XXL Nutrition

Creatine

Wel stoppen wanneer je bloedpoept

Koop Muscletech platinum creatine en thats it. Het is geen drugs ofzo lol.. Je zult wel merken dat je kracht er vooruit opgaat.
Het woord zelf supplement is een bijvoeging tot je voeding dus niet afhankelijk zijn van shakes etc doet geen moer. Eet een pot tonijn +- 24gr protein = 1schepje shake. Het is gewoon makkelijker als je geen zin hebt om te eten etc.

Kun je toelichten waarom hij per se Muscletech platinum creatine zou moeten kopen? Is ook een gewone creatine mono (wel overpriced want Amerikaans), bij Myprotein heb ik gister creatine gehaald voor 9 euro voor een pot van 500 gram. En dat is dan nog Creapure, hun gewone variant had me rond de 7-8 euro. Prima spul en minimaal de helft goedkoper dan die Muscletech onzin

• Topic Starter Topic Starter
Heb al een zak van MyProtein :p

ik meende dat 2 gram voldoende is omdat je niet meer kan verliezen of iets dergelijks. Meen dat ik dat hier op het forum heb gelezen, iemand die hier het fijne van weet? Anders maar gauw weer naar een volle schep :p

ik meende dat 2 gram voldoende is omdat je niet meer kan verliezen of iets dergelijks. Meen dat ik dat hier op het forum heb gelezen, iemand die hier het fijne van weet? Anders maar gauw weer naar een volle schep :p
Mis verlies je 2 gram maar is de opname ook maar een x aantal procent.
Zou goed kunnen, met mineralen werkt dst wel zo.

Kun je toelichten waarom hij per se Muscletech platinum creatine zou moeten kopen? Is ook een gewone creatine mono (wel overpriced want Amerikaans), bij Myprotein heb ik gister creatine gehaald voor 9 euro voor een pot van 500 gram. En dat is dan nog Creapure, hun gewone variant had me rond de 7-8 euro. Prima spul en minimaal de helft goedkoper dan die Muscletech onzin
Was een vb. ga niet lope te janken.

Terug
Naar boven