MuscleMeat

Custom Advanced Natural Test Stack (CANTS)

Bezoekers in dit topic

Niet echt, daarom noem ik het in mijn update niet. Ik slik resveratrol alleen om er zeker van te zijn dat er geen aromatose is dankzij de DAA, het is meer een stok achter de deur.

En thanx :)

Resveratrol lijkt me dus een vereiste met DAA gebruik? Vind de caps van now foods nogal prijzig. Ik ben van plan DAA te stacken met vit d3 (5000iu p/d) en heb lichte vorm van puffy nipples. Wil daarom die AI niet weg laten vallen. Formadrol is ook een keuze?
 
Laatst bewerkt:
Prima :) skeptisch zijn is goed!
Heb jij enig idee waarom mijn DOMS zo lang aanhouden? 4 dagen NA training nog spierpijn is toch wel erg extreem?

Gelukkig ;) Soms is het moeilijk om te gaan met skeptische mensen, i know.

Meer spierpijn lijkt mij gewoon als gevolg van zwaardere belasting. Heb je het al eens geprobeerd met whey vlak voor je training? Maakt bij mij merkbaar verschil in spierpijn.

4 dagen is trouwens niet extreem hoor, heb wel eens anderhalve week met spierpijn in mijn benen gelopen
 
Morgen weer een update!
Interessante bevindingen zijn o.a. vasculariteit en kiespijn.
morgen meer details ;)
 
Ik heb geen idee waarom, maar dit vind ik interessant klinken.. Ik ga je volgen! MMA is sowieso +1! ;)
 
Ik heb geen idee waarom, maar dit vind ik interessant klinken.. Ik ga je volgen! MMA is sowieso +1! ;)

Thanx :) MMA is fijn he :)

Ik ga vanmiddag de 2de grote update schrijven, zal een aardig stukje worden.
Vanaf volgende week komen er TOEVOEGINGEN AAN MIJN STACK;

(vanaf ca. dinsdag/woensdag)

- 3x p/dag whey shake + havermoutmeel EXTRA bovenop m'n huidige schema
- BCAA's + leucine door de dag heen in bescheiden dosering
- Magnificent (B&F) bovenop de PeptoPro (ipv Waxy) na elke training
- 3gram EXTRA Beta-alinine p/training

Weer 200 eurie aan supplementatie erbij, maar ik kan het missen, dus waarom niet he :) Het hoe en waarom zet ik straks in de update.

En voordat men gaat huilen over 'echt voedsel vs shakes' etc, ik ben te lui om meer te koken (mijn energie stop ik liever in trainen) en Whey + havermoutmeel is in principe een prima vervanging voor een echte maaltijd, zeker met alle vitamines mineralen die ik erbij slik.

Strakkies een grote update, word itnerresant, duurt nog ff, eerst trainen en eten, dan ben ik wel ff bezig met schrijven :)
 
Dus je gaat ineens 3 shakes van ongeveer 400 kcal toevoegen, dus 1200 kcal totaal? Waarom zou je nu geen vet meer aanzetten wat je eerst wel snel deed?
 
Dus je gaat ineens 3 shakes van ongeveer 400 kcal toevoegen, dus 1200 kcal totaal? Waarom zou je nu geen vet meer aanzetten wat je eerst wel snel deed?

:) Misschien ga ik ook wel vet aanzetten. Het is allemaal uitproberen voor mij.
En ALS ik dan 1200kcal toevoeg, wil ik graag dat het praktisch puur eiwit is (met een klein beetje complex carbs)


Call me crazy, maar ik heb sinds ik op deze stack zit veel langer spierpijn dan normaal, en pak meer gewicht voor meer reps. Iets in mij zegt dat ik meer eiwit nodig heb. Of dit gaat helpen weet ik niet, maar alleen doort e proberen vind ik dingen uit toch? :)


kwam gisteren niet meer aan de grote update toe, word dus vandaag.
 
:) Misschien ga ik ook wel vet aanzetten. Het is allemaal uitproberen voor mij.
En ALS ik dan 1200kcal toevoeg, wil ik graag dat het praktisch puur eiwit is (met een klein beetje complex carbs)


Call me crazy, maar ik heb sinds ik op deze stack zit veel langer spierpijn dan normaal, en pak meer gewicht voor meer reps. Iets in mij zegt dat ik meer eiwit nodig heb. Of dit gaat helpen weet ik niet, maar alleen doort e proberen vind ik dingen uit toch? :)


kwam gisteren niet meer aan de grote update toe, word dus vandaag.

