MuscleMeat

Creatine of SwoleV2?

als ie al trainde ten tijde dat ie dat bericht plaatste, dan nu iig al een half jaar :rolleyes:

Ik train nu denk ik 3 jaar. Vanaf jan tm mei 2005 ff gestopt. maar ik khad Cell Tech vorig jaar gebruikt en ik deed er 2 maanden over om zo een pot leeg te krijgen. Gebruikte alleen 1 schep per dag ipv 2. En inderdaad ik kwam flink aan terwijl me vetpercentage hetzelfde bleef.

Maar het effect neemt wel af als je het keer op keer gaat gebruiken, das wel jammer.
Woog 82.40 kg toen ik stopte nu weeg ik 77.2 kg..

swole is een zeer goed produckt ik vloog in een week tijd zo 10 kilo naar boven met me gewichten en de pomp is zeer lkkr die je er van krijg op het einde van ( de kuur) volg ik totaal nog is een keer 5kilo r bij sommige gewichten en kwam zelf 6 kilo aan en hielt netto 4 kilo over

anabolenboy zei:
swole is een zeer goed produckt ik vloog in een week tijd zo 10 kilo naar boven met me gewichten en de pomp is zeer lkkr die je er van krijg op het einde van ( de kuur) volg ik totaal nog is een keer 5kilo r bij sommige gewichten en kwam zelf 6 kilo aan en hielt netto 4 kilo over

Ook welkom.

Persoonlijk merk ik er eerlijk gezegt nog geen reet van na anderhalve week :rolleyes:

creatine is allemaal vocht..als je veel drinkt tijdens het trainen dan voel je net een opgeblazen pop!! Ik zou liever droge spiermassa overhouden.

maar oke, het is wel leuk om het te gebruiken. Iedereen doet het nog dusj...waarom niet ??!!

Terug
Naar boven