MuscleMeat

Creatine

Ik ben geen 136kg, maar gebruik dus 9gr op traininsdagen en 6gr op niet-trainingsdagen. :)

5 gram is gemiddeld, ligt eraan hoe zwaar dat je bent.
met mijn (echt) gewicht (136 kg) heb ik 8,6 gram per dag nodig

---------- Toegevoegd om 13:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:42 ----------

toch wel mono?

Nee, stereo.
Quadro is nooit aangeslagen. ;)

alle mensen uit terneuzen terugsturen naar hun eigen land, dat zal ze leren!:mad:

Gelukkig maar! :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
En nemen jullie die hoeveelheid verdeelt voor en na het trainen? of enkel na het trainen?

creapure zie ik hier ook het meeste vermeld
zelf gebruik ik de creaforce caps van xxl omdat ik caps wou

Ik heb zelf ook een pot Creapure gekocht.

Met creatine mag je toch maar bepaalde periode gebruiken waarna je enkele weken moet stoppen?
Las iets van: 20 gram 6 dagen, 5 gram 4 weken, maand niet, opnieuw..?:rolleyes:

hej mensen,

Hoelang is een creatine potje houdbaar nat het openen van de deksel.
Is de tenminste houdbaar datum ook van toepassing als de deksel open is geweest?

Thx!

Nee, dan moet je het diezelfde dag nog opeten.

Nee, dan moet je het diezelfde dag nog opeten.
Ben je de grappigste thuis? Bij vele levensmiddelen is het product na het openen beperkt houdbaar. Dus het is mogelijk dat dit ook voor creatine van toepassing is. Vandaar mijn vraag en kom jij gelijk met een bijdehante opmerking....

Zolang je hem gewoon elke keer goed dichtdoet, kun je hem gewoon een jaar ofzo bewaren...

Maar niet vandaag innemen, dan een week niets, en dan weer een schepje pakken, dan schiet het niet op..

maar het schiet zoiezo niet op denk ik, want je moet eten / trainen ipv shaken

Ben je de grappigste thuis? Bij vele levensmiddelen is het product na het openen beperkt houdbaar. Dus het is mogelijk dat dit ook voor creatine van toepassing is. Vandaar mijn vraag en kom jij gelijk met een bijdehante opmerking....

Ben jij de domste thuis? Veel van dit soort vragen zijn al talloze keren gesteld. Dus het is mogelijk dat dit ook op deze vraag van toepassing is. Vandaar mijn antwoord en kom jij gelijk met een bijdehante opmerking.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Zolang je hem gewoon elke keer goed dichtdoet, kun je hem gewoon een jaar ofzo bewaren...

Maar niet vandaag innemen, dan een week niets, en dan weer een schepje pakken, dan schiet het niet op..

maar het schiet zoiezo niet op denk ik, want je moet eten / trainen ipv shaken
ok thx voor de info! ik apprecieer het!

Er zijn veel verschillende theorieen/meningen over het gebruik van creatine.

Wel loaden of niet loaden, wel of niet pauze, 5 gram of 10 gram...

Gewoon kijken waar je zelf goed op ga.

Terug
Naar boven