Klopt, uitproberen is het enige wat succes kan bevestigen. Maar jij weet net zo goed als ik dat 1200 kcal bovenop je onderhoud (incl toeslagen voor sport etc) altijd voor vetgains zorgt, ongeacht macro's, tenzij je hard aan de illegale spierversterkende middelen zit, en mocht jouw stack dat resultaat hebben dan zou dat heel nice zijn maar dat is even afwachten ;) Mocht je me trouwens overtuigen over een paar weken dan wil ik ook wel eens een dergelijke stack proberen en wil ik jou graag om advies vragen.
 
wat een belachelijke overkill aan supplementen, jakkie
 
Klopt, uitproberen is het enige wat succes kan bevestigen. Maar jij weet net zo goed als ik dat 1200 kcal bovenop je onderhoud (incl toeslagen voor sport etc) altijd voor vetgains zorgt, ongeacht macro's, tenzij je hard aan de illegale spierversterkende middelen zit, en mocht jouw stack dat resultaat hebben dan zou dat heel nice zijn maar dat is even afwachten ;) Mocht je me trouwens overtuigen over een paar weken dan wil ik ook wel eens een dergelijke stack proberen en wil ik jou graag om advies vragen.

Anytime dude, PM me maar als je ooit beslist dit te gaan doen.
Ik wil het gewoon proberen joh, wat nou als het blijkt te werken? Dan heb ik toch echt een monster-stack samengesteld... en zo niet, dan weten we dat ook weer :) lol
All in the name of BroScience :)

wat een belachelijke overkill aan supplementen, jakkie
Zeikerd, niets positiefs? Het is een SUPPLEMENTENLOG.

U jelly?
 
Anytime dude, PM me maar als je ooit beslist dit te gaan doen.
Ik wil het gewoon proberen joh, wat nou als het blijkt te werken? Dan heb ik toch echt een monster-stack samengesteld... en zo niet, dan weten we dat ook weer :) lol
All in the name of BroScience :)

Precies ;) Dan kan je anderen behoeden voor niet werkzame supps.

Ik zou dan overigens wel de meest werkzame supps er uit kiezen om te versimpelen en kosten binnen de perken te houden, want volgens mij zit jij nu aan een 300 euro per maand?

---------- Post toegevoegd Mon 19 Nov 2012 om 11:12 ----------

Nog een vraagje over je dagelijkse supplementengebruik, in je lijstje staat phenyethylamine, dat is naar mijn weten gewoon een verslavende drug, hoe zit dat? En neem je al die supplementen los of zijn dat gewoon de ingredienten van pre workout supps enzo die je gebruikt?
 
Precies ;) Dan kan je anderen behoeden voor niet werkzame supps.

Ik zou dan overigens wel de meest werkzame supps er uit kiezen om te versimpelen en kosten binnen de perken te houden, want volgens mij zit jij nu aan een 300 euro per maand?

Nog een vraagje over je dagelijkse supplementengebruik, in je lijstje staat phenyethylamine, dat is naar mijn weten gewoon een verslavende drug, hoe zit dat? En neem je al die supplementen los of zijn dat gewoon de ingredienten van pre workout supps enzo die je gebruikt?

300 euro jah, maar ik heb in principe genoeg om deze stack ca. 3x te runnen in cycles van 6 weken. Dus al met al 100 euro per cycle van 6 weken. Not too bad als ik zo blijf kanllen op deze combi. Je kunt uteraard een hoop weglaten, je HOEFT geen Magnificent en Strong! te gebruiken bijvoorbeeld. Dat scheelt je al zo'n 20-30 euro per cycle.

