MuscleMeat

Review Crazy Pre-Workout - Body & Fit Sports Nutrition

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader

• Soort supplement: Pre-workout shake
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Crazy Pre-Workout is een Pre-Workout zonder poespas. Crazy Pre-Workout bevat werkzame stoffen voor spiergroei, explosieve energie, optimale vetverbranding, uithouding en volle spiermassa. 1 schepje voor de training is al voldoende!

Crazy Pre-Workout kenmerken:
    -Werkt in 15 minuten!
    -Vollere, harde spiermassa
    -Vetverlies en vasculariteit
    -Knallende energie
    -Ideaal om training plateaus te doorbreken
    -Explosieve spierkracht
    -Spierpomps tijdens de training
    -Meer uithouding
    -Perfect voor krachtsport en bodybuilding
    -De 6 top pre-workout ingredienten
    -Geen aspartaam
    -Lekker zwaar trainen met meer resultaat!
    -37 knaltrainingen per verpakking
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? 1 week
  • Hoe is de smaak van dit supplement? Ik had Orange, en moet zeggen dat het lekker smaakt. Niet te zoet en zeker een sinaasappel smaak/geur aanwezig. Door bepaalde ingrediënten is er een bitterheid aanwezig, maar absoluut niet storend! Vind de smaak t.o.v. andere PWO's het lekkerst.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 1 scoop voor de training
  • Waar heb je het supplement gekocht? BodyenFitshop.nl
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? Voor 22.00 besteld, morgen in huis
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? €12,90
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Absoluut, zolang de prijs aantrekkelijk blijft.

Mijn review:

De waardes van de ingrediënten zijn niet zo achterlijk hoog als bepaalde PWO's. Gewoon simpel zonder allerlei poespas.

Koolhydraten: 46,61gr per 100gr
Kcal: 187 per 100gr

Per dosis:
KH - 5,13
Kcal - 20,57

- Creatine monohydraat 1500 mg

- L arginine alpha ketoglutaraat 1000 mg

- Taurine 500 mg

- Beta alanine 500 mg

- L-citruline malaat 2:1 500 mg

- Cafeïne anhydrous 250 mg

Het resultaat van Crazy verdeel ik onder per spiergroep die ik heb getraind:

Borsten: Geen vooruitgang.
Triceps: Normaal gesproken ga ik 0.5 tot 1kg hoger in gewicht per week/2weken, ik had deze keer misschien wel 2kg kunnen doen. De sets waren veel te makkelijk geworden, minder verzuring en mijn triceps hielden het veel langer uit. Zeker een vooruitgang.

Schouders: Mijn schouders waren altijd gesloopt na 2 oefeningen, was toch een zwak punt bij mij. Echter heb ik nu wel 4 oefeningen kunnen doen, iets wat ik nog nooit had kunnen uitvoeren.

Benen: Minder verzuring, ik trilde niet zo erg meer op mijn benen na een oefening als voorheen.

Biceps: Ik had een stuk meer kracht om de dumbbells met 1kg meer t.o.v. vorige week op te tillen. Meer uithoudingsvermogen.

Rug heb ik niet kunnen trainen door een pijn in mijn onderrug/wervelkolom die nog niet helemaal over was.

Pomp: Vooral in mijn biceps had ik een goede pomp. Heel eerlijk, heb nog niet eerder zo een pomp gehad na mijn trainingsessie.

Energie: Ik kreeg niet voor elkaar om na krachttraining nog 30min cardio te doen, nu doe ik het zonder enig probleem en tegenzin.

Mijn tip aan B&F: houd de prijs laag, wat denk ik makkelijk kan omdat er niet al te veel ingrediënten in zitten, en dit wordt een nr.1 selling PWO!

20130701_182406.jpg

Is het verstandig om een kleine pauze in te lassen met het nemen van Crazy, ivm de creatine dat er in zit?

Is het verstandig om een kleine pauze in te lassen met het nemen van Crazy, ivm de creatine dat er in zit?
Vanwege de creatine hoef je geen pauze te nemen hoor. Ik zou eerder pauze aanbevelen wanneer je merkt dat de werking minder wordt. Dit kan voorkomen wanneer jouw lichaam aan de stoffen gaat wennen waardoor de werking minder is. Dan moet je telkens meer nemen voor dezelfde werking. Dan adviseer ik om 2 weekjes rust te nemen, anders kan je er lekker mee door gaan:cool: Crazy Pre-Workout!

Top, dank je wel!

