Heljen
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 145
Hij gaat lekker Heljen.Sucses kerel enne NICE WEEKEND HULKIE
Thanks.
. Jij ook veel succes en een prettig weekend. 
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij gaat lekker Heljen.Sucses kerel enne NICE WEEKEND HULKIE
. Jij ook veel succes en een prettig weekend. 
Zeker weten thommievandaag om 5 uur weer
haha, wat zijn jouw stats en progressie etc eigenlijk? Mag ik vast wel vragen van heljen in zijn log
![]()
.
. Benen en rug doen pijn.
. 
hoeveel kilo heb je gegained heljen inmiddels? vanaf de 1e en de 2e stack?
.
. Dus hopen dat ik woensdag op 68 kg sta.
. Had gehoopt op meer deze maand. Maar met buikgriep gainen is niet zo makkelijk.
. Maar heb nog een 14 dagen.
.Leer koken & eten ipv uit een potje scheppen en drinken.
En 3 dagen trainen is eigenlijk te weinig, maak daar maar 4 of 5 van...
. 4-5 dagen per week trainen vind ik persoonlijk minder. Dit hangt puur af welk programma je volgt. Met zwaar rippetoe heb je toch wel je rustdagen nodig. Hij raad ook echt 3 dagen in de week aan en volgens mij heeft hij toch wel de nodige ervaring.
.Leer koken & eten ipv uit een potje scheppen en drinken.
En 3 dagen trainen is eigenlijk te weinig, maak daar maar 4 of 5 van...

Van dat eten geef ik je 100% gelijk. Daaraan ben ik ook hard aan het werken.. 4-5 dagen per week trainen vind ik persoonlijk minder. Dit hangt puur af welk programma je volgt. Met zwaar rippetoe heb je toch wel je rustdagen nodig. Hij raad ook echt 3 dagen in de week aan en volgens mij heeft hij toch wel de nodige ervaring.
---------- Toegevoegd om 22:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:09 ----------
Training 7:
Vandaag workout A. De kracht begint nu zeer goed terug te komen. En zelfs beter dan ooit. Vandaag 82 kg squat met goede techniek en veel dieper dan de 82 kg van vorige maand. Woensdag gooi ik er 84 kg op en ga ik voor een PR op de MP..
Nek doet al de hele dag ferm pijn 
Heb jij zo'n bescherming voor in je nek bij het squaten?
Ik denk dat ik dit toch zal moeten aanschaffen ookNek doet al de hele dag ferm pijn
![]()
Nee gewoon erzonder. Bar niet op je nek leggen maar op je rug. En dan je ellebogen omhoog brengen. Dan ligt hij eigenlijk op je traps. En dan voel je er niks van.

Lekkerr, ik ga ook een keer een log maken. geeft goede motivatie of niet?
. Deze log is leuk om bij te houden hoe je je voelt bij de trainingen. De trainingslog is dan leuk voor je PR's bij te houden. 
. Eten gaat ook veel beter momenteel.laat de lean gain zoveel mogelijk staan en gebruik meer die oats. Kwalitatief beter spul.
.Nice Heljen
Die Oats lijken me wel een goede toevoeging!
Heb ik vergeten bestellen daarjuist![]()
.
" zoveel goede producten.