Ik had ook gear kunenn kopen van dat geld, maar ik wil graag 'natty' blijven. (Wat mij betreft is DAA 'schaduwgebied')
Wat betreft de Phen, dat zit in mijn pre-wo, ik heb expres alle ingredienten er los ingezet ;)
 
Sowieso zal je minimaal gainen bij gebruik van supplementen. Al neem je alle (legale) supplementen die er op de markt verkrijgbaar zijn. Het geld is het m.i. niet waard. Maar goed, ga je alles in ene keer nemen? Of voeg je het er steeds bij. In het laatste geval kan je tenminste zien wat werkt en wat niet. Buiten dat, bestaat er ook nog iets moois als placebo. ;)
 
Laatst bewerkt:
Sowieso zal je minimaal gainen met gebruik van supplementen. Al neem je alle (legale) supplementen die er op de markt verkrijgbaar zijn. Het geld is het m.i. niet waard. Maar goed, ga je alles in ene keer nemen? Of voeg je het er steeds bij. In het laatste geval kan je tenminste zien wat werkt en wat niet. Buiten dat, bestaat er ook nog iets moois als placebo. ;)

Ik ben al een dag of 10 bezig... staat ook duidelijk in mijn posts.
Ik voeg dus dingen toe.
En minimaal gainen op supplementen? Wat een generalisatie. het is niet zomaar een bij elkaar geraapt zooitje pillen, ik heb nagedacht over wat te combineren met wat en waarom. Ik neem dus ook niet ALLES, ik neem producten die al JAREN bewezen werking hebben, gecombineerd met een product wat 'the next big thing' is, namelijk DAA. Zeer gebalanceerd en uitgedacht dus.

Placebo is leuk, maar ik heb genoeg ervaring en jaren trainen om te weten wat ik doe. En deze supplementatie is BOVENOP zeer degelijke voeding en training.


Als je natty wilt blijven is supplementatie op den duur het enige wat je kunt doen om een 'edge' te krijgen t.o.v. 'kaal' met alleen voeding.

Het geld niet waard? Heb jij dit gedaan dan? heb jij deze stack geprobeerd? Ik doe dit om te kijken OF het werkt, en ik houd een log bij om jullie kosten te besparen. Om door te geven OF het werkt.

Nogmaals; placebo is leuk, maar daar win je geen massa op. Een ECHT goede stack wel, en deze stack is zich langzaam aan het bewijzen.
Om jou Sig te quoten; "If I would've listened to all the naysayers, i'd still be in the Alps yodeling" :) :)
 
Ik heb heel veel geprobeerd en kan niet anders zeggen dat 95% of meer van de supplementen bullshit is, die dus niet werken.
Ook zijn er supplementen bewezen die werken, echter heb ik veel van deze supplementen niet of nauwelijks profijt van gehad. Enkele supplementen beschouw ik als goed en waar voor je geld, al heeft het mij qua gains nooit veel opgebracht. Logisch, het is een legaal product.
Wil je echt gains, dan moet je aan de illegale stuff (al zou ik dat niet aanraden). Legale supplementen doen dat niet voor je. Vandaar dat ik zeg, minimaal.

Maar goed, doe wat je zelf wilt natuurlijk. Ik ga je niet tegen houden. :)
 
Laatst bewerkt:
Anytime dude, PM me maar als je ooit beslist dit te gaan doen.
Ik wil het gewoon proberen joh, wat nou als het blijkt te werken? Dan heb ik toch echt een monster-stack samengesteld... en zo niet, dan weten we dat ook weer :) lol
All in the name of BroScience :)


Zeikerd, niets positiefs? Het is een SUPPLEMENTENLOG.

U jelly?

Ja fysiek zit verder wel snor, moest het alleen even kwijt broeder.
 
2de GROTE UPDATE


OK, nu dus eindelijk.
Een paar dagen verder, ondertussen zit ik (pin me niet vast) op dag 12.
Ik merk een aantal positieve dingen, en een aantal negatieve;

POSITIEF RESULTAAT:

- Krachttoename is NIET omlaag gegaan, maar blijft steady op de PR's

- PR's zijn niet meer verbroken na dag 6/7 wat betreft kracht, maar WEL wat betreft reps! (1 a 2 reps extra in de latere setjes, op praktisch elke oefening)

- Ik loop NOG STEEDS rond met een behoorlijk strakke zak. Het is een onsmakelijk verhaal, maar de loads die ik in/naast/op/onder/over m'n vriendin dump zijn echt DUIDELIJK groter dan wat ik gewend ben.