Hoe kan Crazy vergeleken worden met de nieuwe Assault? Welke van de twee is sterker?

Crazy is een topper voor deze prijs. De juiste stimulanten met werkzame ingrediënten. Het bevat alles om een goede training te hebben met extra energie, pomp etc. Een knaltraining heb je dan zeker :wl: Assault daarintegen is uitgebreider kwa ingrediënten met oa ook bcaa's. Een completer, spieropbouwend product dus.

Ralf

Crazy is een topper voor deze prijs. De juiste stimulanten met werkzame ingrediënten. Het bevat alles om een goede training te hebben met extra energie, pomp etc. Een knaltraining heb je dan zeker :wl: Assault daarintegen is uitgebreider kwa ingrediënten met oa ook bcaa's. Een completer, spieropbouwend product dus.

Ralf

Ik drink het altijd op de gym zelf, voordat ik me ga omkleden.
Hij kicked direct in! Geen crash erna...

Combineren met nr.1 is helemaal te gek als je echt wilt knallen. Dan heb je ook die extra voedingsstoffen zoals in assault.

Ik heb dit een keer per ongeluk gebruikt 5 uur na het innemen van de oude versie dexperine. Ik kan je zeggen "xtc is er niks bij hahahah". t*ring ging meerdere malen over mijn nek. Ben maar van ellende gaan fietsen en lopen om het eruit te krijgen :D

Maar wel een blijvertje dit. Goede focus en energie die gelukkig ook niet te lang aanhoud. Alleen duurt het inwerken bij mij iets langer. Beta-alanine voel ik wel binnen een kwartier (tintelen huid) energie en focus pas na 3 kwartier. Grappig dat iedereen er toch anders op reageert.

Ik heb dit een keer per ongeluk gebruikt 5 uur na het innemen van de oude versie dexperine. Ik kan je zeggen "xtc is er niks bij hahahah". t*ring ging meerdere malen over mijn nek. Ben maar van ellende gaan fietsen en lopen om het eruit te krijgen :D

Maar wel een blijvertje dit. Goede focus en energie die gelukkig ook niet te lang aanhoud. Alleen duurt het inwerken bij mij iets langer. Beta-alanine voel ik wel binnen een kwartier (tintelen huid) energie en focus pas na 3 kwartier. Grappig dat iedereen er toch anders op reageert.
Het is inderdaad altijd voorzichtig om dit te gebruiken in combinatie met andere situaties. Gelukkig heb je nog een kleine workout gehad :D Crazy is inderdaad een goed product en doet precies wat het zegt. Voor vele, vanwege de prijs, een blijvertje!

Ralf

Hahah dat zie ik indd al voor me ja :cool:
Vind sowieso de pre's van B&F huismerk altijd goed, heb altijd wel 1 variant staan thuis :)

Eerste keer dat ik een pre-workout heb gebruikt.

Nam het 10 voordat ik aankwam op de sportschool. Toen 10 minuten gaan opwarmen en voelde wel energie door mijn lichaam gaan en had zin om aan de gewichten te gaan. Eerste half uur sporten was inderdaad met een dikke pomp. Pakte alle gewichten makkelijk meer en de focus was ook meer waardoor ik de oefeningen beter uitvoerde.

Maar na een half uur was alles al uitgewerkt... Dat is wel jammer want had dit gevoel toch graag een uurtje willen aanhouden voor mijn gehele workout. Wellicht pas ik mijn schema iets aan door de zware oefeningen naar voren te halen.

al met al een goed supplement maar de duur is beperkt

Bij mij werkt ie juist direct!

Eerste keer dat ik een pre-workout heb gebruikt.

Nam het 10 voordat ik aankwam op de sportschool. Toen 10 minuten gaan opwarmen en voelde wel energie door mijn lichaam gaan en had zin om aan de gewichten te gaan. Eerste half uur sporten was inderdaad met een dikke pomp. Pakte alle gewichten makkelijk meer en de focus was ook meer waardoor ik de oefeningen beter uitvoerde.

Maar na een half uur was alles al uitgewerkt... Dat is wel jammer want had dit gevoel toch graag een uurtje willen aanhouden voor mijn gehele workout. Wellicht pas ik mijn schema iets aan door de zware oefeningen naar voren te halen.

al met al een goed supplement maar de duur is beperkt

Het is inderdaad een supp die snel inwerkt en gelukkig geen "crash" veroorzaakt na het trainen.
Daarom vind ik hem juist zo goed. Ik neem hem altijd op de sportschool als ik me omkleed. Dan doe ik een paar setjes licht om op te warmen, en daarna slaat ie al in!

