AndroidHealthClinic

Creatine of SwoleV2?

Action Dan

Cool Novice
Waardering
1
Ik ben van plan met ingang van januari eens te experimenteren met suplementen. Ik train nu 2,5 jaar, heb mijn schema opgesteld via de richtlijnen in de sticky's en heb ook mijn dieet aangepast volgens de richtlijnen op dit forum. Nu overweeg ik creatine te nemen, maar ik lees ook heel positieve berichten over SwoleV2. Wat is jullie ervaring en wat raden jullie mij aan?

Thanx

Daan

Swole = creatine, alleen dan met een transport systeem. Gewone creatine is wel een stuk goedkoper en werkt ook gewoon goed. Als je voor een creatine met transport systeem gaat zal ik persoonlijk voor V12 van SAN gaan, die vind ik zelf het beste.

swole deed voor mij niet meer dan gewone creatine. Ik hield hooguit wat meer vocht vast met swole, dus leek het alsof ik gespierder was, maar toen ik stopte verloor ik 3 kilo in een week. Ik neem ook nooit weer zo'n speciale creatine met transport systeem ,want voor die prijs vind ik het kwaliteitsverschil echt te klein.

Ik zou eerst een gewone goedkope creatine monohydraat proberen. Als je daar niks van merkt, dan kun je bijv swole gaan proberen. Als je wel goed reageert op gewone creatine dan zou ik je geld niet verspillen aan die dure shit die praktisch niets extra's brengt.

Maar dit is mijn ervaring. Er zullen genoeg zijn die wel extreem goed gaan op swole.

• Topic Starter Topic Starter
Thanx! Ik probeer eerst wel creatine monohydraat.

Daan

als je geld extra hebt kan je swole proberen, werkt voor sommigen en i.c.m. andere supplementen nou eenmaal beter, maar ten beginne is en blijft de basis creatine

En als je nog wat geld over hebt

dan kun je dat storten op mijn bankrekening :)

Als je dan toch een "speciale creatine" wilt, gebruik dan Xpand van Dynamize!
Zit alles in wat in Swole zit + 3 gram AKG en twee gram CEE!

Moet dit trouwens niet bij Supplementen?

Is het zo moeilijk om in het juiste forum te posten? Dus NIET dieet forum als het over supplementen gaat

Ga voor San V12 That s the shit ! :)

Swole is crap, creatine minstens zo goed.

Geen van beide. Goed eten en hard doortrainen

Action Dan zei:
Ik ben van plan met ingang van januari eens te experimenteren met suplementen. Ik train nu 2,5 jaar, heb mijn schema opgesteld via de richtlijnen in de sticky's en heb ook mijn dieet aangepast volgens de richtlijnen op dit forum. Nu overweeg ik creatine te nemen, maar ik lees ook heel positieve berichten over SwoleV2. Wat is jullie ervaring en wat raden jullie mij aan?

Thanx

Daan

wat is een "transport systeem" ???

Cell tech Vs. Swole V2 ...?? Denk daar eens over na. want ik heb zelf Cell Tech gebruikt en ik kwam in totaal 7.5 kilo aan en me vetpercentage bleef hetzelfde :)

Wil echt graag weten of mensen dit al hebben ervaren

Ik heb vandaag mijn pot Swole V2 binnen, ben benieuwd of ik er wat van ga merken.
Wel een voordeel alvast gevonden ivm gewone creatine, het lost beter op ;)
Is trouwens al meer als een jaar geleden dat ik gewone creatine gebruikt heb gehad

Elmo zei:
Marketing blabla om te zeggen dat het beter terecht komt bij de spieren dan "gewone" Creatine.

dit transport system zou wel schadelijk zijn hoorde ik een keer. Het is geen marketing, werkt wel. maar goed, het is weer iets persoonlijks. die 1 reageerd weer anders dan een ander op swole of de normale creabea

Freax19 zei:
Cell tech Vs. Swole V2 ...?? Denk daar eens over na. want ik heb zelf Cell Tech gebruikt en ik kwam in totaal 7.5 kilo aan en me vetpercentage bleef hetzelfde :)

7,5 kilo droge massa in welke tijdsperiode dan wel?

Cell tech is 10 gram creatine en 75 gram dextrose. Het is geen wonderproduct. Creatine slorpt water op in je lichaam vandaar dat veel mensen denken dat ze enorm zijn vooruitgegaan met die wondercreatines die eigelijk niet anders zijn dan gewone creatine.

Maar ik moet toegeven dat ik me ook vaak laat innemn door het placebo effect. Het gevoel dat je denkt te voelen dat er iets gebeurt zorgt ervoor dat je veel liever en harder traint.

Die supplementen fabrikanten die lagge hun balle uit hun broek man die zijn voor duur geld suiker aan het verkopen en we trappen der allemaal in.

7,5 kilo spiermassa in 1 maand want zo lang doe je met een pot :) ik zeg niets

Ben het helemaal met je eens Elmo allemaal bla bla bla marketing praatjes, ik doe zelf niets anders.

Amxerxes zei:
Die supplementen fabrikanten die lagge hun balle uit hun broek man die zijn voor duur geld suiker aan het verkopen en we trappen der allemaal in.

7,5 kilo spiermassa in 1 maand want zo lang doe je met een pot :) ik zeg niets

Ben het helemaal met je eens Elmo allemaal bla bla bla marketing praatjes, ik doe zelf niets anders.

jah jij bent mij er 1

Freax19 zei:

Hoelang train je eigenlijk al?

Terug
Naar boven