- Ik merk dat ik voor mijn gevoel meer gain dan ik gewend ben. Het kan natuurlijk placebo zijn, maar ik probeer kritisch in de spiegel te kijken, en ik zie gewoon verschil in volheid en definitie.

- Ik ben droger komen te staan, misschien niet veel vet, maar zeker veel vocht. (dankzij Ripped?)

NEGATIEF RESULTAAT:

- Ik heb VEEL langer spierpijn dan ik gewend ben. In plaats van 2-3 dagen na de training nu eigenlijk na elke training gewoon 3-4 dagen last, eigenlijk al vanaf dag 4-5. Dit kan zijn door krachttoename, en een verhoogde behoefte aan eiwit, waar ik mijn lichaam eventueel niet genoeg van geef.

- Ik heb (ik maak geen grapje) lichte uitslag op mijn schouders, en mijn huid is veter dan normaal. Ik weet dat dit klinkt alsof ik de boel probeer te hypen, maar ik ben 100% eerlijk.

- GROOTSTE nadeel; ik heb sinds 3 dagen last van kiespijn en het gevoel alsof er druk staat op mijn kaak. De tandarts kon niets vinden, maar sprak wel zorg uit over het dagelijks toedienen van ZUUR (DAA is zeer zuur) op dagelijkse basis, en als eerste in de ochtend. Sinds ik GELIJK na het nemen van DAA mijn tanden poets, neemt de pijn langzaam af. UITKIJKEN DUS! Ik kan niet met 100% zekerheid stellen dat het van de DAA komt, maar toch, voor de zekerheid, gewoon poetsen na het drinken, spul is een ramp voor je gebit.

CONCLUSIE NA 12 DAGEN:

Ik ben ZEER te spreken over het resultaat tot nu toe, maar NIET BLIJ met de sides. Ik heb dan ook besloten om er nog meer geld tegenaan te gooien (een onpopulair idee, maar volgens mij vooral vanwege jelly people :D )

Morgenochtend verwacht ik de aanvulling op mijn huidige stack;
3x P/dag een extra whey-shake met een kleine hoeveelheid havermout, omdat ik het gevoel heb dat mijn lichaam meer eiwit nodig heeft om beter (sneller) te kunnen herstellen.

Daarnaast na de training Magnificent (omdat kale WMS + Pepto-Pro mij te zwaar op de maag ligt, en ik wil extra glutamine en BCAA's)

Ook ga ik tegen de verzuring wat extra beta-Alinine erin gooien bij elke pre-wo, en ten slotte zorg ik via Muscle Protect (amino's + glutamine etc.) ervoor dat ik door de dag heen en tijdens de training wat extra's binnenkrijg.

Het is simpel, ik kan niet MEER doen dan dit :) Elke vorm van werkzame supplementatie zit nu in het regime, van testbooster(daa) tot amino's tot crea tot peptides, de hele goddeloze zooi. :D

Wat ik wil, is OPTIMAAL trainen en mijn lichaam verbeteren, koste wat het kost, op de manier die het best voelt. Als dat 100 euro per maand kost aan supps, voor 30% extra massa t.o.v. zonder supps trainen, dan is dat maar zo, liever 100 euro per maand naar een beter lichaam, dan naar avondjes zuipen, drinken is overrated ;)

Al met al kost mijn huidige schema (incl. voeding, en ik woon alleen) mij nu zo'n 350-400 euro in de maand. De hobby begint aardig uit de klauwen te lopen :)
Ik houd jullie op de hoogte. Op naar de laatste 4 weken van deze cycle!
 
Laatst bewerkt:
Misschien een idee om je DAA inname minder zuur te maken door deze te mixen met whey+kaneel? (doe ik momenteel, bevalt veel beter) Als je daarna overigens je tanden meteen poetst poets je juist je glazuur eraf.
 
Misschien een idee om je DAA inname minder zuur te maken door deze te mixen met whey+kaneel? (doe ik momenteel, bevalt veel beter) Als je daarna overigens je tanden meteen poetst poets je juist je glazuur eraf.

Goeie tip, thanx, en je hebt natuurlijk gelijk wat betreft gelijk poetsen, ik moet eigenlijk ff wachten, goed spoelen met mondwater en dan ff poetsen. Thanx!
 
Back
Naar boven