. Nu vroeg ik me af of dit goed combineerbaar is met een fatburner die ik ook 's ochtends neem(dexaprine).

Ja hoor, kan prima.
Alleen let wel op dat dexaprine je later op de dag moe gaat maken omdat je de hele dag lichamelijk gespannen bent.....

Je moet hem echt op de gym nemen, weg tikken als je aan komt. Heb het potje altijd in me tas zitten.
Heb al aan meerdere jongens op de gym een schepje gegeven. Iedereen vind het een relaxte pre-workout zonder neven effecten.

Klinkt veelbelovend,

ik mis de 1,3 dimethylamylamine :( Oude Jack3d, 1MR

Klinkt veelbelovend,

ik mis de 1,3 dimethylamylamine :( Oude Jack3d, 1MR

Wie niet:D Met Crazy pak je in ieder geval een top product voor een mooie prijs:) Mensen zijn er zeker net zo tevreden over en vaak zelfs meer als over No Xplode, Jack3D en Craze om maar wat te noemen en je betaalt maar de helft:)

Je hebt van deze tenminste niet al die bijwerkingen waar je als een berg tegen op kijkt voor je het neemt.

De pomp en energie knallen er lekker in! Weer een toppertje B&F:)

Nu een tijdje geprobeerd hij is goed en te vergelijken met strong

vraagje,

Vorig jaar heb ik tijdens de bulk elke dag creatine genomen, nu ben ik op zoek naar een goede PWO en vond de reviews hier van wel overtuigend.
Als ik deze pwo zou bestellen, raden jullie aan om ook creatine te nemen of deze kan in de kast blijven liggen omdat er in dit product ook al creatine zit.

Terug
Naar boven