Ik gebruikte eerst wat zwaardere pre-workouts, maar door die crash etc wat je er van kreeg, kregen die supps een onwijze drempel waarde om te gaan nemen.

Goed idee. Ga het voortaan innemen als ik aankom op de sportschool.

Bedankt voor je review! :) Crazy is een goede keus. Leuk om te horen dat je er zo tevreden over bent en de bijwerkingen hebt zoals je dit ervaren hebt. Wat ik vermoed waardoor je een energielek hebt gekregen, is dat je zo hard getraint hebt en jouw lichaam dit niet gewend is. Waardoor je energie op was en daardoor een dipje kreeg. Ik raad aan om bijv. tijdens de training iets van koolhydraten te nemen.

Ralf

En? Top toch?

Geen Crash, enkel energie en focus tijdens trainen...

Ben tevreden.

Neem tegenwoordig als ik aankom op de sportschool en begin altijd eerst met 10 minuten cardio om warm te worden. Ik merk het vaak al na 5 minuten :P

Pak tegenwoordig bijna alles net dat stapje hoger en dat vind ik echt een groot pluspunt. Zat bijvoorbeeld al tijden (dacht ik) op mijn max met military press. Daar boek ik nu eindelijk weer vooruitgang.

Ik heb echter wel meer rust nodig tussen de sets door. Dat vind ik overigens positief want door deze pre-workout kan ik denk ik betere resultaten bereiken en het zorgt er niet voor dat ik als een malle met oefeningen doorga. Dit is volgens mij ook een van de oorzaken dat je een crash krijgt.

Het energie niveau is nog steeds enkel het eerste half uur wat hoger dan normaal. Maar dat is prima zo.
Door deze pre-workout boek ik eindelijk weer vooruitgang op oefeningen waar ik het vaak lastig mee heb :)

Ben tevreden.

Neem tegenwoordig als ik aankom op de sportschool en begin altijd eerst met 10 minuten cardio om warm te worden. Ik merk het vaak al na 5 minuten :P

Pak tegenwoordig bijna alles net dat stapje hoger en dat vind ik echt een groot pluspunt. Zat bijvoorbeeld al tijden (dacht ik) op mijn max met military press. Daar boek ik nu eindelijk weer vooruitgang.

Ik heb echter wel meer rust nodig tussen de sets door. Dat vind ik overigens positief want door deze pre-workout kan ik denk ik betere resultaten bereiken en het zorgt er niet voor dat ik als een malle met oefeningen doorga. Dit is volgens mij ook een van de oorzaken dat je een crash krijgt.

Het energie niveau is nog steeds enkel het eerste half uur wat hoger dan normaal. Maar dat is prima zo.
Door deze pre-workout boek ik eindelijk weer vooruitgang op oefeningen waar ik het vaak lastig mee heb :)
Wow, wat een mooie review! Het is leuk om te horen dat je zo enorm tevreden bent en elke training weer records kan breken. Dat wil je toch altijd?:cool: Crazy is een goede pre-workout voor dit bedrag.

Crazy Pre-Workout is een Pre-Workout zonder poespas. Crazy Pre-Workout bevat werkzame stoffen voor spiergroei, explosieve energie, optimale vetverbranding, uithouding en volle spiermassa. 1 schepje voor de training is al voldoende!

Ralf

bij werkte deze pre workout bijna niet. de eerste paar trainingen merkte ik er wel wat van, had veel zin om te trainen enzovoort. na een week moest ik al 2 scheppen nemen en de week daarna nam ik 3-4 scheppen en daar merkte ik ook bijna niks van behalve dat ik tot half 4 snachts wakker lag.

bij werkte deze pre workout bijna niet. de eerste paar trainingen merkte ik er wel wat van, had veel zin om te trainen enzovoort. na een week moest ik al 2 scheppen nemen en de week daarna nam ik 3-4 scheppen en daar merkte ik ook bijna niks van behalve dat ik tot half 4 snachts wakker lag.

Sommige zijn resistenter voor de middelen die hier in zitten dan andere.
Je kan altijd Insane proberen. Ook niet duur maar wel echt de kei-hardste pre-workout die ik in tijden gehad heb!

Wat zijn nu echt de grootste verschillen tussen Insane en Crazy?
En welke zouden jullie aanraden?

Terug
Naar boven