AndroidHealthClinic

Body & Fitshop stack 2: Lean Gain, Whey Perfection, Perfect Protein Mix, LeuciPure...

Zeker weten thommie:D vandaag om 5 uur weer :whip: haha, wat zijn jouw stats en progressie etc eigenlijk? Mag ik vast wel vragen van heljen in zijn log:p

Haha dat mag vast wel ja,

Ik kom van 67kg, bij 1.92, ja je leest het goed.
En zit nu op 84kg bij 1.94 in een jaar tijd nu.

Nu moet ik erbij zeggen dat een darminfectie had vlak voordat ik begon.

Qua kracht ook erg vooruit gegaan, bench bijv was in het begin 25kg max ofzo, en zit nu op 2x90 als maximale ooit gehaald.

Squat doe ik 6x100.
En deadlift lukt me niet goed met men rug die al pijn doet als ik fiets.
MP = afgelopen maandag 4x70 gelukt.

---------- Toegevoegd om 18:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:08 ----------

Heb echt een moeilijke groeistreep onder mn oksel xD

• Topic Starter Topic Starter
Training 7:

Merk net dat ik mijn training van gisteren nog niet gepost had. :p.
Gisteren had ik eens een kleine test gedaan. Getraind zonder de EAA en WMS voor en na de training. Ik moet zeggen dat ik merk dat ik vandaag veel meer spierpijn heb dan anders. Anders merk ik totaal niks van pijn maar nu dus wel. :p. Benen en rug doen pijn.

Gisteren dus 80 kg squat met goede techniek. Dus ik ben zeer tevreden over de kracht die de Creatine-AKG me geeft. :D.

De EAA en WMS hebben dus weer op en top hun dienst bewezen. Morgen terug trainen met deze supps. :D

hoeveel kilo heb je gegained heljen inmiddels? vanaf de 1e en de 2e stack?

hoeveel kilo heb je gegained heljen inmiddels? vanaf de 1e en de 2e stack?

De eerste stack ben ik gegaan van 64 kg naar 66,6 kg. Dus 2,6 kg.
Tijdens de tweede stack een ganse week last gehad van buikgriep. Gewicht staat nu op 67,1 kg.

Dus 0,5 kg winst. Ga nu door tot en met 5 april. Op 6 april iets nieuws. :D.
Vanaf morgen weer volledig storten op het eten. Heb een goede voorraad aangeslagen. :D. Dus hopen dat ik woensdag op 68 kg sta.

toch heel netjes dikke 3 kilo toch, doe je goed

Leer koken & eten ipv uit een potje scheppen en drinken.

En 3 dagen trainen is eigenlijk te weinig, maak daar maar 4 of 5 van...

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Leer koken & eten ipv uit een potje scheppen en drinken.

En 3 dagen trainen is eigenlijk te weinig, maak daar maar 4 of 5 van...

Van dat eten geef ik je 100% gelijk. Daaraan ben ik ook hard aan het werken. :D. 4-5 dagen per week trainen vind ik persoonlijk minder. Dit hangt puur af welk programma je volgt. Met zwaar rippetoe heb je toch wel je rustdagen nodig. Hij raad ook echt 3 dagen in de week aan en volgens mij heeft hij toch wel de nodige ervaring.

---------- Toegevoegd om 22:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:09 ----------

Training 8:

Vandaag workout A. De kracht begint nu zeer goed terug te komen. En zelfs beter dan ooit. Vandaag 82 kg squat met goede techniek en veel dieper dan de 82 kg van vorige maand. Woensdag gooi ik er 84 kg op en ga ik voor een PR op de MP. :D.

Laatst bewerkt:
Lekkerr, ik ga ook een keer een log maken. geeft goede motivatie of niet?

Van dat eten geef ik je 100% gelijk. Daaraan ben ik ook hard aan het werken. :D. 4-5 dagen per week trainen vind ik persoonlijk minder. Dit hangt puur af welk programma je volgt. Met zwaar rippetoe heb je toch wel je rustdagen nodig. Hij raad ook echt 3 dagen in de week aan en volgens mij heeft hij toch wel de nodige ervaring.

---------- Toegevoegd om 22:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:09 ----------

Training 7:

Vandaag workout A. De kracht begint nu zeer goed terug te komen. En zelfs beter dan ooit. Vandaag 82 kg squat met goede techniek en veel dieper dan de 82 kg van vorige maand. Woensdag gooi ik er 84 kg op en ga ik voor een PR op de MP. :D.

Heb jij zo'n bescherming voor in je nek bij het squaten?
Ik denk dat ik dit toch zal moeten aanschaffen ook :D Nek doet al de hele dag ferm pijn :p

Heb jij zo'n bescherming voor in je nek bij het squaten?
Ik denk dat ik dit toch zal moeten aanschaffen ook :D Nek doet al de hele dag ferm pijn :p

Nee gewoon erzonder. Bar niet op je nek leggen maar op je rug. En dan je ellebogen omhoog brengen. Dan ligt hij eigenlijk op je traps. En dan voel je er niks van.

Nee gewoon erzonder. Bar niet op je nek leggen maar op je rug. En dan je ellebogen omhoog brengen. Dan ligt hij eigenlijk op je traps. En dan voel je er niks van.

Eens wat meer aandacht proberen aanhangen dus :)
Ik leg hem precies altijd op de bolletje in mijn nek :p

Training 9:

Ja hoor vandaag weer een zeer lekkere training gehad. De pomp en de focus zat er echt in. En de creatine AKG knalt er echt in. Gewichten gaan goed vlot omhoog. Vandaag dan ook PR op de MP. En de pull-ups voelen veel lichter aan. Squat vrijdag 86 kg. (PR poging)

Vorig PR van de squat staat nog op 85 kg (boven parallel) nu zit ik op 84 kg (onder parallel) dus de kracht is goed toegenomen.

Mijn gewicht gaat ook weer de goede richting uit. Deze ochtend gaf de weegschaal 67,8 kg aan. Dus 0,7 kg winst sinds vorige week.

Volgende maand gooi ik ook de ultra fine oats in mijn stack. Wil jullie tips om meer te eten echt toepassen dus ga beginnen met oats al toe te voegen aan mijn ochtend shake en lean gain shake voor nog wat extra kcal. :D. Eten gaat ook veel beter momenteel.

laat de lean gain zoveel mogelijk staan en gebruik meer die oats. Kwalitatief beter spul.

Nice Heljen :D
Die Oats lijken me wel een goede toevoeging! :)
Heb ik vergeten bestellen daarjuist :(

laat de lean gain zoveel mogelijk staan en gebruik meer die oats. Kwalitatief beter spul.

Thanks voor de tip. Maar de Lean Gain is ook prima kwaliteit. De oats hieraan toevoegen maakt hem volgens mij nog beter. :D.

Nice Heljen :D
Die Oats lijken me wel een goede toevoeging! :)
Heb ik vergeten bestellen daarjuist :(

Morgenochtend nabestellen? :D.
Heb ook altijd na elke bestellen dat ik denk "dat had ik ook nog kunnen bestellen. :D" zoveel goede producten. :D

Terug
Naar boven